Jump to content

Stroomdoorbaak, Of Hoe Belangrijk De Stroomvoorziening Kan Zijn

audiovorden
 Share

Recommended Posts

Alles was vroeger beter!  :P

(Jij zelf óók. Tenzij je nog puber bent...)

Vlak na de puberteit begint het al: de langzame aftakeling van het lichaam. Elk jaar neemt de kans om te sterven toe en tegen de tijd dat we vijftig zijn, is het biologisch gezien met ons gedaan. (...)

http://www.wetenschap24.nl/programmas/hoezo-radio/hoe-zo-wetenschapscafe/2011/09-09-2011-Aftakeling.html

Valt mee B)  Voortschrijdend inzicht :D

Ben nu dit boek aan het lezen: "Mannen van 50" van Bob Groot

9789021554365.jpg

Zelf ben ik 55 merk er eigenlijk niet zoveel van, kan qua prestaties nog leuke dingen doen.

Het is wel een leeftijd waar sommige mannen "harder, verzuurd,  of vriendelijker in het leven staan.

Deels keus, deels omgeving, deels hormonen huishouding ;)

Ik ben 54,6.  Ik hoor wel ff 6000 hz minder dan 30 jaar gelden :(

Als dat het enige is ?  Toch niet belangrijk ?  Het meeste speelt zich af in het middengebied.

Ik kan juist veel meer dan 30 jaar geleden :)

Ik ben nu 57, en nou begrijp ik ook hoe het komt dat mijn set beter klinkt. Of ik denk dat hij beter klinkt. De scherpe randjes zijn er niet vanaf, maar ik hoor ze niet meer....  :D  :D  :D

Ik ben nu 57, en nou begrijp ik ook hoe het komt dat mijn set beter klinkt. Of ik denk dat hij beter klinkt. De scherpe randjes zijn er niet vanaf, maar ik hoor ze niet meer....  :D  :D  :D

:D Houden zo Rene :D  

Nou snap ik waarom jij het positieve effect van de tegels niet hoorde!

Geintje, ik kom ook niet hoger dan 12kHz. Ben wel 7 jr ouder.

Groet,

Leobus

:D Ik dacht dat jij jonger was dan ik!? :D En ik zie er al zo afgetraind en dynamisch uit :D  

:D Ik dacht dat jij jonger was dan ik!? :D En ik zie er al zo afgetraind en dynamisch uit :D

Dank je!

Vroeger veel gesport, nu minder.( nu 3x per week) Ga wel altijd veel met jonge mensen om; dat houdt je ook jong.

Toen ik iets van 21 was, dacht iedereen dat ik nog puber was. Dat was toen minder leuk.

Groet,

Leobus

Dank je!

Vroeger veel gesport, nu minder.( nu 3x per week) Ga wel altijd veel met jonge mensen om; dat houdt je ook jong.

Toen ik iets van 21 was, dacht iedereen dat ik nog puber was. Dat was toen minder leuk.

Groet,

Leobus

Dat denken van velen van Mick Jagger nog steeds :lol: