carl Posted 4 mei 2014 Report Share Posted 4 mei 2014 Wie gaat er dit jaar naar toe en waar ga je in het bijzonder naar kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 4 mei 2014 Report Share Posted 4 mei 2014 Ik ben er samen met iemand van de audioclub, zaterdag en zondag. Omdat we twee dagen hebben, kunnen we de "highlights" wel vinden en beluisteren. Geen programma dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 mei 2014 Author Report Share Posted 4 mei 2014 Ik ga met zoon en dochter naar Muenchen. Ik ga twee dagen naar de beurs waarvan een met mijn zoon. Daarnaast ga ik in ieder geval ook met zoon en dochter naar het BMW museum. Schijnt erg leuk te zijn. Heb jij nog iets in hoofd wat je graag wilt horen Hans. Er is zoveel dat ik me moet beperken lijkt me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 5 mei 2014 Report Share Posted 5 mei 2014 Ik heb er nog geen studie van gemaakt. Ik laat het maar over me heen komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 5 mei 2014 Report Share Posted 5 mei 2014 Zoals wijwater. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 mei 2014 Report Share Posted 5 mei 2014 3 dagen beurs. Donderdag met Charles de ronde maken. Vrijdag en zaterdag met Onno. Zondag weer naar huis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 6 mei 2014 Report Share Posted 6 mei 2014 Helaas, dit jaar voor mij geen Munchen... Degene`n die wel gaan: HEEL VEEL PLEZIER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 6 mei 2014 Report Share Posted 6 mei 2014 Ik had er plannen voor gemaakt, die zijn helaas door de war gegooid door mijn baas. Belangrijke inbouwing voorbereiden voor Gasunie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 7 mei 2014 Members Report Share Posted 7 mei 2014 Drie dagen opbouwen, 4 dagen beurs en dan nog afbouwen (Bleeeech!) Vier avonden al volgeboekt met diners etc, mijn drukste week van het jaar waarschijnlijk? Voor wie Glenn nog wil zoenen, zij is er alleen op de donderdag, vrijdag en zaterdag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 7 mei 2014 Report Share Posted 7 mei 2014 Drie dagen opbouwen, 4 dagen beurs en dan nog afbouwen (Bleeeech!) Vier avonden al volgeboekt met diners etc, mijn drukste week van het jaar waarschijnlijk? Voor wie Glenn nog wil zoenen, zij is er alleen op de donderdag, vrijdag en zaterdag... Fotootje van Glenn??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 7 mei 2014 Report Share Posted 7 mei 2014 Fotootje van Glenn??? Welke wil je? Die van een eerdere Highend of die uit de Playboy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 7 mei 2014 Report Share Posted 7 mei 2014 http://www.blumenhofer-acoustics.com/AboutUs/Galleries/2012/2012/2012_03_31-Munich_High_End.php O.a. foto 20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 7 mei 2014 Report Share Posted 7 mei 2014 Zoekplaatjes, leuk. Leuk meisje ook. Wees daar nou heel zuinig op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 7 mei 2014 Members Report Share Posted 7 mei 2014 [...] Wees daar nou heel zuinig op. La'k dat nou al een tijdje zijn... Ik heb haar snel getrouwd (in 2012 al weer), kunnen ze me haar niet meer afnemen! Ze heeft ook gouden oortjes (zowiezo een vrouwen eigenschap), dat heeft me al vaker behoed van verkeerde beslissingen nemen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 mei 2014 Report Share Posted 7 mei 2014 Aha. Als ze wil meekomen als jij eens komt luisteren is ze welkom, natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 7 mei 2014 Members Report Share Posted 7 mei 2014 Aha. Als ze wil meekomen als jij eens komt luisteren is ze welkom, natuurlijk. Da's een deal! Alleen... dat eens! Klein voorbeeldje, afgelopen zondag naar Zuid Duitsland vertrokken voor de laatste testen met de te gebruiken apparatuur op Munchen, vannacht om 3 uur thuis gekomen. Vandaag 2 dealers bezocht, zowaar een keer thuis geluncht, een erfkwestie bij de rechtbank moeten regelen en een Holy Grail met een Crimson naar Rene van Es gebracht voor een review, half 7 weer thuis. Vanavond vrij, met Glenn op de bank voor de buis mijn Game of Thrones schade inhalen. Morgen met de Sonore AC mannen nog wat organiseren, om half 6 naar de chiropractor, zeg maar 7 uur weer thuis. De avond is dan om door alle e-mails heen te worstelen die de laaste dagen zijn blijven liggen. Vrijdag en zaterdag vol met dealerbezoeken, afspraken voor Munchen inplannen, lp-lijst samenstellen, koffers pakken, zondag ochtend fruh weer naar Munchen. En dan begint het circus pas! Denk je audio-distributeur te zijn, lekker de hele dag plaatjes draaien... Nou, echnie... Maar eens, eens gaat het lukken, en Glenn zal vast wel mee willen. Volgens mij woon je ook in een oud pand, ze valt op oude gebouwen (daarom is ze mij ook getrouwd), dus dat zal vast goed komen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 mei 2014 Report Share Posted 7 mei 2014 Allemachtig¡¡¡¡¡!!!! Werk je maar niet over de kop. En veel plezier toch ook in München. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 7 mei 2014 Report Share Posted 7 mei 2014 Da's een deal! Alleen... dat eens! Klein voorbeeldje, afgelopen zondag naar Zuid Duitsland vertrokken voor de laatste testen met de te gebruiken apparatuur op Munchen, vannacht om 3 uur thuis gekomen. Vandaag 2 dealers bezocht, zowaar een keer thuis geluncht, een erfkwestie bij de rechtbank moeten regelen en een Holy Grail met een Crimson naar Rene van Es gebracht voor een review, half 7 weer thuis. Vanavond vrij, met Glenn op de bank voor de buis mijn Game of Thrones schade inhalen. Morgen met de Sonore AC mannen nog wat organiseren, om half 6 naar de chiropractor, zeg maar 7 uur weer thuis. De avond is dan om door alle e-mails heen te worstelen die de laaste dagen zijn blijven liggen. Vrijdag en zaterdag vol met dealerbezoeken, afspraken voor Munchen inplannen, lp-lijst samenstellen, koffers pakken, zondag ochtend fruh weer naar Munchen. En dan begint het circus pas!Denk je audio-distributeur te zijn, lekker de hele dag plaatjes draaien... Nou, echnie...Maar eens, eens gaat het lukken, en Glenn zal vast wel mee willen. Volgens mij woon je ook in een oud pand, ze valt op oude gebouwen (daarom is ze mij ook getrouwd), dus dat zal vast goed komen... En dan ook nog tijd om te forummen! Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 7 mei 2014 Members Report Share Posted 7 mei 2014 Multitasken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 8 mei 2014 Report Share Posted 8 mei 2014 Op een dag moet de prijs betaald worden. Dan blijkt of het dat allemaal waard is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 9 mei 2014 Members Report Share Posted 9 mei 2014 Een gedeelte wordt nu al betaald, ben strontverkouden. Dat wordt nog wat volgende week... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 9 mei 2014 Report Share Posted 9 mei 2014 Da's minder, vooral als je oren ook nog eens gaan dichtzitten. Beterschap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 9 mei 2014 Members Report Share Posted 9 mei 2014 Dank! Maar dat komt wel goed, we hebben een hoop hulp en gouden oortjes aanwezig daar, verstopte oren kunnen we in dit geval mee leven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 9 mei 2014 Members Report Share Posted 9 mei 2014 Nog een handige voor wie aldaar zijn ''route'' wil plannen: https://itunes.apple.com/de/app/high-end/id865027440?mt=8 Merken, plattegronden etc, hoef je niet met zo'n dik boekwerk vol plattegronden en dergelijken rond te zeulen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 mei 2014 Report Share Posted 9 mei 2014 Zut, alleen geschikt voor fruitboeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts