Jump to content

Het Grote Thorens Vergelijk

carl
 Share

Recommended Posts

@Spido,

Wat is nu exact je probleem?

Ik neem de vrijheid (leve het internet) om 1 persoonlijk slechte ervaring te openbaren op een relevant forum.

De gemiddelde benadeelde wasmachine koper van 400 Euro heeft een wereld aan service en back-up, en vindt respons op willekeurige consumentenfora

en met een beetje mazzel TV exposure. Als je nu eens de moeite neemt om mijn bijdragen goed te lezen, zie je dat ik mij terughoudend opstel.

Om van het gespeculeer af te zijn, en niet alle merken onterecht te belasten (lees: belasten niet belasteren! ) heb ik het merk toch maar genoemd.

Mede omdat een zeer goede elementen bouwer uit Belgie er onterecht bij betrokken dreigde te raken, ik denk dat Jan Allaerts bedoeld werd.

Denk je nu echt dat ik na al die jaren nog compensatie verwacht, misschien eens wat vaker emoticons gebruiken in mijn bijdragen :D

Denk je dat het VDH imperium hiervan schade gaat ondervinden?

M.i. plaats je jezelf te veel in de positie van leverancier die niet de kans wordt gegeven de klant te compenseren.

Nu on topic: In mijn Thorens model 520 speelde de VAN DEN HUL MC TWO HIGH OUTPUT OOK VOOR GEEN METER!!!!!!

Beste Arcman,

Het gaat er hier niet om dat je geen klachten mag uiten.

Je moet de problemen alleen wel bij de juiste schuldige aanhangig maken.

Dat is je DEALER en niet de producent. Bij de dealer heb je je spullen gekocht en die is verantwoordelijk voor service.

Jij hebt in principe niets te maken met de service van VdH aan je dealer. Je weet niet eens of er iets tussen hen gespeeld heeft,

dus ...........

Groet,

Leobus

leobus.ik heb eens meegemaakt dat vroeger een clieent kleurverschil in het sanitair had  dan behoor ik als 

loodgieter gratis te demonteren en te monteren en sphinx behoort de juiste zelfde kleur te leveren af uit geeen discussie mogelijk en zo,n service behoort ook in het audiogebeuren en dan mag de klant niet de dupe zijn ,vd hull was op de hoogte punt uit en als ik een hr ketel plaats en het blijkt storing gevoelig haal ik hem persoonlijk van de muur af en wordt die door een nieuwe hergeplaats en dat gebeurt gratis,een klant houden is goedkoper als een klant binnenhalen

leobus.ik heb eens meegemaakt dat vroeger een clieent kleurverschil in het sanitair had  dan behoor ik als 

loodgieter gratis te demonteren en te monteren en sphinx behoort de juiste zelfde kleur te leveren af uit geeen discussie mogelijk en zo,n service behoort ook in het audiogebeuren en dan mag de klant niet de dupe zijn ,vd hull was op de hoogte punt uit en als ik een hr ketel plaats en het blijkt storing gevoelig haal ik hem persoonlijk van de muur af en wordt die door een nieuwe hergeplaats en dat gebeurt gratis,een klant houden is goedkoper als een klant binnenhalen

Ja,

En jouw klant gaat niet bellen met Vaillant of Vaillant de schuld geven.

Groet,

Leobus

Beste Arcman,

Graag alsnog antwoord op mijn eerdere vragen:

- Je hebt dus de heer Van den Hul persoonlijk aangesproken? Op een beurs?

- Daarna heb jij het element via een dealer naar de heer Van den Hul laten sturen?

- Weet je zeker dat het element daar inderdaad is geweest? (Zat er een reparatienota en een reparatierapport van Van den Hul bij, toen je het element terugkreeg?)

Beste Spido,

- Heb ik m.i. reeds afdoende bevestigd/aangegeven.

- Ik heb de juiste actie ondernomen na mondeling verzoek van de bouwer.

- Het is lang geleden, maar ik weet nog mondeling of een krabbel op de aankoopbon over spandraad gecontroleerd en/of gejusteerd o.i.d. meer niet.

Ik denk dat ik nu de wijze raad van Pjotr op ga volgen, in afwachting of Arden nog iets uit de historische databank kan peuren.

Daar ben ik wel benieuwd naar..........

• Members

[...]

Ik denk dat ik nu de wijze raad van Pjotr op ga volgen, in afwachting of Arden nog iets uit de historische databank kan peuren.

Die gaat daar ook echt wel achteraan, maar een jaartal is misschien ook wel handig? Zo op de bonnefooi gaan rondvragen over ooit...

Dit mag trouwens via de mail of PB!

• Members

[...]

Van den Hul hier al over gesproken, in ieder geval zou een serienummer uitsluitsel kunnen brengen, de historie kan hij dan zo checken.

Daarna kan worden gekeken naar pasklare oplossingen. Nogmaals het verzoek zo veel mogelijk info naar mijn e-mailadres te sturen (welke je via mijn profiel kunt vinden), dan kan dit allemaal door naar de desbetreffende personen.

Van den Hul hier al over gesproken, in ieder geval zou een serienummer uitsluitsel kunnen brengen, de historie kan hij dan zo checken.

Daarna kan worden gekeken naar pasklare oplossingen. Nogmaals het verzoek zo veel mogelijk info naar mijn e-mailadres te sturen (welke je via mijn profiel kunt vinden), dan kan dit allemaal door naar de desbetreffende personen.

Kijk, dat vind ik nou leuk.

Natuurlijk heb ik wel enige input nodig... Nu, 8 dagen later, nog helemaal niets vernomen! Arcman op vakantie? Zonder deze input kunnen we er namelijk helemaal niets mee.

Dat is niet leuk. Je biedt een ongelooflijke service en dan hoor je niks meer. Je hoeft de klanten ook niet achterna te lopen.

Hallo,

Ja ik heb ruim tijd genomen om e.e.a. na te zoeken. Ik heb geen documentatie meer waaruit ik het element serienummer kan achterhalen.

Ik vermoed zelfs dat ik de aankoopbon er destijds heb bijgegeven als bewijs dat hij uit eerste hand kwam. 

Dus alles wat ik weet heb ik al in een eerdere post geopenbaard.

Als de administratie bij VDH op andere parameters dan serienummer te benaderen is, dan zou er iets uit te halen moeten zijn.

Ik zal nogmaals duidelijk zijn: Ik verwacht geen compensatie van mensen die nu achter het merk staan en niet verantwoordelijk zijn voor oud zeer.

Tot op dit moment zeer bedankt voor de moeite en het tonen van goede wil. We gaan elkaar zeker nog eens tegenkomen.........

@Jongensdroom: zonder afbreuk te willen doen aan de acties van Arden, maar je mening overdrijven is ook een vak, waar bestaat die "ongelofelijke service" tot op heden nu daadwerkelijk uit?

Ik waardeer het ook zeer dat mijn slechte ervaring serieus genomen wordt,

Maar om nu bij voorbaat te spreken over "ongelofelijke service" na het tonen van interesse en het uitspreken van een intentie

gaat mij toch iets te ver. Dit sluit overigens niet uit dat mits ik administratief beter georganiseerd zou zijn, e.e.a. in daden omgezet zou zijn.

Ik vind het wel sterk hoor om na zoveel tijd coulance te willen bieden.

Dat is precies wat ik bedoel en geheel belangeloos.  Als hij vervolgens dagenlang niet reageert vind ik dat niet zo netjes.

Ik begrijp dat de boodschap inmiddels is aangekomen. Dat was ook de bedoeling.

Hallo,

Ja ik heb ruim tijd genomen om e.e.a. na te zoeken. Ik heb geen documentatie meer waaruit ik het element serienummer kan achterhalen.

Ik vermoed zelfs dat ik de aankoopbon er destijds heb bijgegeven als bewijs dat hij uit eerste hand kwam. 

Dus alles wat ik weet heb ik al in een eerdere post geopenbaard.

Als de administratie bij VDH op andere parameters dan serienummer te benaderen is, dan zou er iets uit te halen moeten zijn.

Ik zal nogmaals duidelijk zijn: Ik verwacht geen compensatie van mensen die nu achter het merk staan en niet verantwoordelijk zijn voor oud zeer.

Tot op dit moment zeer bedankt voor de moeite en het tonen van goede wil. We gaan elkaar zeker nog eens tegenkomen.........

@Jongensdroom: zonder afbreuk te willen doen aan de acties van Arden, maar je mening overdrijven is ook een vak, waar bestaat die "ongelofelijke service" tot op heden nu daadwerkelijk uit?

Iemand vraagt of hij je mag helpen en dan val je over 1 woordje!?  Komt een beetje ondankbaar over. 

Arcman heeft ons nog nooit verteld van wie hij dat kapotte (?) element nu eigenlijk heeft gekocht.

Dat moet dezelfde zijn geweest, die dat kapotte (?) element naar Van den Hul heeft gestuurd.

(Àls hij het heeft gestuurd, tenminste...)

Wij hoeven die naam niet zo nodig te weten, hoor.

Dat Arcman de goede naam van Van den Hul in diskrediet heeft gebracht is al erg genoeg.

Maar het zal voor Van den Hul (en wellicht ook voor Arden) wel handig kunnen zijn als hij die naam te horen krijgen.

Misschien kan Van den Hul dan nog iets in zijn administratie terugvinden.

(Die administratie is ongetwijfeld beter dan die van Arcman...)

Die naam is wel genoemd hoor Spido, beetje opletten. Valt mij op dat Arcman zelf aangeeft er al lang klaar mee te zijn en het verder laat rusten, het is lang geleden, maar dat kennelijk anderen er een genoegen in scheppen er aan door te kluiven terwijl het bot allang kaal is.

Ik waardeer het ook zeer dat mijn slechte ervaring serieus genomen wordt,

Maar om nu bij voorbaat te spreken over "ongelofelijke service" na het tonen van interesse en het uitspreken van een intentie

gaat mij toch iets te ver. Dit sluit overigens niet uit dat mits ik administratief beter georganiseerd zou zijn, e.e.a. in daden omgezet zou zijn.

Beste Arcman,

Hoezo gebruik je de woorden "bij voorbaat".

Je geeft degene die je beschuldigt niet eens de kans om te reageren, want je kunt de benodigde gegevens niet overleggen.

Dit is niet je eerste fout in deze affaire.

1) Je spreekt nog steeds de verkeerde aan. Je moest bij je dealer zijn.

2) Je weet niet eens of je dealer het element wel opgestuurd heeft.

3) Je bent niet terug geaan naar je dealer toen je niet tevreden was.

4) Je hebt de zaak veel te lang laten rusten.

5) Je maakt, mogelijk onterecht, een bedrijf zwart.

6) Je doet er te weinig aan de geboden hulp te effectueren.

Als ik jou was, zou ik verder mijn mond houden of heel snel je dealer de zaak verder af laten handelen. Desnoods via Arden.

Groet,

Leobus

Die naam is wel genoemd hoor Spido, beetje opletten. Valt mij op dat Arcman zelf aangeeft er al lang klaar mee te zijn en het verder laat rusten, het is lang geleden, maar dat kennelijk anderen er een genoegen in scheppen er aan door te kluiven terwijl het bot allang kaal is.

Beste Pjotr,

Wie wàs dan die leverancier van het kapotte element? Waar werd hij genoemd?

En werd er ook verteld waarom die leverancier niet voldeed aan zijn wettelijke verplichting?

(Goed element... òf geld terug!)

In tegenstelling tot Arcman bewaar ik heel veel. Ik heb nog een zo goed als ongebruikt Denon 304 element liggen met een gebroken cantilever (afstellingsfoutje). Ik zal er eens een keer over denken om hem bij van de Hul af te leveren. Een reserve element kan geen kwaad. Hoeveel zou zo iets kosten.

@Leobus,

Bedankt voor uw haarscherpe subjectieve analyse.

4) ja, daar moet ik u volledig gelijk in geven.

Uw overige bevindingen kloppen niet of zijn volledig misplaatst (is mijn bescheiden maar bij voorbaat subjectieve mening).

Maar blijf uw analyses vooral maken dan zou ik kunnen lachen, mits ze niet zo vreselijk serieus van toon zouden zijn.

M.v.g.