Jump to content

Draaitafel van Musical Fidility

carl
 Share

Recommended Posts

Brrrr, ik weet 't... het gaat om de klankmatige eigenschappen, maar boy, wat een lelijk patserig ding zeg, met die megagrote poten eronder!

Maar,...op zich wel leuk om te zien dat MF juist nu, anno 2003, opeens met een draaitafel op de markt komt.

Groeten,

Alco

Als ik dat plaatje zo bekijk lijkt de draaitafel inderdaad op Basis,Transrotor, Clearaudio e.d. - dat zijn allemaal opgebouwde acrylplaten. Ik vind dat niet mooi waarvan ik niets wil zeggen over de klankmatige aspecten.Het feit dat Haudio zo'n Transrotorfan is zegt me wat dat betreft genoeg.

Geplaatst door Michel:

Vreemd genoeg is dit het enige plaatje waar mijn pc moeite mee heeft. Ben het hele web vandaag op en neer gesurfd   :D , verder geen problemen gehad.

Michel

De links(s) naar het plaatje staan in het audioasylum topic. Misschien kun je ze zo wel zien (via copy/paste van de links)

Geplaatst door Bird:

Wat een lelijke transrotor kloon zeg,

had eerlijk gezegd iets heel anders verwacht van mf, iets meer spartaans.

Nou die afgelopen series van MF waren anders ook behoorlijk uitbundig vormgegeven met hun gouden knoppen en chromen frontjes... blijkbaar wil MF tegenwoordig visueel opvallend zijn. Laten we alleen hopen dat de ontwerpen auditief aantrekkelijk zijn.Het uiterlijk zal me dan aan mijn spreekwoordelijke linkerteelbal jeuken. Om het maar eens ondiplomatiek te zeggen.

Smaken verschillen zeg ik maar, ik vindt trouwens de meeste draaitafels gruwelijk lelijk en zo zijn er nog wel meer merken die ik lelijk vindt, maar het gaat toch om de klankmatige eigenschappen van een apparaat, en MF maakt toch goed klinkend spul.