Jump to content

Groot Evenement In Het Gelderse Kerkdriel

Jongensdroom
 Share

Recommended Posts

In het weekend van 5 en 6 april vindt in het bovenstaande kleine stadje een belangrijk evenement plaats.

Dit evenement vindt jaarlijks plaats in evenementenhal de Kreek en trekt vele bezoekers vanuit binnen- en buitenland. Het is erg jammer dat er buiten genoemde regio, in de pers zo weinig aandacht aan wordt besteed. Mede daardoor, wil dit prachtige evenement met iedereen delen. Zelf ben ik elk jaar van de partij en ook mijn vrouw en haar vriendinnen amuseren zich elke keer volop. Dus, ik zou zeggen: Heb je zelf een doedelzak? Doe dan gezellig mee!

(Beste beheerder, kunnen we binnenkort eens afrekenen, want het valt niet mee om telkens weer het forum opnieuw leven in te blazen)

• Members

Da's dus tegelijk met het startschot van het Jubileumjaar ''40 jaar Pluto'' en ''35 jaar Blumenhofer Acoustics''.

Dit event wordt op 5 april in Wapenveld gehouden, eveneens in het Gelderse. Dan blijkt Gelderland toch een stuk groter als gedacht, de onderlinge afstand is 130 km...

Arden, on 27 Mar 2014 - 09:50 AM, said:

Da's dus tegelijk met het startschot van het Jubileumjaar ''40 jaar Pluto'' en ''35 jaar Blumenhofer Acoustics''.

Dit event wordt op 5 april in Wapenveld gehouden, eveneens in het Gelderse. Dan blijkt Gelderland toch een stuk groter als gedacht, de onderlinge afstand is 130 km...

Alweer feest :D