VANZOMERENG Posted 19 januari 2014 Report Share Posted 19 januari 2014 Backustic http://backustic.de/nl/products Dit betreft een kleine Duitse "niche" fabrikant van rondstralers ! (een ander bekend merk van rondstralers is http://www.duevel.com/ ) Wat wel zeer leuk & apart is dat Backustic ook rondstralers maakt, zijnde 1-wegsysteem/breedband en PA-systemen M.b.t. rondstralers heb ik geen ervaring maar zoals altijd, er leiden meerdere wegen naar Rome enelk voordeel heeft zijn nadeel. Met de name de ruimte zal m.i.z. mede sterk bepalend zijn of in de gegeven situatie een rondstralerper saldo voordelen geeft t.o.v. een directstraler. De toepassing van rondstralers in een PA-systeem vind ik zeer merkwaardig Omdat het vandaag zondag is, een mooi plaatje erbij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 19 januari 2014 Report Share Posted 19 januari 2014 Daar zou ik wel eens iets van willen horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 januari 2014 Report Share Posted 19 januari 2014 Die Duevel heb ik wel eens gehoord in Krefeld. Was behoorlijk onder de indruk en zeker voor het geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 19 januari 2014 Report Share Posted 19 januari 2014 Voor highend begrippen zijn ze veel te goedkoop . Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 25 januari 2014 Report Share Posted 25 januari 2014 Voor PA in kleine zaaltjes voor achtergrondmuziek waar zeker geen gebruik wordt gemaakt van een microfoon. Is het dan nog wel PA te noemen? Is dit systeem soms ook van Anton Stucki? Kijk hier maar eens naar (ter vermaak, het is toch weekeinde): Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 25 januari 2014 Report Share Posted 25 januari 2014 het klinkt groot en breed ,je zit als het ware met de stoel op het podium Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 25 januari 2014 Report Share Posted 25 januari 2014 het klinkt groot en breed ,je zit als het ware met de stoel op het podium Ik zit liever in de zaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts