Jongensdroom Posted 2 april 2014 Report Share Posted 2 april 2014 Al vele jaren ben ik een groot fan van de muziek van Tania Maria. Nog nooit heb ik muziek kunnen vinden die daar dicht bij in de buurt komt. Kan iemand daar mee helpen? Als iemand een trompettist weet die in de buurt komt van Arturo Sandoval, houd ik mij ook aanbevolen. Uiteraard is iedereen welkom om in dit topic een zelfde soort vraag te stellen. (misschien wordt dit wel een topic zonder hevige discussies (big smile)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 2 april 2014 Report Share Posted 2 april 2014 Al vele jaren ben ik een groot fan van de muziek van Tania Maria. Nog nooit heb ik muziek kunnen vinden die daar dicht bij in de buurt komt. Kan iemand daar mee helpen? Als iemand een trompettist weet die in de buurt komt van Arturo Sandoval, houd ik mij ook aanbevolen. Uiteraard is iedereen welkom om in dit topic een zelfde soort vraag te stellen. (misschien wordt dit wel een topic zonder hevige discussies (big smile)) Als je nou vertelt waar ze wonen zal ik kijken of er iemand in de buurt komt. Moet ik ze dan wegjagen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 2 april 2014 Author Report Share Posted 2 april 2014 Als je nou vertelt waar ze wonen zal ik kijken of er iemand in de buurt komt. Moet ik ze dan wegjagen?? Nee, vasthouden en mij meteen bellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts