leobus Posted 1 maart 2014 Report Share Posted 1 maart 2014 Als Ivan af valt, wil ik zijn plaats wel innemen. Ik kan de 4e alleen 's avonds. De 5e alleen overdag, de 7e zowel overdag als 's avonds en de 8e alleen 's middags. Ik ben al diverse keren bij Fritz geweest, maar nog nooit de huidige set gehoord. Ook leuk andere forumleden te ontmoeten. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 1 maart 2014 Author Report Share Posted 1 maart 2014 Als Ivan af valt, wil ik zijn plaats wel innemen. Ik kan de 4e alleen 's avonds. De 5e alleen overdag, de 7e zowel overdag als 's avonds en de 8e alleen 's middags. Ik ben al diverse keren bij Fritz geweest, maar nog nooit de huidige set gehoord. Ook leuk andere forumleden te ontmoeten. Groet, Leobus Leuk dat je mee gaat Leo. Ik maak een schema. Nader bericht volgt. Ik verwacht dat Spido zich ook nog opgeeft. Maar in tegenstelling tot wat zijn naam suggereert, is hij niet zo snel in het reageren . Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 maart 2014 Report Share Posted 1 maart 2014 Komende week kan ik zeker 's avonds. Overdag waarschijnlijk ook. Ik heb n.l. een week vakantie, maar heb ook wat andere verplichtingen. Maar ik kan daar waarschijnlijk wel een morgen of middag wegblijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 1 maart 2014 Author Report Share Posted 1 maart 2014 Ik zal vanavond even inventariseren. Er heeft zich nog iemand uit Den Bosch gemeld. Ik denk dat Arden meteen over Utrecht rijdt vanaf omgeving Rotterdam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 maart 2014 Report Share Posted 1 maart 2014 Ik weet ondertussen dat woensdag overdag voor mij moeilijk wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 1 maart 2014 Author Report Share Posted 1 maart 2014 Ik weet ondertussen dat woensdag overdag voor mij moeilijk wordt. Traditioneel Haringhappen misschien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 1 maart 2014 Report Share Posted 1 maart 2014 Traditioneel Haringhappen misschien? Bedoel je... Woensdagmorgen heb ik rooie ogen, woensdagmorgen lig ik nog op bed. woensdagmorgen smeer ik geen beschuitjes woensdagmorgen heb ik de bloemetjes buiten gezet Want woensdagmorgen heb ik rooie ogen Woensdagmorgen dan lig ik nog op bed Woensdagmorgen heb ik uitgekozen Woensdagmorgen laat ik zien hoeveel ik van slapen hou Nee..... geen carnaval. Ik wordt dan geacht een houten vloer in het huis van m'n zoon te leggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 2 maart 2014 Author Report Share Posted 2 maart 2014 Het wordt zaterdag 8 maart om 10.30 uur in Amersfoort. Fritz stelt een maximum van 6 -7 personen. Wie gaan er definitief ? Hans ja Arden ja Wol ? Jongensdroom ja Leo (middag) ? deBult ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 2 maart 2014 Members Report Share Posted 2 maart 2014 Is voor mij in pricipe ok, maar kan gezien de situatie van mijn schoonmoeder voorlopig niets meer voor de volle 100% zeker afspreken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 2 maart 2014 Report Share Posted 2 maart 2014 Het wordt zaterdag 8 maart om 10.30 uur in Amersfoort. Fritz stelt een maximum van 6 -7 personen. Wie gaan er definitief ? Hans ja Arden ja Wol ? Jongensdroom ja Leo (middag) ? deBult ? Ik ben dan ook van de partij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 2 maart 2014 Author Report Share Posted 2 maart 2014 Het wordt zaterdag 8 maart om 10.30 uur in Amersfoort. Fritz stelt een maximum van 6 -7 personen. Wie gaan er definitief ? Hans ja Arden ja Wol ? Jongensdroom ja Leobus ja Ove Rickland ja Hierboven de actuele stand van zondag 18.46 uur Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 2 maart 2014 Report Share Posted 2 maart 2014 Hierboven de actuele stand van 10.32 uur Hetgeen voor mij op zaterdagmorgen gepland stond, gaat niet door. Dat betekent dat ik er ook bij kan zijn. Tot zaterdag dus. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 2 maart 2014 Members Report Share Posted 2 maart 2014 [...] Ik denk dat Arden meteen over Utrecht rijdt vanaf omgeving Rotterdam? Bijna goed, via Den Haag en Amsterdam. Na het bezoek aan Fritz rij ik nog even door richting Wapenveld, wie daar nog een kleine rondleiding zou willen? Relatief is dat niet zo ver weg, dus misschien wel in te plannen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 2 maart 2014 Author Report Share Posted 2 maart 2014 Bijna goed, via Den Haag en Amsterdam. Na het bezoek aan Fritz rij ik nog even door richting Wapenveld, wie daar nog een kleine rondleiding zou willen? Relatief is dat niet zo ver weg, dus misschien wel in te plannen. Ik hoor graag mooie apparatuur. Het is wel verder naar het Noorden. Ik weet niet wat de chauffeurs willen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 2 maart 2014 Members Report Share Posted 2 maart 2014 Ik ook niet, maar Ivan zou ik desnoods nog in Amsterdam (hij werkt daar, maar of hij er ook woont?) kunnen ophalen zodat hij mee kan rijden. Dat kunnen er nog 2 meer, maar ik heb niet zo veel trek om dan daarna nog even naar het zonnige zuiden af te zakken voor eventuele verdere carpoolers. Weer afgooien in Amersfoort is dan weer geen probleem natuurlijk, zodat daarna met het eigen vervoer naar huis kan worden gereden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 2 maart 2014 Report Share Posted 2 maart 2014 Dank Arden, maar ik kan op deze dagen niet. Misschien een volgende keer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 2 maart 2014 Report Share Posted 2 maart 2014 Wanneer er nog een plek beschikbaar is, meld ik me ook aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 2 maart 2014 Author Report Share Posted 2 maart 2014 Wanneer er nog een plek beschikbaar is, meld ik me ook aan. Als reisleider denk ik van wel. Wat mij betreft moeten we het op 6 personen houden. Van Wol nog geen bericht. Ik zal hem opnieuw pm-men, anders moeten we misschien iemand teleurstellen, terwijl hij niet mee gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 2 maart 2014 Author Report Share Posted 2 maart 2014 Bijna goed, via Den Haag en Amsterdam. Na het bezoek aan Fritz rij ik nog even door richting Wapenveld, wie daar nog een kleine rondleiding zou willen? Relatief is dat niet zo ver weg, dus misschien wel in te plannen. En van Wapenveld naar Spido? Of wordt het dan een lang weekend ? Blumenhofer vs Speksteen: de kantoren zijn geopend, u kunt inzetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 2 maart 2014 Author Report Share Posted 2 maart 2014 Hierboven de actuele stand van zondag 18.46 uur Ik ga er vanuit dat iedereen zelf het vervoer regelt. In post 36 staan de deelnemers voor zover nu bekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest webmaster Posted 2 maart 2014 Report Share Posted 2 maart 2014 Op verzoek van Wol is zijn account geblokkeerd, ik weet niet waarom maar hij kan er zelf niet meer in... Misschien heeft iemand anders een andere contact mogelijkheid, pm gaat niet werken denk ik zo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 2 maart 2014 Author Report Share Posted 2 maart 2014 Op verzoek van Wol is zijn account geblokkeerd, ik weet niet waarom maar hij kan er zelf niet meer in... Misschien heeft iemand anders een andere contact mogelijkheid, pm gaat niet werken denk ik zo... Wol en ik hebben contact via pm gehad, twee dagen terug. Hij zou mij bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 2 maart 2014 Report Share Posted 2 maart 2014 En van Wapenveld naar Spido? Of wordt het dan een lang weekend ? Blumenhofer vs Speksteen: de kantoren zijn geopend, u kunt inzetten. Naar Spido zal niet meevallen, naar zijn "goede vriend" Klaas is weer wat anders. Maar dan wordt het wat veel voor één dag. Wapenveld is voor mij trouwens prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 2 maart 2014 Author Report Share Posted 2 maart 2014 Naar Spido zal niet meevallen, naar zijn "goede vriend" Klaas is weer wat anders. Maar dan wordt het wat veel voor één dag. Wapenveld is voor mij trouwens prima. Dan wordt het voor Hans en mij Amersfoort en Wapenveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 maart 2014 Members Report Share Posted 3 maart 2014 Voor mij is het allemaal prima, ik zal Mark ook wel even verwittigen. Hou er alleen wel rekening mee dat mijn schoonmoeder van de week waarschijnlijk overlijd. Dan staan al mijn afspraken vanaf dat moment even op losse schroeven. Maar dat zal iedereen denk ik wel begrijpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts