carl Posted 21 mei 2014 Author Report Share Posted 21 mei 2014 Op het moment dat Spido de rumble niet meer hoort, heeft jij pas een hoorprobleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 21 mei 2014 Report Share Posted 21 mei 2014 Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat ik met een Vivanco phonokastje met hetzelfde volume op mijn versterker minder rumble hoor dan op de phonotrap van de Luxman l507s. Ik heb het aangesloten op de cd uitgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 mei 2014 Report Share Posted 21 mei 2014 Waarschijnlijk omdat de Vivanco t.o.v. de Luxman minder laag doorgeeft. Er kan aan de RIAA curve gesleuteld zijn, maar er kan ook een rumblefilter ingebouwd zijn. Maar ehhhh... jouw draaitafels rumbelen toch niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 mei 2014 Report Share Posted 21 mei 2014 Maar ehhhh... jouw draaitafels rumbelen toch niet... Hij heeft het gehoorapparaat van Ruud geleend... Wel een inkoppertje hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 21 mei 2014 Report Share Posted 21 mei 2014 Waarschijnlijk omdat de Vivanco t.o.v. de Luxman minder laag doorgeeft. Er kan aan de RIAA curve gesleuteld zijn, maar er kan ook een rumblefilter ingebouwd zijn. Maar ehhhh... jouw draaitafels rumbelen toch niet... Nou, ik moet eerlijk zeggen dat nu ik luidsprekers heb met een rendement van 90 db ik het eerder hoor dan toen ik de Scepters had 86 db wel bij een hoger volume dan ik gewoonlijk draai. Ik laat toch maar een rumble filter in de phonopre inbouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts