Jump to content

Interview Christian Feickert

carl
 Share

Recommended Posts

Opgelet! 

En als kleine pleister op de wonde voor degenen die de Feickert dag hebben gemist, gisteren op de Duitse TV:

http://swrmediathek.de/player.htm?show=0231f8d0-7954-11e3-b955-0026b975f2e6

Let ook eens op de phonotrappen welke hij in gebruik heeft!

Waarom moeten wij daar op letten?

Moet ik alles voorkauwen? Tijdens demo's gebruiken wij Grails, Phonomodules en RIAA's, ik vond het wel grappig dat hij Grails en RIAA's gebruikt.

Vreemde reactie is dat. Omdat jij het grappig vindt, moet iedereen daar op letten!? De logica ontgaat mij geheel.

Of je moet bedoelen dat hij heeeel erg goede apparatuur gebruikt en dat jij dezelfde heeeel erg goede apparatuur ook gebruikt? Ja .... en dan?

• Members

Vreemde reactie is dat. Omdat jij het grappig vindt, moet iedereen daar op letten!? De logica ontgaat mij geheel.

Of je moet bedoelen dat hij heeeel erg goede apparatuur gebruikt en dat jij dezelfde heeeel erg goede apparatuur ook gebruikt? Ja .... en dan?

Het pastte ook mooi in de kruistocht tegen vdH in dat andere draadje, blijkbaar ben ik niet de enige die de producten van vdH hoog in het vaandel draag.

Maar ik vond het idd wel grappig dat van mijn persoonlijke top 3 phonotrappen er daar 2 in gebruik zijn...

dromertje,is maar goed dat jij er over begonnen bent ik had er niet op willen ingaan ,freaks zien dat freaks glunderen 

wat dacht je vroeger van revox,linn.naim en accuphase freaks ,ga maar op de vad in veldhoven welke kamertje,s vol zijn en niet vol zijn

• Members

[...]

ik ben er niet wijzer van geworden

Daar hebben we ook een beste uitdaging beste Wol! Had jij die befaamde wijsheid nou niet al in pacht?

Maar doe mij nou eens een plezier en vertel me wat je wel graag zou willen lezen! Alles wat hier wordt geplaats valt volgens jou in de Freaks/Goeroe/Handelaren hoek, is doorspekt van oplichting en omschrijf je als pure onzin.

Is het nu wel of niet een kruistocht tegen High-End en alles wat hiermee te maken heeft? Ooit vertelde je me dat je dit deed om een beetje leven in de brouwerij te houden, ''lekker keten'' zoals je het toen letterlijk noemde, maar het begint nu toch echt ergens anders op te lijken!

Meld zelf anders eens een keer wat, zodat wij daar op kunnen reageren. Vooralsnog vallen jouw bijdragen voor bijna de volle 100% bestaande uit het commentaar leveren op wat anderen schrijven, daar hebben we een naam voor...

arden,jij raakte al opgewonden van de apparatuur vd hull terwijl meerde fabrikanten goede produkten bouwen 

naim een ampli gebouwd van 2 ton is dat ook higend 

een goed product hoeft zo duur te zijn,kijk maar naar china waar ze mooie betaalde producten maken,wat zou de kostprijs zijn van een a merk zijn gemaakt in china en dan kijken ze naar de sterrenhemel en wat zullen we nu vragen  :)  :D

tl, twee ton aan dollars

ravon,ze moeten niet zoveel ophemelen ,hoeveel mensen kopen een product en naar een mand is het niet de juiste keus door beïnvloeding door freaks en goeroes,audio bladen kunnen er ook wat van 

Ik vond het grappig om te zien dat Groovy dezelfde draaitafel had als ik.

Lachen is nog zacht uitgedrukt, ik kwam haast niet meer bij ;).

Er wordt wat afgelachen door onze forumleden :D.

Ik vind de mijne mooier.

Kun je weer lachen :)

(...) ze moeten niet zoveel ophemelen ,hoeveel mensen kopen een product en naar een mand is het niet de juiste keus door beïnvloeding door freaks en goeroes,audio bladen kunnen er ook wat van 

Beste Wol,

Ja, dat gebeurt allemaal. Erg, hè?

Maar weet je wat óók verschrikkelijk is?

Er zijn van die nietswetende, eigenwijze sufferds, die altijd maar moeten ingaan tegen mensen die wèl verstand van zaken hebben.

Dat moeten ze van zich zèlf. Ze kunnen het niet helpen.

An-ta-go-nis-ten, zijn dat.

Ik ken er wel een paar, hier.

Jij ook?