spido Posted 2 mei 2014 Report Share Posted 2 mei 2014 (...) De enige manier waarop ik nog een beetje met de (audio) hobby bezig kan zijn is mijn kennis delen via de fora. Ik hoop dat mijn bijdragen zinvol zijn en anderen weer inspireren of verder op weg kunnen helpen. voel ik me nog een beetje nuttig. Beste KT88, In het topic "Klassieker" dankt Spido je voor je waardevolle adviezen: zijn Telefunken S600 draaitafel werkt nu zonder brom samen met een gevoelig low output MC element! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 2 mei 2014 Author Report Share Posted 2 mei 2014 Ik kan je de hand schudden broeder. Volkomen kut als je "uitgerangeerd" bent ........ Het ergste vind ik nog dat ik mijn hobby, die tevens mijn werk en passie was, niet meer kan uitvoeren. De enige manier waarop ik nog een beetje met de (audio) hobby bezig kan zijn is mijn kennis delen via de fora. Ik hoop dat mijn bijdragen zinvol zijn en anderen weer inspireren of verder op weg kunnen helpen. voel ik me nog een beetje nuttig. Zou je er iets voor voelen, om ook over andere apparaten een uitleg te maken? Ik vond die over de draaitafel grandioos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 2 mei 2014 Report Share Posted 2 mei 2014 Da's fijn om te horen Spido. Ik zal dat eens gaan lezen, was het alweer vergeten - edit na lezing- Het was eigenlijk meer het verhaal van Harold Leak en George Kappa7 waar ik op voortborduurde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 2 mei 2014 Report Share Posted 2 mei 2014 Zou je er iets voor voelen, om ook over andere apparaten een uitleg te maken? Ik vond die over de draaitafel grandioos. Ja hoor, het kost me alleen vrij veel energie om zo'n stukkie te schrijven en dat heb ik niet altijd in huis zeg maar Zo'n hersenbloeding doet rare dingen met je. Voor een ander forum heb ik al eens stukjes geschreven over de werking van de CD speler en de tuner, zal die ook eens hierheen copieren. Verder ben ik meer een vraag-gestuurd persoon: als er een concrete vraag is dan tik ik makkelijker iets weg dan zo uit de losse pols. Wat er nog bijkomt is dat ik ook voor enkele andere fora (niet audio-gerelateerd) schrijf wat ook de nodige tijd en energie kost. Maar ik zal kijken hoever ik kom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 mei 2014 Report Share Posted 2 mei 2014 Nou, die draaitafelbijdrage zit gebeiteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 2 mei 2014 Report Share Posted 2 mei 2014 Ik kan je de hand schudden broeder. Volkomen kut als je "uitgerangeerd" bent ........ Het ergste vind ik nog dat ik mijn hobby, die tevens mijn werk en passie was, niet meer kan uitvoeren. De enige manier waarop ik nog een beetje met de (audio) hobby bezig kan zijn is mijn kennis delen via de fora. Ik hoop dat mijn bijdragen zinvol zijn en anderen weer inspireren of verder op weg kunnen helpen. voel ik me nog een beetje nuttig. Ach KT, ik ben gelukkig lichamelijk wel in orde, ik ben vanwege psychische klachten afgekeurd. Ook niet leuk maar dat valt een beetje in het niet vergeleken met jouw (jullie) problemen. Jouw bijdragen zijn heel waardevol en je kunt trots zijn op je kennis en kunde en ik weet zeker dat iedereen hier er zo over denkt. We willen en kunnen je nog lang niet missen. Respect, TL200. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 2 mei 2014 Report Share Posted 2 mei 2014 Maar ik zal kijken hoever ik kom. Doe het Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 2 mei 2014 Report Share Posted 2 mei 2014 De enige manier waarop ik nog een beetje met de (audio) hobby bezig kan zijn is mijn kennis delen via de fora. Ik hoop dat mijn bijdragen zinvol zijn en anderen weer inspireren of verder op weg kunnen helpen. voel ik me nog een beetje nuttig. Helemaal perfect...!