Pjotr Posted 22 juni 2014 Report Share Posted 22 juni 2014 Wat maakt dat nou uit? Als het je niet bevalt blijf je er toch weg? Blijf je toch, dan ben je of masochistisch, of je hebt zendingsdrang waar de rest niet op zit te wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 22 juni 2014 Report Share Posted 22 juni 2014 Ik heb helemaal geen zin om te kibbelen, bij mijn moeder is afgelopen week geconstateerd dat er in de longen zit met uitzaaiïngen in buik en borstholte. Mede het gevolg van de leukemie die ze al heeft. het zijn kleine plekjes, maar wel erg veel. Weinig audiofiele dagen de komende tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 juni 2014 Report Share Posted 22 juni 2014 Auw. Sterkte ermee Bert. Heel veel sterkte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 22 juni 2014 Report Share Posted 22 juni 2014 Heel veel sterkte TL 200. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 juni 2014 Report Share Posted 22 juni 2014 Ik heb helemaal geen zin om te kibbelen, bij mijn moeder is afgelopen week geconstateerd dat er ###### in de longen zit met uitzaaiïngen in buik en borstholte. Mede het gevolg van de leukemie die ze al heeft. het zijn kleine plekjes, maar wel erg veel. Weinig audiofiele dagen de komende tijd. Veel sterkte er mee Joh! Dit soort zaken plaatsen het onderling gekibbel op fora altijd weer in de hoek der onnozelheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 22 juni 2014 Report Share Posted 22 juni 2014 Ik leg het nog 1 keer uit; Er mag geen cultuur hangen op een forum. Als dat wel zo is, is er geen sprake van een openbaar forum. Dan kan men beter elkaar emailen, daar heeft verder niemand last van. Ik blijf de meeste fora een soort dictatuur vinden. Het is hoogst onfatsoenlijk om "anders denkenden" massaal de grond in te boren. Ik laat mij dat niet welgevallen, waardoor na enige tijd de ban volgt. Idioot gedrag probeer ik doorgaans met een typetje aan de kaak te stellen, maar de kwartjes vallen zelden of nooit. De groeten van Willy de Woofer, Pieter de Tweeter, End-High en Jongensdroom. Fijn dat je het nog 1 keer uitlegt...volgens mij heb je er wat moeite mee dat ik er anders insta dan dat jij dat doet. En er mag geen cultuur hangen op een forum ? Er hangt overal cultuur....simpel en daar zal je mee moeten dealen. Een ieder doet dat op zijn eigen manier. Bijkomend voordeel van internet is dat je lekker anoniem kan zijn. Sommige mensen laten zich ook teveel leiden door een beeld wat ze crieeren van iemand door hetgeen er op een forum gepost wordt. Zoals al vaker aangegeven ik ben behoorlijk wat mensen tegengekomen die ik op een forum enorme eikels vond en ik het echt dan weer erg meevallen. Dat zal andersom niet anders zijn. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 22 juni 2014 Report Share Posted 22 juni 2014 Daar heb je een punt! Alleen hebben Ajax fans de Feyenoord fans niet nodig. In het geval van wetenschap, techniek en gehoor is dat anders. Al die dingen houden elkaar in balans. Als er geen mensen zijn die muziek mooi vinden zijn er geen technici nodig die het ontwerpen, etc. Het is in die zin dus wel vreemd om elkaar het kot uit te vechten. Maar wat ook speelt is dat ik overal moet kunnen zeggen wat ik denk zolang ik dat op een sociaal aanvaarde wijze doe. Maar goed ik herhaal wat Stef en Jongensdroom al hebben aangegeven. Ajax en Feyenoord fans hebben elkaar niet nodig ? Ik denk daar anders over..maar dan dwalen we af van waar het over gaat. Het gaat om keuzes die je maakt en nogmaals er is niets mis om te roepen in een kerk dat God niet bestaat...of het handig is, is een ander verhaal.Vrijheid van meningsuiting mooi...alleen zo wekt het niet. Simpel...in een ideale wereld zou het prachtig zijn. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 22 juni 2014 Report Share Posted 22 juni 2014 Ik heb helemaal geen zin om te kibbelen, bij mijn moeder is afgelopen week geconstateerd dat er ###### in de longen zit met uitzaaiïngen in buik en borstholte. Mede het gevolg van de leukemie die ze al heeft. het zijn kleine plekjes, maar wel erg veel. Weinig audiofiele dagen de komende tijd. Heel veel sterkte TL 200. Veel sterkte er mee Joh! Dit soort zaken plaatsen het onderling gekibbel op fora altijd weer in de hoek der onnozelheid. Bedankt jongens, fijn om te lezen. We wachten op een oproep van het ziekenhuis, de longarts heeft haar terug verwezen naar de oncoloog. De rek is ook uit de longen, daar heeft ze momenteel het meeste last van. We moeten zien wat ons nog te wachten staat, we zijn er voor elkaar, meer kunnen we niet doen. De toekomst hebben we niet in de hand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 22 juni 2014 Report Share Posted 22 juni 2014 Heftig nieuws...sterkte. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 22 juni 2014 Report Share Posted 22 juni 2014 Veel sterkte TL200. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 22 juni 2014 Report Share Posted 22 juni 2014 Oei sterkte Bert ...... dat maakt audiogeneuzel inderdaad triviaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 23 juni 2014 Author Report Share Posted 23 juni 2014 Ik heb helemaal geen zin om te kibbelen, bij mijn moeder is afgelopen week geconstateerd dat er ###### in de longen zit met uitzaaiïngen in buik en borstholte. Mede het gevolg van de leukemie die ze al heeft. het zijn kleine plekjes, maar wel erg veel. Weinig audiofiele dagen de komende tijd. Ik zie je bericht nu pas en ik val vast in herhaling. Dergelijke berichten zijn vreselijk en zetten iedereen weer met beide benen op de grond. Ik kan me voorstellen wat zo'n bericht met je doet, ik heb al geen ouders mee. Moeder is overleden aan en bij vader waren alle organen versleten. Ik wens je heel veel sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 23 juni 2014 Report Share Posted 23 juni 2014 Dank jullie jongens. Ik ga zo het ziekenhuis bellen waar de vervolgafspraken blijven. 's maandags wordt er geen post meer bezorgd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts