Jump to content

Highend Muenchen 2014

carl
 Share

Recommended Posts

Ik ben er samen met iemand van de audioclub, zaterdag en zondag.

Omdat we twee dagen hebben, kunnen we de "highlights" wel vinden en beluisteren. Geen programma dus.

Ik ga met zoon en dochter naar Muenchen. Ik ga twee dagen naar de beurs waarvan een met mijn zoon. Daarnaast ga ik in ieder geval ook met zoon en dochter naar het BMW museum. Schijnt erg leuk te zijn.

Heb jij nog iets in hoofd wat je graag wilt horen Hans. Er is zoveel dat ik me moet beperken lijkt me.

• Members

Drie dagen opbouwen, 4 dagen beurs en dan nog afbouwen (Bleeeech!) Vier avonden al volgeboekt met diners etc, mijn drukste week van het jaar waarschijnlijk?

Voor wie Glenn nog wil zoenen, zij is er alleen op de donderdag, vrijdag en zaterdag...

Drie dagen opbouwen, 4 dagen beurs en dan nog afbouwen (Bleeeech!) Vier avonden al volgeboekt met diners etc, mijn drukste week van het jaar waarschijnlijk?

Voor wie Glenn nog wil zoenen, zij is er alleen op de donderdag, vrijdag en zaterdag...

Fotootje van Glenn???

• Members

[...]

Wees daar nou heel zuinig op.

La'k dat nou al een tijdje zijn... Ik heb haar snel getrouwd (in 2012 al weer), kunnen ze me haar niet meer afnemen!

Ze heeft ook gouden oortjes (zowiezo een vrouwen eigenschap), dat heeft me al vaker behoed van verkeerde beslissingen nemen...

• Members

Aha. Als ze wil meekomen als jij eens komt luisteren is ze welkom, natuurlijk.

Da's een deal! Alleen... dat eens! Klein voorbeeldje, afgelopen zondag naar Zuid Duitsland vertrokken voor de laatste testen met de te gebruiken apparatuur op Munchen, vannacht om 3 uur thuis gekomen. Vandaag 2 dealers bezocht, zowaar een keer thuis geluncht, een erfkwestie bij de rechtbank moeten regelen en een Holy Grail met een Crimson naar Rene van Es gebracht voor een review, half 7 weer thuis. Vanavond vrij, met Glenn op de bank voor de buis mijn Game of Thrones schade inhalen. Morgen met de Sonore AC mannen nog wat organiseren, om half 6 naar de chiropractor, zeg maar 7 uur weer thuis. De avond is dan om door alle e-mails heen te worstelen die de laaste dagen zijn blijven liggen. Vrijdag en zaterdag vol met dealerbezoeken, afspraken voor Munchen inplannen, lp-lijst samenstellen, koffers pakken, zondag ochtend fruh weer naar Munchen. En dan begint het circus pas!

Denk je audio-distributeur te zijn, lekker de hele dag plaatjes draaien... Nou, echnie...

Maar eens, eens gaat het lukken, en Glenn zal vast wel mee willen. Volgens mij woon je ook in een oud pand, ze valt op oude gebouwen (daarom is ze mij ook getrouwd), dus dat zal vast goed komen...

Da's een deal! Alleen... dat eens! Klein voorbeeldje, afgelopen zondag naar Zuid Duitsland vertrokken voor de laatste testen met de te gebruiken apparatuur op Munchen, vannacht om 3 uur thuis gekomen. Vandaag 2 dealers bezocht, zowaar een keer thuis geluncht, een erfkwestie bij de rechtbank moeten regelen en een Holy Grail met een Crimson naar Rene van Es gebracht voor een review, half 7 weer thuis. Vanavond vrij, met Glenn op de bank voor de buis mijn Game of Thrones schade inhalen. Morgen met de Sonore AC mannen nog wat organiseren, om half 6 naar de chiropractor, zeg maar 7 uur weer thuis. De avond is dan om door alle e-mails heen te worstelen die de laaste dagen zijn blijven liggen. Vrijdag en zaterdag vol met dealerbezoeken, afspraken voor Munchen inplannen, lp-lijst samenstellen, koffers pakken, zondag ochtend fruh weer naar Munchen. En dan begint het circus pas!Denk je audio-distributeur te zijn, lekker de hele dag plaatjes draaien... Nou, echnie...Maar eens, eens gaat het lukken, en Glenn zal vast wel mee willen. Volgens mij woon je ook in een oud pand, ze valt op oude gebouwen (daarom is ze mij ook getrouwd), dus dat zal vast goed komen...

En dan ook nog tijd om te forummen!

Groet,

Leobus