Jongensdroom Posted 15 maart 2014 Report Share Posted 15 maart 2014 En nou kappe jongens voor ik echt boos wordt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 15 maart 2014 Report Share Posted 15 maart 2014 PROJECTIE!!! Een beter zelfportret dan dit had je niet kunnen schrijven. En vooral de eerste zin. Dat is dus je doel. Bijdragen leveren in positieve zin is kennelijk niet je doel. Pffff jongen, wat haal jij rare dingen in je hoofd en wat sloof jij je uit om mij te pakken. Realiseer je dat het vergeefse moeite is maar ga gerust nog even door, ik vind de dingen die je schrijft uiterst amusant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 maart 2014 Report Share Posted 15 maart 2014 Sommige forummers demonstreren hier persoonlijk dat klankkleur samenhangt met eigenresonantie en dat goede demping vereist is wanneer men zulke resonanties niet weet te voorkómen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 15 maart 2014 Report Share Posted 15 maart 2014 Sommige forummers demonstreren hier persoonlijk dat klankkleur samenhangt met eigenresonantie en dat goede demping vereist is wanneer men zulke resonanties niet weet te voorkómen... Wat dacht je van een paar opgerolde noorse sokken als demping, diep in de keel van die hoorns, daar werken ze het best. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 15 maart 2014 Report Share Posted 15 maart 2014 Even mijzelf gequote. Wat mij dan opvalt dat er slechts één persoon op deze algemeen gestelde tekst reageert. Wie de schoen past trekke hem aan. Zo kun je het ook zien. Wellicht is niet iedereen in jouw gejammerklaag geïnteresseerd. Het op de persoon spelen echter, gaat -ondanks dat iemand zich toch wel aangesproken voelt- vrolijk door.Hou je vooral niet in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 15 maart 2014 Report Share Posted 15 maart 2014 Hou je vooral niet in. Dat ga ik zeker niet doen. Zodra er weer een zuigerige azijnpissegerige opmerking als antwoord op mijn ervaringen komt, zal ik je weer van repliek dienen. Beschouw hier weergegeven ervaringen van mij dus maar als niet voor jou bedoeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Dat ga ik zeker niet doen. Zodra er weer een zuigerige azijnpissegerige opmerking als antwoord op mijn ervaringen komt, zal ik je weer van repliek dienen. Beschouw hier weergegeven ervaringen van mij dus maar als niet voor jou bedoeld.Het wordt langzaam duidelijk waar het muiltje wringt, je wilt niet dat er over jouw ervaringen inhoudelijk wordt gediscussieerd. Als aanleiding voor deze vuilspuiterij in mijn richting kan ik maar een ding bedenken: jouw draadje over de boutjes. Misschien moet je dat draadje nog eens doorlezen: http://www.high-endforum.nl/topic/14334-messing-bouten-ipv-staal/ Als jij mijn reacties op jouw ervaringen met het veranderen van boutjes azijnpisserig vindt, dan zit er bij jou echt een steekje los. En of iets op dit forum de moeite van het reageren waard is kan ik prima zelf bepalen, daar heb ik jou niet voor nodig en ik nodig jou van harte uit om in het vervolg op een volwassen manier te discussieren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Zucht... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 16 maart 2014 Author Report Share Posted 16 maart 2014 Kom op mannen, begraven die strijdbijl, het is maar een hobby Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomatamot Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Zucht... Ach, gewoon achter het behang plakken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 R.a.v.o.n. In het betreffende topic laat je duidelijk zien dat je de opzet van mijn experiment niet goed in je opgenomen hebt. Je geeft zaken aan die niet goed getest zijn (aandraaimoment) terwijl zowel de centrumwaarde als de testwaarde getest zijn. Verder geef je tot twee keer toe aan dat iets wel goed voor mijn mindset zal zijn. Dat noem ik steken onder water. Als je dat niet snapt, is er iets mis met je inlevingsvermogen in andere mensen. Ook vind ik je reactie naar Pjotr27 waarin je je profileert als ingenieur (Ing. of Ir?) en tegelijk naar zijn opleidingsniveau vraagt, zeer laatdunkend. Dat doe je niet en zeker niet op een forum. Bovenstaande is dus inderdaad de aanleiding van mijn reacties naar jou toe. Echter wel de aanleiding, maar niet de oorzaak. Mijn algemene indruk is namelijk dat je alleen maar negatieve reacties geeft. Alles wat anderen ervaren, kan niet, is niet meetbaar en zal wel ten grondslag liggen aan de mindset. En er zijn meer mensen op dit forum die je hier over aangesproken hebben. Ik ben heus niet de enige. Je reactie op bovenstaande zal ongetwijfeld weer zijn dat ik het helemaal verkeerd zie en dat het aan mij ligt, maar dit zijn wel de gevoelens die jij opwekt en daar kan jij niet over oordelen. Leobus Edit: ik had bovenstaande reacties van anderen niet gelezen voordat ik dit schreef. Excuses voor het negeren van uw reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Heet dit topic nou klankkleur of klankzeur?? 't Is dat het zondag is........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Jongensdroom, on 15 Mar 2014 - 2:16 PM, said:Jongensdroom, on 15 Mar 2014 - 2:16 PM, said:En nou kappe jongens voor ik echt boos wordt . Wel gloeiende gloeiende......wat heb ik nou gezegd? Heb ik dan helemaal geen gezag meer? (mijn vrouw: "nee") . Zou het heel misschien soms een beetje kunnen zijn, dat ieder wel een ietsiepietsie gelijk heeft? Ik heb me ook vaak in hevige discussies gestort en nog wel eens. Maar het liefst steeds minder. Iedereen heeft zijn eigen manier van luisteren en kennis. Misschien wel een leerproces. Dit schrijven wordt gaandeweg steeds serieuzer. Sorry zeggen is moeilijk. Je denkt daar mee af te gaan. Het tegendeel is echter waar. Je stijgt er alleen maar door in aanzien. Sorry dat ik mij er mee bemoeid heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Sorry zeggen is moeilijk. Je denkt daar mee af te gaan. Het tegendeel is echter waar. Je stijgt er alleen maar door in aanzien. Sorry dat ik mij er mee bemoeid heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Hans van Liempd, on 16 Mar 2014 - 12:41 PM, said: Tijd voor: HET GROTE SORRY TOPIC ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Sorry!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 kappa7, on 16 Mar 2014 - 12:55 PM, said:Sorry!!! Waarvoor eigenlijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Tijd voor: HET GROTE SORRY TOPIC ? Is dat niet een beetje laat? Ronnie Corbett was i.d.d geweldig maar die serie is toch lang geleden al geëindigd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 R.a.v.o.n. In het betreffende topic laat je duidelijk zien dat je de opzet van mijn experiment niet goed in je opgenomen hebt. Je geeft zaken aan die niet goed getest zijn (aandraaimoment) terwijl zowel de centrumwaarde als de testwaarde getest zijn. Verder geef je tot twee keer toe aan dat iets wel goed voor mijn mindset zal zijn. Dat noem ik steken onder water. Als je dat niet snapt, is er iets mis met je inlevingsvermogen in andere mensen. Ook vind ik je reactie naar Pjotr27 waarin je je profileert als ingenieur (Ing. of Ir?) en tegelijk naar zijn opleidingsniveau vraagt, zeer laatdunkend. Dat doe je niet en zeker niet op een forum. Bovenstaande is dus inderdaad de aanleiding van mijn reacties naar jou toe. Echter wel de aanleiding, maar niet de oorzaak. Mijn algemene indruk is namelijk dat je alleen maar negatieve reacties geeft. Alles wat anderen ervaren, kan niet, is niet meetbaar en zal wel ten grondslag liggen aan de mindset. En er zijn meer mensen op dit forum die je hier over aangesproken hebben. Ik ben heus niet de enige. Je reactie op bovenstaande zal ongetwijfeld weer zijn dat ik het helemaal verkeerd zie en dat het aan mij ligt, maar dit zijn wel de gevoelens die jij opwekt en daar kan jij niet over oordelen. Leobus Edit: ik had bovenstaande reacties van anderen niet gelezen voordat ik dit schreef. Excuses voor het negeren van uw reacties. Een verwijzing naar de mindset is geen steek onder water, ook niet op de manier waarop ik dat in jouw richting deed. De mindset is geen negatief iets. Je ziet de dingen zoals jij ze wilt zien en als ik iets schrijf leg jij dat bij voorkeur negatief uit, althans, dat schrjf je hierboven duidelijk op. Alles wat ik schrijf is volgens jou negatief. Je toont in de talloze kwalificaties die je op mij loslaat geen enkele nuance en zelfreflectie is iets waar je nog nooit van gehoord lijkt te hebben. De vraag of je gelijk hebt en of wat je nu doet enig nut heeft is voor jou niet interessant, je kiest ervoor om te blijven doorjengelen. Voor mij hoeft het niet, als je je er lekker bij voelt moet je dat vooral blijven doen, is goed voor je mindset. Als je opmerkingen hebt over jouw boutjes experiment is het misschien beter om die in het draadje te bespreken wat je daarvoor begonnen bent want je begrijpt vast wel dat ik de dingen iets anders zie dan jij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Sorry heren, voor het feit dat ik niet op uw berichten reageer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Misschien een tip jongens, als je (vind dat je) gelijk hebt, moet je het dan nog krijgen? Toen ik nog volop puberde (vorige week ofzo) moest en zou ik gelijk krijgen als ik vond dat ik dat had. heb ik nu niet zo'n last meer van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Misschien een tip jongens, als je (vind dat je) gelijk hebt, moet je het dan nog krijgen? Toen ik nog volop puberde (vorige week ofzo) moest en zou ik gelijk krijgen als ik vond dat ik dat had. heb ik nu niet zo'n last meer van. Uit de inhoud, de context en de locatie van jouw bericht en uit de algemeen aanvaarde onofficiële regels voor netiquette krijg ik de algemene indruk dat je ook mij aanspreekt, waarbij ik op geen enkele wijze de algemene of specifieke indruk wil wekken dat ik aan jouw bericht een vervelende gevoel overhou of jou wil opzadelen met een onprettig gevoel omdat ik reageer op jouw bericht. Daarom mijn op louter positieve gevoelens en zonnige mindset geinspireerde reactie: Het gaat mij in algemene zin niet om op specifieke punten gelijk te hebben of gelijk te krijgen, het gaat mij er in dit geval meer om dat sommige mensen hier onnodig - maar met de beste bedoelingen - met een extrovert zurige mindset rondhangen, dergelijke types zie ik vooral als interactieve bron van vermaak, ook al hebben ze dat zelf niet in de gaten. In algemene zin dan hè. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Ik maakte mijn opmerking omdat ik in het algemeen niet zo gecharmeerd ben van de inhoud van sommige alhier geplaatste discussies. Mijn mindset raakt hier zo af en toe wat onsteld van. Dat jij reageert geeft mij geen onprettig gevoel, jouw laatste zin wel een beetje. Dat jij "dergelijke types" ziet als bron vermaak vind ik prima. Ik vraag me alleen af of je "degelijke types" moet stimuleren....... Groetjes, specifiek voor jou, TL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Beste TL200, Jij hebt onlangs de filters van jouw luidsprekers (hééé... die heten net zoals jij zelf, hè?!) gerenoveerd, nietwaar? Heeft dat de klankkleur van jouw luidsprekers veranderd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 16 maart 2014 Report Share Posted 16 maart 2014 Beste TL200, Jij hebt onlangs de filters van jouw luidsprekers (hééé... die heten net zoals jij zelf, hè?!) gerenoveerd, nietwaar? Heeft dat de klankkleur van jouw luidsprekers veranderd? Nee, Spido, ik wil ze nog wel een keer bekijken en beoordelen of dat nodig is. Voor ik ze kocht zijn ze opgeknapt. Kan momenteel ook de schema's van filters niet terugvinden. Heb een mailtje naar de maker van de site (groups-vintage-cambridge-audio) gestuurd want ik kom er niet meer op. Ik denk dat je na de 23e van deze maand wel een recensie over mijn grote kleurdozen zult vinden hier. Twee kleurrijke figuren (Goodtube en Vanzomereng) komen hier luisteren. Die komen vast met een mooie kleur op hun wangetjes weer naar buiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts