Jump to content

Highend Muenchen 2014

carl
 Share

Recommended Posts

Guest webmaster

Gut, het wordt kennelijk een Chinees feestje. :huh::mellow:

En veel foto's? Dat wordt zoeken. Of.. wachten?

Even naar onderen scrollen, het zijn nu 13 pagina`s!

Meestal wordt het een dag of wat later bij de losse dagen gezet...

De positieve uitzondering kwam dit jaar uit België met een Nederlands randje... Bruno Putzeys Mola Mola versterkers waren voor mij in combinatie met de Lansche luidsprekers met plasma tweeters de beste.

Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n vervormingsvrije weergave gehoord. En dat over het hele bereik.

20130513175649_Munchen_2013_deel_2_14a.j

Als je er maar niet horendol van bent geworden  :D . 

Een beetje wel.. Wat te denken van deze:Al

051714-WesternElectric-600.jpg?itok=DUFd

Deze luidsprekers zijn van de Koreaanse importeur van Honda. Het is zijn hobby en laat deze spullen naar Munchen transporteren en horen. Er is niks te koop. Ik heb begrepen dat dit "feestje" hem ca. € 100.000,- kost. Het was geweldig hem z'n muziek te zien presenteren. Het klonk overigens nog geeneens echt slecht. Maar je kunt wel horen dat het spul bijna 100 jaar oud is.

De positieve uitzondering kwam dit jaar uit België met een Nederlands randje... Bruno Putzeys Mola Mola versterkers waren voor mij in combinatie met de Lansche luidsprekers met plasma tweeters de beste.

Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n vervormingsvrije weergave gehoord. En dat over het hele bereik.

20130513175649_Munchen_2013_deel_2_14a.j

Dat wordt dan kopen, of sparen?

• Members

Ik zag in die link van de Webmaster (Day 1, Atriums, page 2) buiten onze ''Beethoven'' ook onze (eigenlijk Glenn's) ''His Masters Voice'' nog voorbijkomen, die hangt nu weer op zijn eigen plekje hier in de woonkamer:

IMG_2429ss.jpg

Een beetje wel.. Wat te denken van deze:Al

051714-WesternElectric-600.jpg?itok=DUFd

Deze luidsprekers zijn van de Koreaanse importeur van Honda. Het is zijn hobby en laat deze spullen naar Munchen transporteren en horen. Er is niks te koop. Ik heb begrepen dat dit "feestje" hem ca. € 100.000,- kost. Het was geweldig hem z'n muziek te zien presenteren. Het klonk overigens nog geeneens echt slecht. Maar je kunt wel horen dat het spul bijna 100 jaar oud is.

Mijn kinderen vonden ze geweldig net als het praatje van de man. Hij had ook kabels van 5000 dollar ......... per km dan. Ik viel wel voor de diverse Nola's.

• Members

K'heb nog een nieuwe Highlight welke degenen die naar Munchen waren gegaan niet hebben gezien.

Dit was alleen bestemd voor de Reed distributeurs aldaar, de eerste draaitafel van Reed, de Muse 3C.

Het bijzondere van deze tafel? Omschakelbaar van Idler aandrijving naar snaaraandrijving...

DSC_9280_zpsb69839d0.jpg

Als sneakpeak op de aandrijfmogelijkheden:

Reeddrive1-Copy_zpsccd0a375.jpg

de Idler aandrijving

Reeddrive2-Copy_zps01515336.jpg

en de snaaraandrijving

Ik heb er verder nog niet echt mee kunnen experimenteren, het wachten is nu op het eerste exemplaar in de Lage Landen.

Dat duurt zeker nog 6 tot 8 weken, ik hoop dus nog net voor mijn vakantie...

Zou ik er dan toch goed aan gedaan hebben een TD124 te kopen?

Ik maakte mij al zorgen :D.

Wat kost zo'n Reed nou nog?

Ik hoor mijn vrouw al zeggen: een schop onder je reet kun je krijgen.