VANZOMERENG Posted 2 januari 2014 Report Share Posted 2 januari 2014 Reeds door mij eerder geopperd, nogmaals..... Ik heb hier nog een 15-tal redelijk recente Duitstalige tijdschriften liggen van STEREOPLAY,STEREO en AUDIO en 1 speciale uitgave STEREO-PHONO, met alleen maar tips, tricks en testenover platenspelers plus nog een 5-tal bij deze tijdschriften geleverde muziek-CD's Deze kunnen onder straffe van een luisterbezoek en met een full-colour geplaatste recensie op dit forum,hier gratis worden opgehaald Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 2 januari 2014 Report Share Posted 2 januari 2014 Reeds door mij eerder geopperd, nogmaals..... Ik heb hier nog een 15-tal redelijk recente Duitstalige tijdschriften liggen van STEREOPLAY, STEREO en AUDIO en 1 speciale uitgave STEREO-PHONO, met alleen maar tips, tricks en testen over platenspelers plus nog een 5-tal bij deze tijdschriften geleverde muziek-CD's Deze kunnen onder straffe van een luisterbezoek en met een full-colour geplaatste recensie op dit forum, hier gratis worden opgehaald Je bent vanharte welkom.De bladen geloof ik eigenlijk wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 januari 2014 Report Share Posted 2 januari 2014 Dan wil je mij vast niet op bezoek Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 2 januari 2014 Author Report Share Posted 2 januari 2014 Jullie blijven uiteraard allemaal welkom hier maar er heeft zich al iemandvia PM aangemeld die het risico durft te nemen om hier de boel aan tekomen horen alvorens de tijdschriften en muziek mee te nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 januari 2014 Report Share Posted 2 januari 2014 Dat is niet het ergste wat er kan gebeuren...maar de door jou afgedwongen recensie Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 2 januari 2014 Author Report Share Posted 2 januari 2014 Dat is niet het ergste wat er kan gebeuren...maar de door jou afgedwongen recensie Met name de uitkomst v/d recensie wordt afgedwongen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 januari 2014 Report Share Posted 2 januari 2014 In dat geval nooit mij uitnodigen. Succes voor degene die wél gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 2 januari 2014 Report Share Posted 2 januari 2014 Ik ben al eens bij G.J. geweest, toen hij de Liutto's nog had. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts