Jongensdroom Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 Wie kookt er wel eens? Moet er na een paar dagen weer opnieuw gekookt worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 JDHeb je het weer op je heupen Koken besteedt ik altijd uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 april 2014 Author Report Share Posted 6 april 2014 VANZOMERENG, on 06 Apr 2014 - 11:13 AM, said: JD Heb je het weer op je heupen Koken besteedt ik altijd uit Tafeltje dekje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 Burn 'em in JD. Veel geld om kabels in te spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 april 2014 Author Report Share Posted 6 april 2014 Je zou er een burn-out van krijgen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 Zou dat spul nou echt wat uitmaken? Ik vraag me af wat er tijdens het "inspelen" voor fysieke of chemische (dus meetbare) veranderingen optreden in een kabel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 april 2014 Author Report Share Posted 6 april 2014 Op internet schrijft iemand dat hij bijna per uur de vooruitgang hoorde. Hij schrijft hier ook wel eens. Ik kan geen oordeel geven, want ik weet het niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 Op internet schrijft iemand dat hij bijna per uur de vooruitgang hoorde. Hij schrijft hier ook wel eens. Ik kan geen oordeel geven, want ik weet het niet. Ik weet het ook niet, ik heb al mijn kabels al een hele tijd. Ik wil wel graag weten of er meetbaar iets veranderd, gewoon een logische verklaring. En ik ben ook benieuwd of een ingespeelde kabel de eigenschappen weer verliest als hij niet gebruikt wordt, helemaal van de set afgekoppeld. Ik heb mijn speakerkabels pas ingekort. ben benieuwd of het resterende deel over een half jaar anders klinkt dan de nu gebruikte stukken. Ik maak ze dan wel op dezelfde lengte. ga het nu in mijn agenda zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 Nee, je moet ze nú op dezelfde lengte zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 Nee, je moet ze nú op dezelfde lengte zetten. Meen je dat serieus? Verklaar je nader a.u.b. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 Ja, dat meen ik serieus. Dat is eigen ervaring, als ik flink met kabels in de weer ben geweest, klinken ze daarna fantastisch (mindset, weet-je-wel), maar na een weekje niet meer. Dus doe het nu, en doe over een half jaar die test, dan heb je een eerlijker vergelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 Er waren ook van die inbrand CD's te koop. Ik weet niet of die dingen er nog steeds zijn. En die werken erg simpel... na die hoop herrie geniet je n.l. van alle muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 april 2014 Author Report Share Posted 6 april 2014 Er waren ook van die inbrand CD's te koop. Ik weet niet of die dingen er nog steeds zijn. En die werken erg simpel... na die hoop herrie geniet je n.l. van alle muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 Ja, dat meen ik serieus. Dat is eigen ervaring, als ik flink met kabels in de weer ben geweest, klinken ze daarna fantastisch (mindset, weet-je-wel), maar na een weekje niet meer. Dus doe het nu, en doe over een half jaar die test, dan heb je een eerlijker vergelijk. Okee, ik ga de kabels inkorten en over een half jaar vergelijken. Als je wilt mag je dan bij de test meeluisteren.( Alle geïnteresseerden welkom.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 Ja ja, dat is leuk, maar ik hoop eerder te kunnen komen. Hè Rob? En eerlijk gezegd verwacht ik geen verschil, dus dat wordt dan wat vermoeiend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 6 april 2014 Report Share Posted 6 april 2014 Gewoon een cd van Jan Smit 24 uur in repeat zetten..... verbluffend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 april 2014 Author Report Share Posted 6 april 2014 Gewoon een cd van Jan Smit 24 uur in repeat zetten..... verbluffend Ik heb hier toevallig de laatste cd van Jan Smit liggen. Waarom zou hij gestopt zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 7 april 2014 Report Share Posted 7 april 2014 Ik heb hier toevallig de laatste cd van Jan Smit liggen. Waarom zou hij gestopt zijn? Wat jammer voor zijn fans ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 7 april 2014 Author Report Share Posted 7 april 2014 Wat jammer voor zijn fans ..... Inderdaad, zo'n knappe jongen gaan de dames missen. Om over zijn kontje nog maar te zwijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 7 april 2014 Report Share Posted 7 april 2014 Inderdaad, zo'n knappe jongen gaan de dames missen. Om over zijn kontje nog maar te zwijgen. Sicko Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 De goedkoopste is om kabels een tijdje onder stroom te zetten. Liefst tussen een apparaat wat veel stroom verbruikt. Het is een oude tweak die veel resultaten oplevert. Wel voorzichtig want het blijft elektriciteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 De goedkoopste is om kabels een tijdje onder stroom te zetten. Liefst tussen een apparaat wat veel stroom verbruikt. Het is een oude tweak die veel resultaten oplevert. Wel voorzichtig want het blijft elektriciteit. Ook goede resultaten Carl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 Alsof er een nieuwe wereld voor je opengaat TL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 Alweer één, spannend. Ik durf het echter niet uit te voeren, vooral niet met veel ampères. Ben bang dat er iets gaat smelten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 JD zie ik er wel toe in staat. Maar het is natuurlijk maar een geintje. Overigens zijn mijn stroomkabels van Russ Andrews gemaakt van gevlochten speakerkabel van Kimber met een extra afscherming. Ik geloof zelf wel in gevlochten kabels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts