Tubejack Posted 13 mei 2014 Report Share Posted 13 mei 2014 Wat een idioterie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 13 mei 2014 Author Report Share Posted 13 mei 2014 De oerdriften van den mensch komen soms boven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 13 mei 2014 Report Share Posted 13 mei 2014 De oerdriften van den mensch komen soms boven. In de krant las ik onlangs dat onze hersenen nog stammen nog uit de tijd van Neanthalers Toen waren negatieve ervaringen vooral nuttig en konden het verschil maken tussen leven en dood. Maar waarom zou ik me druk maken over dat soort zaken,? Waar je toch geen grip hebt en mogelijk alleen anderen verder in een negatief spiraal te duwt. Vind ik zonde van mijn energie. die stop ik liever in positieve dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 13 mei 2014 Author Report Share Posted 13 mei 2014 In de krant las ik onlangs dat onze hersenen nog stammen nog uit de tijd van Neanthalers Toen waren negatieve ervaringen vooral nuttig en konden het verschil maken tussen leven en dood. Maar waarom zou ik me druk maken over dat soort zaken,? Waar je toch geen grip hebt en mogelijk alleen anderen verder in een negatief spiraal te duwt. Vind ik zonde van mijn energie. die stop ik liever in positieve dingen Wijze woorden zijn dat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 13 mei 2014 Report Share Posted 13 mei 2014 Wijze woorden zijn dat. Even wennen voor jou hè? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 13 mei 2014 Report Share Posted 13 mei 2014 Wijze woorden zijn dat. Gewoon lekker doen wat je leuk vind Wil, doe ik ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts