Jump to content

Uitnodiging Pluto Audio 40 Jaar

Guest webmaster
 Share

Recommended Posts

Guest webmaster

Dit jaar bestaat PLUTO AUDIO 40 jaar, dit willen we vieren. Daarom demonstreren wij in twee luisterruimtes, diverse modellen van dit befaamde merk, waarbij we de bijzondere luidsprekers van Blumenhofer-acoustics inzetten, te weten de Gioia en de Grand-Gioia.

MailDesignerImage-C5960768-5538-4158-B9A

d audio apparatuur |

Jullie zijn van harte welkom op onderstaand adres:

AUDIO21 high end audio apparatuur Groteweg 21 8191 JS Wapenveld

AUDIO21 is dealer van oa: Acoustic solied | Fletcher | Pathos | Synthesis | Living voice | Van de Leur | 

Amphion | Sugden | Magico | VPI | Blumenhofer | Graaf | Pluto Audio

• Members

Tijdens dit ''feestje'' zullen ook de heren van Sonore AC met hun apparatuur van de partij zijn, als ook van den Hul met de Grail, Holy Grail, Emerald en Excalibur versterking!

Vanwege de verwachte grote drukte zal er een party-tent worden opgesteld in de tuin voorzien van de nodige versnaperingen. Dus muziek, wijn, hapjes, andere drankjes, alleen het weer kan nog wat roet in het eten gooien...

Iedereen is bij deze uitgenodigd om het jubileumjaar 40 jaar Pluto samen met ''Mister Pluto himself'' Eddy Driessen op 5 aprl in Wapenveld in te luiden!

• Members

Wat maken ze bij Pluto Audio? Akoestisch behandelde Perzische tapijten en gordijnen?

Het blijft in deze tijd, waarbij alles door Google binnen 0,0014 seconden wordt gevonden, een vreemde vraag. Zeker op een forum als dit waar de tafels van Pluto meerdere malen zijn voorbijgekomen.

Maar laten we voor 1 x een draadje serieus houden en geen niet terzake doende discussies opstarten. Ik weet zeker dat RAVON het antwoord op zijn vraag zelf al lang had gevonden, ik vermoed zelfs al voor het plaatsen van de vraag, dus zullen we het daar bij laten?

Het blijft in deze tijd, waarbij alles door Google binnen 0,0014 seconden wordt gevonden, een vreemde vraag. Zeker op een forum als dit waar de tafels van Pluto meerdere malen zijn voorbijgekomen.

Maar laten we voor 1 x een draadje serieus houden en geen niet terzake doende discussies opstarten. Ik weet zeker dat RAVON het antwoord op zijn vraag zelf al lang had gevonden, ik vermoed zelfs al voor het plaatsen van de vraag, dus zullen we het daar bij laten?

Wat een typerende en klantvriendelijke reactie weer. Waarom zou ik iets gaan opzoeken als het voor jou niet belangrijk genoeg is om het in de uitnodiging te vermelden?

Oh ja, gefeliciteerd met dat jubileum. Misschien kom ik wel even langs. Lijkt me leuk. 

Dit jaar bestaat PLUTO AUDIO 40 jaar, dit willen we vieren. Daarom demonstreren wij in twee luisterruimtes, diverse modellen van dit befaamde merk, waarbij we de bijzondere luidsprekers van Blumenhofer-acoustics inzetten, te weten de Gioia en de Grand-Gioia.

MailDesignerImage-C5960768-5538-4158-B9A

d audio apparatuur |

Jullie zijn van harte welkom op onderstaand adres:

AUDIO21 high end audio apparatuur Groteweg 21 8191 JS Wapenveld

AUDIO21 is dealer van oa: Acoustic solied | Fletcher | Pathos | Synthesis | Living voice | Van de Leur | 

Amphion | Sugden | Magico | VPI | Blumenhofer | Graaf | Pluto Audio

Speciaal voor Ravon:

Kijk eens linksonder op de foto..

:)

Nu je het zegt..... Dat zijn wel erg kleine lettertjes, die kan ik zonder vergrootglas echt niet lezen. Ze vielen mij niet eens op en ze vielen zelfs Arden niet op want die begon meteen met Google in mijn richting te slaan. 

De volgende keer dus graag een volledige tekst bij het plaatje in standaard lettergrootte 12. Dat volstaat. En dat werkt beter dan microlettertjes. 

Nu je het zegt..... Dat zijn wel erg kleine lettertjes, die kan ik zonder vergrootglas echt niet lezen. Ze vielen mij niet eens op en ze vielen zelfs Arden niet op want die begon meteen met Google in mijn richting te slaan. 

De volgende keer dus graag een volledige tekst bij het plaatje in standaard lettergrootte 12. Dat volstaat. En dat werkt beter dan microlettertjes. 

Wat nu... je hebt het toch wel over een volwassen pc, geen pietepeuterig Androidschermpje of zo? Ik kan ze zelfs zonder leesbril lezen.

Guest webmaster

Ik zag net een reclame voor een leesbril langskomen boven in het scherm, misschien een keer klikken heren ( zeker degenen die leesproblemen hebben).

Maar het gaat om een aangeleverde foto, die aanpassen is niet zo eenvoudig, we doen het ook maar voor de hobby naast een normale baan... :D

Worden die draaitafels echt in Hengelo gemaakt (Leliestraat 13 staat ergens)? Of is daar alleen het hoofdkantoor?

Voor de liefhebber http://www.plutoaudio.nl/contents/en-uk/d4_Pluto-Audio_History.html

En wiens naam prijkt hieronder....

http://www.plutoaudio.nl/contents/en-uk/Made_in_Holland_2008_Pluto_Audio.pdf

De aangeleverde foto is niet goed, het is een hobby, de brug stond open, de brug was dicht, het is te warm of te koud, neem een bril, gebruik Google....  ^_^

Zet in die tekst dat er fraaie Pluto Platenspelers gedemonstreerd worden op veelgeprezen Blumenhofer luidsprekers met nog wat meer mooi audiospul op een lekkere locatie met happige hapjes, gratis drankjes en een feesttent voor als het regent en iedereen, zelfs de niet audiospullenkenner zoals ik, begrijpt wat de bedoeling is.  

Soms moet je gewoon even in de gaten krijgen hoe het wél werkt. 

Is het correct dat een webmaster en een eigenaar/importeur iemand voor leugenaar uitmaken?

Kent RAVON het merk Pluto wel degelijk? Zo ja, waarom liegt hij?

Worden hier spelletjes gespeeld? Zo ja, wat is daar precies de bedoeling van?

Moet dit forum om zeep geholpen worden?

n.b. als deze reactie verwijderd wordt, stuur ik hem als p.m. of rechtstreekse email naar alle regelmatige posters.

Guest webmaster

Beste Jongensdroom, misschien wil je deze discussie in een draadje voeren wat daarbij past. Het gaat hier om een event en ik kan het niet waarderen dat het om zeep wordt geholpen met dit soort discussie.

Ik ben mij er verder niet van bewust dat ik iemand voor leugenaar heb uitgemaakt.

In dit draadje is het einde discussie, via pm mag het altijd.

Post wat niet over het event gaat zal worden verwijderd.