amateur Posted 6 oktober 2002 Report Share Posted 6 oktober 2002 Beste allemaal, van het een komt het ander.... vraagje ik heb zelf de B&W boxen type 603 met de mogelijkheid hier bi-wiring voor te gebruiken, nu is mijn vraag of dit ook daadwerkelijke een hoorbaar verschil maakt, zodat dit eventueel een toevoeging is aan hetgeen ik heb. hopenlijk een duidelijk antwoord. Groeten Marc A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest okki-nokki Posted 7 oktober 2002 Report Share Posted 7 oktober 2002 Geplaatst door amateur:Beste allemaal, van het een komt het ander.... vraagje ik heb zelf de B&W boxen type 603 met de mogelijkheid hier bi-wiring voor te gebruiken, nu is mijn vraag of dit ook daadwerkelijke een hoorbaar verschil maakt, zodat dit eventueel een toevoeging is aan hetgeen ik heb. hopenlijk een duidelijk antwoord. Groeten Marc A. Niet altijd maar vaak wel.Misschien is een snoertje lenen en zelf thuis gaan luisteren een mogelijkheid? In elk geval heel veel succes. okki-nokki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 7 oktober 2002 Report Share Posted 7 oktober 2002 Inderdaad staat het niet bij voorbaat al vast dat bi-wiring een positieve invloed zal hebben. Echter haal in elk geval het blik van tussen de aansluitingen, deze goudkleurige stukjes metaal verpesten in elk geval meer dan je lief is. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Posted 8 oktober 2002 Report Share Posted 8 oktober 2002 Geplaatst door Jitze:Inderdaad staat het niet bij voorbaat al vast dat bi-wiring een positieve invloed zal hebben. Echter haal in elk geval het blik van tussen de aansluitingen, deze goudkleurige stukjes metaal verpesten in elk geval meer dan je lief is. Groet Jitze hehehe, voor de n00bs onder ons. Want da's lullig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts