VANZOMERENG Posted 1 maart 2014 Report Share Posted 1 maart 2014 Zo... Mijn Dynaudio's heb ik ff op verlof gestuurd en de Blumenhofers van Arden staan hier nu hun kunstjes te verrichten. De Dynaudio's komen later weer aan bod voor een directe A/B-vergelijk maar om 2 luidsprekerparen beetje audiofielverantwoord op te stellen, moet ik t.z.t. hier ff intern, wat verbouwen en de WAF-factor overboord gooien Maar voorlopig ff alleen de Blumenhofers die de kar moeten trekken De fotosessie van alle hardware is ook al achter de rug en 50% v/d review heb ik al aan het digitale papier toevertrouwd. Zaken zoals inleiding, de gebruikte hardware, de te gebruiken muziek, de opstelling, de foto's en het format, zijn allemaal al van te voren neer te pennen. Tussentijds zal ik geen verslag hier neerpennen, dus allemaal ff een paar weekjes slapen voor de moeder aller recensies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 maart 2014 Report Share Posted 2 maart 2014 Hoogmoed komt voor de val Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts