carl Posted 26 april 2014 Report Share Posted 26 april 2014 Koningsmarkt is altijd een evenement waar ik met graagte naar toe ga. Dit jaar niet alleen om te kopen en te verkopen, maar met name om te kijken. Dat kopen is me de laatste jaren niet echt gelukt: LP's die me interesseren van behoorlijke kwaliteit zijn er niet of nauwelijks, hetzelfde geldt voor strips. Verkopen lukte een klein beetje. Afgekeurde LP's en strips. Op een of andere manier hebben we ook altijd wel kitscheriger vaasjes e.d. en er is altijd wel een allochtoon die interesse daarvoor heeft. We hebben 32,5 euro verdiend. Kijken ging een stuk beter. Ik neem altijd een boel klein geld mee. Dat geef ik dan aan kinderen die muziek aan het spelen zijn. Daar staat dan wel een fantastische beloning tegenover: een grote vriendelijke glimlach van de jonge moeder die zich zorgen maakt dat haar kind na een spannende voorbereiding geen aandacht krijgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 26 april 2014 Report Share Posted 26 april 2014 Leuk en sympathiek van je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 28 april 2014 Report Share Posted 28 april 2014 Hi Carl, Het ging me aan het hart dat het meeste vinyl dat her en der werd aangeboden in erbarmelijke staat verkeerde. Helaas, want ik zag veel titels die de moeite meer dan waard waren. En figuren die blind 3 € per plaat vragen, waar Heino, Mouskouri en Last in de dozen staan... Dromers :-) De musicerende jeugd is een genot, dat hoort bij een instituut als Koningsdag. De spreekwoordelijke en fysieke duit in het zakje waard, met inderdaad een trotse glimlach als gevolg. Onbetaalbaar. Hier moeten we als land toch wel trots op zijn. Overigens toch wat leuke LP's kunnen scoren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 april 2014 Author Report Share Posted 28 april 2014 Ik verkoop voor een euro per stuk Lestat. Dat zijn dan meestal dubbels of platen die ik heb gekregen heb en toch nooit speel. Zelf ook nog wel gekeken, maar ik vond er jammer genoeg niets. Misschien wel goed ook want ik ga de komende tijd eens kijken wat er in de kelder staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 28 april 2014 Report Share Posted 28 april 2014 Een Euro per plaat is netjes. Heb ergens wel meer betaald per LP, maar die persoon leverde netjes gewassen vinyl met een serieus karakter. Echt verzamelbare ( en afspeelbare ) LP's, dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts