Jongensdroom Posted 29 mei 2014 Author Report Share Posted 29 mei 2014 Bij Alex van A10audio zou leuk zijn. Bij hem heb ik een kabelwisseling eens meegemaakt en het verschil was goed te horen. Erg leuk. Prima idee. Alex is een prima kerel, heeft prima apparatuur en beschikt over een prima locatie. Misschien kunnen we de pers uitnodigen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 29 mei 2014 Report Share Posted 29 mei 2014 De pers komt van zelf mee. Kunnen we er een High end forum dag van maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 29 mei 2014 Author Report Share Posted 29 mei 2014 De pers komt van zelf mee. Kunnen we er een High end forum dag van maken? Met lopend buffet en knallende kurken. Ik ben toevallig op een ander forum ook gevraagd een dergelijke dag te organiseren. Maar high-endforum gaat voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 mei 2014 Report Share Posted 30 mei 2014 Wat wordt het? Luchtkabels tegen de rest. Spido's opmerking onderschrijf ik, kabels kunnen alleen het signaal verslechteren, dus dan ga je kijken welke het minst slecht is. Heb je alleen nog maar de aspecten nodig waar op te letten. Een mère à boire. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 30 mei 2014 Report Share Posted 30 mei 2014 Wat wordt het? Luchtkabels tegen de rest. Spido's opmerking onderschrijf ik, kabels kunnen alleen het signaal verslechteren, dus dan ga je kijken welke het minst slecht is. Heb je alleen nog maar de aspecten nodig waar op te letten. Een mère à boire. Waarom zo negatief? Mijn ervaring is dat kabels een duidelijk verschil kunnen maken. Of het nu komt doordat het signaal wordt verbeterd of verslechterd zal me een zorg zijn. Het gaat er om wat ik hoor en beleef. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 30 mei 2014 Author Report Share Posted 30 mei 2014 BESTE IEDEREEN, IK HEB EEN NIEUW TOPIC GEOPEND OVER EEN MEETING DIE EVENTUEEL ALS ONDERWERP BEKABELING KAN DRAGEN. Laten we i.p.v. discussiëren over kabels er eens objectief naar gaan luisteren. Dergelijke discussies leiden slechts tot irritaties, Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 30 mei 2014 Report Share Posted 30 mei 2014 Bovenstaande tekst is ongevraagd geplaatst op een ander forum, n.b. door een moderator/beheerder aldaar. Mag dat zomaar? Dadelijk krijg ik daar nog een ban, omdat ik hier iets geschreven heb. Veel gekker moet het niet worden: d e wondere wereld die hifi heet. Je kan je ook afvragen of het handig is als je je ergernis van het ene forum op een ander forum gaat bespreken. Ik weet niet wat er veel gekker is dit of dat. Ook hier kan ik gelukkig inhoudsloos posten. Gr Hns Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 30 mei 2014 Report Share Posted 30 mei 2014 Tja, ik heb het betreffende forum na een tijdje vrijwillige vakantie nu voorgoed vaarwelo gezegd. Ondanks dat er een aantal zeer aardige lui zitten en ik in principe wel sympathiseer met de meeste standpunten. Met kabels heb ik ook weinig/niets. Maar de manier waarop er soms mensen worden bejegend in een groep en de daaruit weer voortvloeiende reacties geven mij een impressie van een kroeg waar geschreeuwd, geduwd en gevochen wordt. En zulke kroegen verlaat ik en zoek dan een andere op. Dat was zo met blauw en dat is nu helaas ook zo met "wit". Blijft over groen en dit forum. Soit, kom toch al tijd tekort. PS het HT-forum is voor snobs en ik heb maar een Malle Pietje setje en maak zeker geen ton in het jaar dus dat valt ook af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 30 mei 2014 Report Share Posted 30 mei 2014 Ach dat snob gebeuren op het htforum valt ook wel mee...lijkt erg op de andere fora. Zelfde mechanisme andere insteek. Zo heeft ieder forum zijn eigen kruisje...als je hier gaat roepen dat je helemaal de bom bent dan zal je ook snel uitgespuugd worden. Mijn inziens heeft dat niets met een forum of de mensen die er bivakkeren te maken.Is gewoon een menselijk gegeven. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 30 mei 2014 Report Share Posted 30 mei 2014 OK, HT-forum is een heel dure bistro dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 30 mei 2014 Report Share Posted 30 mei 2014 Zitten meer mensen...dus ook meer mensen met meer geld. (smiley) G Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 30 mei 2014 Author Report Share Posted 30 mei 2014 Tja, ik heb het betreffende forum na een tijdje vrijwillige vakantie nu voorgoed vaarwelo gezegd. Ondanks dat er een aantal zeer aardige lui zitten en ik in principe wel sympathiseer met de meeste standpunten. Met kabels heb ik ook weinig/niets. Maar de manier waarop er soms mensen worden bejegend in een groep en de daaruit weer voortvloeiende reacties geven mij een impressie van een kroeg waar geschreeuwd, geduwd en gevochen wordt. En zulke kroegen verlaat ik en zoek dan een andere op. Dat was zo met blauw en dat is nu helaas ook zo met "wit". Blijft over groen en dit forum. Soit, kom toch al tijd tekort. PS het HT-forum is voor snobs en ik heb maar een Malle Pietje setje en maak zeker geen ton in het jaar dus dat valt ook af. Een maand geleden kwam ik door toeval op HifiFreaks. Volwassen mensen met een behoorlijke opleiding, waren al 112 internetpagina's een zekere Epi compleet de grond in aan het boren. Men vertoonde gedrag waar kleine kinderen zich nog voor zouden schamen. Het typetje Pieter de Tweeter was snel geboren en hij ging meteen aan de slag. Pieter gedroeg zich nog vervelender dan de genoemde mensen. Men werd boos op Pieter. Toch wilde het kwartje maar niet vallen en daarom heeft Pieter zich gisteren maar weer uit laten schrijven. Zonde van zijn tijd. Inmiddels heb ik een plezierig contact met twee mensen van dat forum. Dat is in ieder geval nog iets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 30 mei 2014 Report Share Posted 30 mei 2014 Wat was het bewuste kwartje dat moest gaan vallen ? Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 31 mei 2014 Report Share Posted 31 mei 2014 Wat was het bewuste kwartje dat moest gaan vallen ? Gr Hans Tolerantie, begrip, elkaar in waarde laten...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 31 mei 2014 Author Report Share Posted 31 mei 2014 Wat was het bewuste kwartje dat moest gaan vallen ? Gr Hans Je vraag vormt meteen de kern van het probleem. Komt heel AudioFreaks nu plotseling hierheen, of hebben ze jou als verkenner naar voren geschoven? Gr Wil Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 31 mei 2014 Report Share Posted 31 mei 2014 Die verkenner was jij toch? En jij riep, kom maar hier jongens, 't is veilig! Chansig moest alleen wat verkopen en heeft een kraampje bezet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 31 mei 2014 Report Share Posted 31 mei 2014 Tolerantie, begrip, elkaar in waarde laten...? Ik weet het niet....en wat ik al schreef...ieder forum is het zelfde. Als het HT zo tolerant was geweest dan had Pieter daar nog wel rond gehangen, als er zoveel begrip op AF was geweest dan had Pieter daar nog wel gehangen, als erop HF zoveel waarde was geweest dan had Pieter daar nog wel gehangen. Ik zie wel een patroon... Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 31 mei 2014 Report Share Posted 31 mei 2014 Tja,jammer dat het zo gelopen is Jongensdroom. Het had allemaal heel anders gekunnen maar volwassen mensen vullen dat zelf in. Het lag niet alleen aan jouw maar ook aan jouw dat het daar uit de hand liep. Dat is het enige wat ik er over kwijt wil. Zaken van een ander forum kun je naar mijn bescheiden mening beter op het forum laten daar waar het thuis hoort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 31 mei 2014 Report Share Posted 31 mei 2014 Je vraag vormt meteen de kern van het probleem. Komt heel AudioFreaks nu plotseling hierheen, of hebben ze jou als verkenner naar voren geschoven? Gr Wil Wat is dan de kern van het probleem ? En iedereen volgt jou...de man met de gouden oren, de beste set, het meeste reflectievermogen, de beste intenties...nou ja gewoon het beste in en met alles. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 31 mei 2014 Author Report Share Posted 31 mei 2014 Tja,jammer dat het zo gelopen is Jongensdroom. Het had allemaal heel anders gekunnen maar volwassen mensen vullen dat zelf in. Het lag niet alleen aan jouw maar ook aan jouw dat het daar uit de hand liep. Dat is het enige wat ik er over kwijt wil. Zaken van een ander forum kun je naar mijn bescheiden mening beter op het forum laten daar waar het thuis hoort. Je eerlijke mening kan ik waarderen en begrijpen. Ik leg het je nog wel uit als je hier bent, als je dat wilt natuurlijk. Ik stel voor het er hier niet meer over te hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 31 mei 2014 Report Share Posted 31 mei 2014 Natuurlijk wil ik dat. Tot horens. Goed voorstel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 31 mei 2014 Author Report Share Posted 31 mei 2014 Natuurlijk wil ik dat. Tot horens. Goed voorstel Tot thorens Peter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 31 mei 2014 Report Share Posted 31 mei 2014 Je eerlijke mening kan ik waarderen en begrijpen. Ik leg het je nog wel uit als je hier bent, als je dat wilt natuurlijk. Ik stel voor het er hier niet meer over te hebben. Kijk zo ken ik je weer....beetje tegengas en je wilt het er niet meer over hebben. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 31 mei 2014 Report Share Posted 31 mei 2014 Ik weet het niet....en wat ik al schreef...ieder forum is het zelfde. Als het HT zo tolerant was geweest dan had Pieter daar nog wel rond gehangen, als er zoveel begrip op AF was geweest dan had Pieter daar nog wel gehangen, als erop HF zoveel waarde was geweest dan had Pieter daar nog wel gehangen. Ik zie wel een patroon... Gr Hans Het is natuurlijk wel waar dat je op elk forum "kliek" vorming hebt; bij het ene forum is dat patserigheid (sorry maar ik blijf dat vinden), bij het andere tegeltjes, bij weer een ander duikt men bovenop andersdenkenden enz. Maakt inderdaad weinig uit, het mechanisme is hetzelfde. Alleen is de sfeer bij het ene forum gewoon anders dan bij het andere en het ligt er maar net aan waar je je het meest thuisvoelt. Verder moet ik natuurlijk ook de hand in eigen boezem steken (aa cupje hoor) wat betreft het pruttelen over een ander forum op deze plek. Punt is: als ik het daar doe komt er weer een golf negativiteit overheen en dat is nou net waar ik geen trek meer in heb. En om dat nog wat verder uit te diepen: zodra zoiets ook hier zou gebeuren, of op groen of waar dan ook, dan ben ik ook weg. Ik wil graag opbouwend en positief bijdragen en me ook in een omgeving bevinden waarin het goed toeven is en geen (of tenminste niet al teveel) persoonlijke aanvallen voorkomen. Ja, misschien staan mijn antennetjes wel iets te gevoelig afgesteld. Maar ik heb genoeg shit aan mijn kop en het internet/de fora moet voor mij een stukje ontspanning bieden. Geen strijd-toneel. En daarbij gaat het me dus echt niet om wie nou gelijk heeft of wie er is begonnen, dat interesseert me echt niet. En nu houd ik erover op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 31 mei 2014 Author Report Share Posted 31 mei 2014 Kijk zo ken ik je weer....beetje tegengas en je wilt het er niet meer over hebben. Gr Hans Je bent hier duidelijk slechts terug om herrie te maken. Op alle 25 fora waarop je actief bent, heb ik nog nooit 1 inhoudelijke reactie van je kunnen vinden. Zoek maar iemand anders voor je rare spelletjes, want ik reageer niet meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts