Jongensdroom Posted 27 maart 2014 Report Share Posted 27 maart 2014 In het weekend van 5 en 6 april vindt in het bovenstaande kleine stadje een belangrijk evenement plaats. Dit evenement vindt jaarlijks plaats in evenementenhal de Kreek en trekt vele bezoekers vanuit binnen- en buitenland. Het is erg jammer dat er buiten genoemde regio, in de pers zo weinig aandacht aan wordt besteed. Mede daardoor, wil dit prachtige evenement met iedereen delen. Zelf ben ik elk jaar van de partij en ook mijn vrouw en haar vriendinnen amuseren zich elke keer volop. Dus, ik zou zeggen: Heb je zelf een doedelzak? Doe dan gezellig mee! (Beste beheerder, kunnen we binnenkort eens afrekenen, want het valt niet mee om telkens weer het forum opnieuw leven in te blazen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 27 maart 2014 Report Share Posted 27 maart 2014 Wat is er te doen? Er zijn evenementen waar ik niet naar toe durf... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 27 maart 2014 Members Report Share Posted 27 maart 2014 Da's dus tegelijk met het startschot van het Jubileumjaar ''40 jaar Pluto'' en ''35 jaar Blumenhofer Acoustics''. Dit event wordt op 5 april in Wapenveld gehouden, eveneens in het Gelderse. Dan blijkt Gelderland toch een stuk groter als gedacht, de onderlinge afstand is 130 km... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 27 maart 2014 Author Report Share Posted 27 maart 2014 Arden, on 27 Mar 2014 - 09:50 AM, said: Da's dus tegelijk met het startschot van het Jubileumjaar ''40 jaar Pluto'' en ''35 jaar Blumenhofer Acoustics''. Dit event wordt op 5 april in Wapenveld gehouden, eveneens in het Gelderse. Dan blijkt Gelderland toch een stuk groter als gedacht, de onderlinge afstand is 130 km... Alweer feest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 maart 2014 Report Share Posted 27 maart 2014 Doedelzak lopen? Hier zijn ze al druk aan t oefenen http://www.youtube.com/watch?v=_UE52BD5wGc En de winnaar (?) http://www.youtube.com/watch?v=oO1bGlyHDNU Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 27 maart 2014 Report Share Posted 27 maart 2014 A Gentleman is a man who CAN play the bagpipe but DOES NOT. (Schots spreekwoord) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 27 maart 2014 Report Share Posted 27 maart 2014 A Gentleman is a man who CAN play the bagpipe but DOES NOT. (Schots spreekwoord) Geweldig (vooral die schots en scheve letters tussen haakjes). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 maart 2014 Report Share Posted 27 maart 2014 jaja http://www.rampantscotland.com/humour/blhumpipes.htm Overigens denk ik niet dat de meeste Schotten het een compliment vinden om `een gentleman` genoemd te worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts