Jongensdroom Posted 3 maart 2014 Author Report Share Posted 3 maart 2014 Voor mij is het allemaal prima, ik zal Mark ook wel even verwittigen. Hou er alleen wel rekening mee dat mijn schoonmoeder van de week waarschijnlijk overlijd. Dan staan al mijn afspraken vanaf dat moment even op losse schroeven. Maar dat zal iedereen denk ik wel begrijpen. Dat is geen goed nieuws. Heel veel sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 3 maart 2014 Report Share Posted 3 maart 2014 Voor mij is het allemaal prima, ik zal Mark ook wel even verwittigen. Hou er alleen wel rekening mee dat mijn schoonmoeder van de week waarschijnlijk overlijd. Dan staan al mijn afspraken vanaf dat moment even op losse schroeven. Maar dat zal iedereen denk ik wel begrijpen. Marco,ook van mij heel veel sterkte voor jou en je vrouw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 maart 2014 Members Report Share Posted 3 maart 2014 Dank mannen, dank. Voor mij is het een iets verder van mijn bed show (toch gaat het je niet in de koude kleren zitten), voor Glenn is het echt een rampenscenario. Maar we slaan ons er wel doorheen, we zullen wel moeten. Laat dit nu echter maar even rusten, het geeft een wat bedompte stemming op dit draadje en da's ook niet de bedoeling... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 maart 2014 Report Share Posted 3 maart 2014 Leuk dat je mee gaat Leo. Ik maak een schema. Nader bericht volgt. Ik verwacht dat Spido zich ook nog opgeeft. Maar in tegenstelling tot wat zijn naam suggereert, is hij niet zo snel in het reageren . Beste Jongensdroom, Je zou eens moeten weten hoe pijlsnel ik soms besluit NIET te reageren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 maart 2014 Members Report Share Posted 3 maart 2014 Dan wordt het voor Hans en mij Amersfoort en Wapenveld. En afgesproken! Mark vond het ook een leuke geste, even met wat afspraken geschoven en vanaf een uur of 2 zijn we daar welkom. Vanaf Amersfoort is het een klein uurtje rijden, dat valt dan denk ik voor ons ook allemaal goed in te plannen (van 10.30 tot 13.00 STS geweld is denk ik ruim voldoende?)... Mochten er nog meer mee willen/kunnen, geen probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 3 maart 2014 Report Share Posted 3 maart 2014 Nou, ik wil dan 's middags ook wel aanschuiven in Wapenveld als dat kan. Is voor mij een half uurtje of zo. Wel even afhankelijk van de verdere plannen dat weekend....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 3 maart 2014 Author Report Share Posted 3 maart 2014 Dank mannen, dank. Voor mij is het een iets verder van mijn bed show (toch gaat het je niet in de koude kleren zitten), voor Glenn is het echt een rampenscenario. Maar we slaan ons er wel doorheen, we zullen wel moeten. Laat dit nu echter maar even rusten, het geeft een wat bedompte stemming op dit draadje en da's ook niet de bedoeling... Geen punt, het hoort bij het leven. Inderdaad, hoe erg ook, je eigen ouders voelt heel anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 3 maart 2014 Author Report Share Posted 3 maart 2014 Het wordt zaterdag 8 maart om 10.30 uur in Amersfoort. Fritz stelt een maximum van 6 -7 personen. Iemand gaf aan dat 4 personen al genoeg is. Laten we het op maximaal 6 houden. Wie gaan er definitief ? Hans ja Arden ja Wol ja Jongensdroom ja Leobus ja Ove Rickland ja Hierboven de actuele stand van maandag 17.37 uur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 maart 2014 Members Report Share Posted 3 maart 2014 Mooi, ook met Wollie ie er dus contact geweest! Een volle bak met Fritz erbij... @ReneN, in Wapenveld is prima hoor, maken we er gewoon een mini forum uitje van! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 3 maart 2014 Report Share Posted 3 maart 2014 Ben ik nu plots van de lijst verdwenen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 maart 2014 Members Report Share Posted 3 maart 2014 Ik denk dat JD zijn verkeerde eigen quote heeft gequote... Zet even het woord rel in je posting, dan reageert hij vanzelf! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 3 maart 2014 Author Report Share Posted 3 maart 2014 Ben ik nu plots van de lijst verdwenen? Computers begrijpen mij nooit Zie post 58 en niet te vergeten: tot zaterdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 3 maart 2014 Report Share Posted 3 maart 2014 Computers begrijpen mij nooit Zie post 58 en niet te vergeten: tot zaterdag. Mijn vrouw ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 3 maart 2014 Author Report Share Posted 3 maart 2014 Mijn vrouw ook niet. Hebben wij misschien dezelfde vrouw? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 3 maart 2014 Report Share Posted 3 maart 2014 Nu je het zegt: ze is wel vaak op pad door de weeks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 3 maart 2014 Author Report Share Posted 3 maart 2014 Nu je het zegt: ze is wel vaak op pad door de weeks. Die van mij ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 3 maart 2014 Report Share Posted 3 maart 2014 Mijn vrouw ook niet. Ik begrijp mijn vrouw nooit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 3 maart 2014 Report Share Posted 3 maart 2014 Is ze ook vaak op stap? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 3 maart 2014 Report Share Posted 3 maart 2014 Amersfoort is hier vlakbij als er nog liefhebbers zijn om door te rijden en hier de boel eens willen beluisteren die zijn van harte welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 3 maart 2014 Report Share Posted 3 maart 2014 Is ze ook vaak op stap? Ja, maar hangt ook wel van de muziek af, die ik op zet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 3 maart 2014 Author Report Share Posted 3 maart 2014 Amersfoort is hier vlakbij als er nog liefhebbers zijn om door te rijden en hier de boel eens willen beluisteren die zijn van harte welkom. Belangstelling altijd, maar misschien wordt het teveel voor 1 dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 5 maart 2014 Report Share Posted 5 maart 2014 Ik weet ondertussen dat woensdag overdag voor mij moeilijk wordt. Dat ik zo ver van te voren kan zien dat ik vandaag ziek ben.. Bij m'n zoon dus ook geen houten vloer leggen. Toch maar goed dat het a.s. zaterdag is. Dan ben ik waarschijnlijk wel weer beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 maart 2014 Author Report Share Posted 6 maart 2014 Het is stil rond Audio21. Weet iemand wat wij zaterdag te horen krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 maart 2014 Report Share Posted 7 maart 2014 Gaat het morgen wel door ?? Het is zo stil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 7 maart 2014 Report Share Posted 7 maart 2014 Opperste concentratie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts