Jump to content

Luisterbezoek Sts Studio In Amersfoort En Studio 21

Jongensdroom
 Share

Recommended Posts

Zoiets is altijd weer leerzaam, daarbij, in real life is Fritz een zeer aimabel persoon.

Dat geldt voor wel meer mensen hier, o.a. voor ene J.D. (ook zo'n felle rotzak). Zo, dat wilde ik hem toch even laten weten :D.

Fritz de With nodigt iedereen van High-End forum uit om eens een kijkje te komen nemen in zijn studio.

Zo ontstond ook het idee om eens bij STS te komen kijken. Het was Fritz die dit met name vroeg. Hij nodigt juist de mensen uit, met wie er stevige discussies waren op ons forum.

Ik voel me aangesproken, ik heb daarom deze draad even teruggelezen (pagina 13 e.v.). Wat Fritz de With daar deed was niet netjes. Hij had beschaafd kunnen blijven en een inhoudelijke discussie kunnen voeren. Dat deed hij niet, Fritz verkoos direct de persoonlijke aanval. Ik verwacht dat hij dat gedrag in het echt ook zal vertonen als hij goed inhoudelijk wordt aangepakt. Dat soort mensen hou ik graag op afstand. 

Geen interesse dus. Laat hem zijn zelfgekozen ban maar opheffen, dan kunnen we hier de discussie voeren. 

Ik voel me aangesproken, ik heb daarom deze draad even teruggelezen. Wat Fritz de With daar deed was niet netjes. Hij had beschaafd kunnen blijven en een inhoudelijke discussie kunnen voeren. Dat deed hij niet, Fritz verkoos de persoonlijke aanval. Ik verwacht dat hij dat gedrag in het echt ook zal vertonen als hij goed inhoudelijk wordt aangepakt. Dat soort mensen hou ik graag op afstand. 

Geen interesse dus. Laat hem zijn zelfgekozen ban maar opheffen, dan kunnen we hier de discussie voeren. 

Gisterenavond bij Peter stond plotseling onaangekondigd Fr. de W. voor mijn neus. Ja, wat doe je dan. Ik heb hem vorig jaar via dit forum duidelijk laten weten hoe ik over zijn manier van handelen dacht. Voor mij is dat dan genoeg. Ik zou in zo'n situatie zelfs tegen Dingemans praten (alhoewel .... er zijn natuurlijk grenzen). Gisteren heb ik Fritz het voordeel van de twijfel gegeven en dat is goed uitgepakt.

Fritz moet gewoon maar zelf terug komen als ie dat wil, en dan lekker gezellig mee babbelen i.p.v. zich druk maken :D Ik begreep wel van hem dat dat forummen niet echt zijn ding is.

Hij heeft beslist een heel eigen smaak en dat is zijn goed recht. Dat hebben we toch allemaal?

• Members

Je kunt er ook maar met maximaal 4 man goed luisteren. Meer is gewoon niet te doen.

Als het zo ver is, trek dan de ab uit de handen van Fritz, anders krijg je alleen maar de BAM, PATS-DREUN stukken te horen!

Geef je eigen ''demo'' op zijn set, dat werkt het beste.

O, en vraag gewoon om koffie, dat vergeet hij nog wel eens...

Je kunt er ook maar met maximaal 4 man goed luisteren. Meer is gewoon niet te doen.Als het zo ver is, trek dan de ab uit de handen van Fritz, anders krijg je alleen maar de BAM, PATS-DREUN stukken te horen!Geef je eigen ''demo'' op zijn set, dat werkt het beste.O, en vraag gewoon om koffie, dat vergeet hij nog wel eens...

Beter kun je een bezoekje aan Fritz niet typeren!

En neem tien euro mee, want hij probeert je gegarandeerd zijn laatste demo CD te verkopen.

Groet,

Leobus

Beter kun je een bezoekje aan Fritz niet typeren!

En neem tien euro mee, want hij probeert je gegarandeerd zijn laatste demo CD te verkopen.

Groet,

Leobus

Dat kan niet meer, want die heb ik afgelopen dinsdagavond al van hem gekocht. Siltech Vol. 1.

:mellow:  :angry:  :(  :unsure:  :wacko:  :blink:  :ph34r:  :D  :confused:  :mad2:  :wub:  :)  <_<  :huh:  ^_^  :o  ;)  :P  :D  (ik kan even niet kiezen)

Misschien is dan Vol. 2 al klaar?

• Members

Het loopt nog niet echt storm. Tot nu toe hebben Ivan en J.D. interesse.

Laten we nog een of twee weken wachten, vanwege de wintersportvakantietijd(3x woordwaarde).

Wil ik ook langskomen? Ben per slot van rekening ook een lid!

Moet er toch weer een keer heen, dus waarom niet gelijk deze reden aangrijpen.

Hou ik Fritz wel onder controle...

Wil ik ook langskomen? Ben per slot van rekening ook een lid!

Moet er toch weer een keer heen, dus waarom niet gelijk deze reden aangrijpen.

Hou ik Fritz wel onder controle...

Goed idee en al helemaal als je langs 's-Hertogenbosch komt (knipoog, knipoog). 

Ik wil graag weten hoe Fritz luistert.

Inmiddels heeft zich pm nog een mysterie-men aangemeld.

Tijd voor actie dus.

Er melden zich nog steeds mensen via de p.m. maar Arden had het over maximaal vier personen.

Luisterbezoek STS studio's.

Arden

Ivan

Hans van L.

Wiel

Jongensdroom

Fritz kan komende week al. Zowel overdag als 's avonds. 

Ik kan zelf op 4/3, 5/3, 7/3 en 8/3.

Jullie reacties het liefst via p.m. omdat de anderen daar niks aan hebben.

Ik zou graag mee willen gaan maar heb geen tijd..

ik moet thuis Blumenhofers reviewen :wub:

Dat lukt me niet op die dagen, sorry Jongensdroom. Dan trek ik me vooralsnog terug.