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 2 mei 2014 Report Share Posted 2 mei 2014 Ja hoor, het kost me alleen vrij veel energie om zo'n stukkie te schrijven en dat heb ik niet altijd in huis zeg maar Zo'n hersenbloeding doet rare dingen met je. Voor een ander forum heb ik al eens stukjes geschreven over de werking van de CD speler en de tuner, zal die ook eens hierheen copieren. Verder ben ik meer een vraag-gestuurd persoon: als er een concrete vraag is dan tik ik makkelijker iets weg dan zo uit de losse pols. Wat er nog bijkomt is dat ik ook voor enkele andere fora (niet audio-gerelateerd) schrijf wat ook de nodige tijd en energie kost. Maar ik zal kijken hoever ik kom. je hebt eerder een stuk geschreven over EMC.Dat stuk en ook het stuk van de DT mag van mij in een stiky. De stukken zijn goed te lezen en ook nog eens goed te begrijpen. KT's techniek hoekje:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 3 mei 2014 Report Share Posted 3 mei 2014 KT: top! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 3 mei 2014 Report Share Posted 3 mei 2014 Hallo, Het valt mij op dat er al een hele tijd geen bijdragen van VANZOMERENG meer te zien zijn. Na zijn bezoek hier heeft hij nog een verslag geschreven en daarna niks meer. Zelfs op mijn PB met de vraag of het bezoek ermee te maken had, heb ik niets meer gehoord. Hij die nota bene een poosje zowat in zijn eentje het forum trok. Weet een van jullie of er iets met hem is? Zou toch jammer zijn als hij met het forum gestopt is. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 3 mei 2014 Report Share Posted 3 mei 2014 Ach KT, ik ben gelukkig lichamelijk wel in orde, ik ben vanwege psychische klachten afgekeurd. Ook niet leuk maar dat valt een beetje in het niet vergeleken met jouw (jullie) problemen. Jouw bijdragen zijn heel waardevol en je kunt trots zijn op je kennis en kunde en ik weet zeker dat iedereen hier er zo over denkt. We willen en kunnen je nog lang niet missen. Respect, TL200. Dank je wel! Ik denk zelf dat je het niet moet willen vergelijken. Natuurlijk zijn er gradaties in "erg", maar iedereen heeft zijn eigen kruis te dragen in het leven. Ongeacht de oorzaak, je staat "aan de kant" en dat is nooit leuk. Ik heb respect voor iedereen die serieus en opbouwend positief in het leven staat. De hemel weet dat het mij soms genoeg moeite kost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 3 mei 2014 Report Share Posted 3 mei 2014 Op de één of andere manier is het ons altijd weer gelukt om er weer bovenop te komen, hoe zwaarder het kruis hoe groter de kracht wordt er wel gezegd. Ik ben er zo langzamerhand van overtuigd dat hier een grote kern van waarheid in zit. Daarnaast is er natuurlijk altijd de Muziek. En de Humor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 3 mei 2014 Author Report Share Posted 3 mei 2014 Hallo, Het valt mij op dat er al een hele tijd geen bijdragen van VANZOMERENG meer te zien zijn. Na zijn bezoek hier heeft hij nog een verslag geschreven en daarna niks meer. Zelfs op mijn PB met de vraag of het bezoek ermee te maken had, heb ik niets meer gehoord. Hij die nota bene een poosje zowat in zijn eentje het forum trok. Weet een van jullie of er iets met hem is? Zou toch jammer zijn als hij met het forum gestopt is. Groet, Leobus Recensies schrijven in het buitenland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 mei 2014 Report Share Posted 3 mei 2014 Recensies schrijven in het buitenland? Motor vakantie wellicht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 mei 2014 Report Share Posted 4 mei 2014 We zouden er wel wat mensen bij kunnen hebben. Maar kennelijk zijn die al verdeeld over andere fora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 mei 2014 Report Share Posted 4 mei 2014 Wat wil je ook, gezien de naam? Maar jammer dat Zomereng even weg is, jongensdroom niet meer droomt, Jitze niets meer post, Lestat maar even kwam kijken en Pjotr alleen maar grapjes maakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 mei 2014 Report Share Posted 4 mei 2014 Wat wil je ook, gezien de naam? Maar jammer dat Zomereng even weg is, jongensdroom niet meer droomt, Jitze niets meer post, Lestat maar even kwam kijken en Pjotr alleen maar grapjes maakt. Nie zo somber Marc, dat nodigt ook niet uit. Als ik de draadjes van de laatste tijd zo doorlees wordt er toch nog meer dan genoeg afgefantaseerd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 4 mei 2014 Report Share Posted 4 mei 2014 Hallo heren... fijn om te constateren, dat mijn aanwezigheid hier wordt gemist... dit heeft meerdere oorzaken- ff een tijdje weg geweest met de motor- problemem gehad met mijn PC die op het punt stunt te begeven en inmiddels ook is overleden. Inmiddels een nieuwe laptop aangeschafd en het koste wat tijd om deze weer helemaal naar behoren te laten functioneren, data terugzetten, mailadressen, personelijke instellingen, programma,s etc.. Dit ging niet van een helemaal van een leien dakje en om de laptop (letterlijk) in bescherming te nemen, deze ff, 1 hele week niet aangeraakt Ik blijf hiero, uiteraard wel posten maar dit zal tot en met eind september wel met minder intensief zijn i.v.m. 4 geplande motorvakanties Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 4 mei 2014 Report Share Posted 4 mei 2014 Blij je weer te zien Vanzomereng . Doe je wel voorzichtig met die motor? Een gecrashte PC is minder erg hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 4 mei 2014 Report Share Posted 4 mei 2014 Hallo heren... fijn om te constateren, dat mijn aanwezigheid hier wordt gemist... dit heeft meerdere oorzaken - ff een tijdje weg geweest met de motor - problemem gehad met mijn PC die op het punt stunt te begeven en inmiddels ook is overleden. Inmiddels een nieuwe laptop aangeschafd en het koste wat tijd om deze weer helemaal naar behoren te laten functioneren, data terugzetten, mailadressen, personelijke instellingen, programma,s etc.. Dit ging niet van een helemaal van een leien dakje en om de laptop (letterlijk) in bescherming te nemen, deze ff, 1 hele week niet aangeraakt Ik blijf hiero, uiteraard wel posten maar dit zal tot en met eind september wel met minder intensief zijn i.v.m. 4 geplande motorvakanties Ah, ha. Gelukkig geen onoplosbare problemen. Hopelijk vind je wat tijd om mee te kletsen op dit forum. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 4 mei 2014 Report Share Posted 4 mei 2014 Blij je weer te zien Vanzomereng . Doe je wel voorzichtig met die motor? Een gecrashte PC is minder erg hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 13 mei 2014 Author Report Share Posted 13 mei 2014 In de mei-vakantie heb ik weer wat zitten googlen. Door mijn airkabels-experiment kwam ik op Hififorum.nl. Daar bleek iemand dit soort kabels te maken en aan te bieden. Ook was er iemand die ze gratis mocht proberen. Beiden werden pagina's lang in de pan gehakt door de daar aanwezige vaste kern. Kennelijk zijn er mensen die dat heerlijk vinden. Dergelijke fora zijn voor doven en slechthorenden. Sorry, maar dat moest ik even kwijt. Er zijn dus fora, waar je compleet wordt weggepest als je wel over een goed gehoor beschikt. Wat een idioterie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 13 mei 2014 Report Share Posted 13 mei 2014 Mwah, de audiofora waar huismannen keuvelen in de trant van "Mijn wasmachine wast witter dan wit, kom maar kijken" zijn ook niet alles Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 13 mei 2014 Report Share Posted 13 mei 2014 In de mei-vakantie heb ik weer wat zitten googlen. Door mijn airkabels-experiment kwam ik op Hififorum.nl. Daar bleek iemand dit soort kabels te maken en aan te bieden. Ook was er iemand die ze gratis mocht proberen. Beiden werden pagina's lang in de pan gehakt door de daar aanwezige vaste kern. Kennelijk zijn er mensen die dat heerlijk vinden. Dergelijke fora zijn voor doven en slechthorenden. Sorry, maar dat moest ik even kwijt. Er zijn dus fora, waar je compleet wordt weggepest als je wel over een goed gehoor beschikt. Wat een idioterie . Audioterie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts