Jump to content

Classic Turntable Meeting

WanFie
 Share

Recommended Posts

Ik vind het ook een leuke site :)

Een vriend van mij doet een poging het emt element te repareren.

De kans dat het lukt is erg klein,maar niet geschoten is altijd mis.

Voorlopig komt er een Denon 103 in de emt.

• Members

Mijn ''nieuwe'' klassieker is ook bijna klaar...

8758384407_ce2bdd6259_c.jpg

... een Garrard 401 met Massakar plinth gemaakt door Thomas Blumenhofer!

Een zekere meneer Feickert is een armboardje hiervoor aan het maken, Reed heeft de laaste hand gelegd aan een 15 inch (!) arm, nu nog een elementje uit hetzelfde hout als de plinth en arm, en voila, mijn verjaardagskado!

Waarom een 15 inch arm? Dat weet ik nog niet, vanuit een bepaalde hoek is mij ingefluisterd dat dit het summum zou moeten zijn, daar ga ik nu dus vanzelf achter komen.

Mijn ''nieuwe'' klassieker is ook bijna klaar...

8758384407_ce2bdd6259_c.jpg

... een Garrard 401 met Massakar plinth gemaakt door Thomas Blumenhofer!

Een zekere meneer Feickert is een armboardje hiervoor aan het maken, Reed heeft de laaste hand gelegd aan een 15 inch (!) arm, nu nog een elementje uit hetzelfde hout als de plinth en arm, en voila, mijn verjaardagskado!

Waarom een 15 inch arm? Dat weet ik nog niet, vanuit een bepaalde hoek is mij ingefluisterd dat dit het summum zou moeten zijn, daar ga ik nu dus vanzelf achter komen.

Dat ziet er strak uit Arden. :)

Mijn ''nieuwe'' klassieker is ook bijna klaar...8758384407_ce2bdd6259_c.jpg... een Garrard 401 met Massakar plinth gemaakt door Thomas Blumenhofer!Een zekere meneer Feickert is een armboardje hiervoor aan het maken, Reed heeft de laaste hand gelegd aan een 15 inch (!) arm, nu nog een elementje uit hetzelfde hout als de plinth en arm, en voila, mijn verjaardagskado!Waarom een 15 inch arm? Dat weet ik nog niet, vanuit een bepaalde hoek is mij ingefluisterd dat dit het summum zou moeten zijn, daar ga ik nu dus vanzelf achter komen.

mooi!

Alleen een houten elementje? Is dat ala grado met een houten body?