Groovy Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Oh ja, zo'n witte vlek op de kaart die niemand kon vinden en die dichter bij leerdam dan bij Nieuwegein ligt. Dat is voor mij dan dichterbij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 4 juni 2014 Author Report Share Posted 4 juni 2014 Mij lijkt Gent zeer geschikt hoor ! Alle gekheid op een stokje, kon hey niet laten Hoe laat komt de touringcar langs 's -Hertogenbosch? Gent is een erg mooie stad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Ik kan kijken of de ruimte waar ook de audio vereniging midden Nederland zit beschikbaar is. Dat is Amersfoort. Ook kan ik wel kijken of het hier in Ermelo kan bij de scouting in het clubhuis. Daar kunnen we 2 sets neer zetten in verschillende ruimtes. Beide locaties zijn ongeveer in het midden van het land. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Dat zou heel fijn zijn George! Want we zijn zaalloos, graag horen we wat mogelijk is, qua prijs, en of het ook op zondag kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Dat zou heel fijn zijn George! Want we zijn zaalloos, graag horen we wat mogelijk is, qua prijs, en of het ook op zondag kan? Zondag is zelfs een voorkeur om dat het gebouw op zaterdag in gebruik is.De kosten zullen ongeveer €75,- bedragen voor de huur. Zie hier voor meer info. http://www.alexandergroep.nl/clubhuis-huren?/informatie-verhuur Op de verhuur kalender kan je zien of de ruimte nog beschikbaar is. Wil je wat bespreken dan FF via mij ik heb daar wat connecties. Groetjes George. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Ziet er zeer OK uit wat mij betreft! Wat de lijst van JD aangaat: veel heb ik niet in te brengen, ik heb geen speciale apparaten, kabels of speakers. Allemaal ouwe troep of zelfbouw. Muziek kan ik wel meebgrengen indien gewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Zondag is zelfs een voorkeur om dat het gebouw op zaterdag in gebruik is. De kosten zullen ongeveer €75,- bedragen voor de huur. Zie hier voor meer info. http://www.alexandergroep.nl/clubhuis-huren?/informatie-verhuur Op de verhuur kalender kan je zien of de ruimte nog beschikbaar is. Wil je wat bespreken dan FF via mij ik heb daar wat connecties. Groetjes George. Ah, dat is een leuke zaal in Ermelo. Zo te zien een kleine 3 uur OV-reizen voor mij. Wil en ik dachten aan een zondag in het tweede en derde weekend van oktober. Dat lijkt nog vrij En wat is de plek in Amersfoort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Maar waarom in October als er dan al zoveel shows zijn? Waarom niet in September? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 We zijn bang dat er mensen nog op vakantie zijn in september. Maar ik wil ook best september doen hoor :-) Jongensdroom en Meeting-leden wat vinden jullie? Arden kun je vertellen wanneer in september de High End Dag er is? Dan kunnen we de meeting namelijk beter pinpointen ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 4 juni 2014 Author Report Share Posted 4 juni 2014 We zijn bang dat er mensen nog op vakantie zijn in september. Maar ik wil ook best september doen hoor :-) Jongensdroom en Meeting-leden wat vinden jullie? Arden kun je vertellen wanneer in september de High End Dag er is? Dan kunnen we de meeting namelijk beter pinpointen ;-) Eind september lijkt me ook prima. Telefonisch hebben we besloten dat het op een zondag wordt. De openingspost pas ik aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Nog even info van de ruimte in Amersfoort. http://www.sneul.nl/index.php/huur-de-deel Is wel wat duurder en je hebt dan slechts een ruimte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Is er al een idee welke kabels we gaan vergelijken? Netsnoeren, interlinks, luidsprekerkabels? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 4 juni 2014 Author Report Share Posted 4 juni 2014 Is er al een idee welke kabels we gaan vergelijken? Netsnoeren, interlinks, luidsprekerkabels? Luidsprekerkabels van goedkoop tot duur. Interlinks tussen versterker en cd-speler/dac, eveneens van goedkoop tot duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Als apparatuur kan ik meenemen mijn platenspeler. Als er geen bezwaar is tegen zelfbouw wil ik de hele set wel meenemen maar zonder de maggies, die zijn me net even te onhandig om van zolder te halen. Tevens heb ik hier speaker kabels VD Hul Skyline interlinks ook zelfbouw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 4 juni 2014 Author Report Share Posted 4 juni 2014 Als apparatuur kan ik meenemen mijn platenspeler. Als er geen bezwaar is tegen zelfbouw wil ik de hele set wel meenemen maar zonder de maggies, die zijn me net even te onhandig om van zolder te halen. Die speler is helemaal te gek George. Wat voor versterking heb je? Ivan is ergens in gesprek voor luidsprekers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Met een platenspeler dan ook een interlink tussen phono en versterker. Juist bij deze zwakke signalen is winst te behalen; ook met netsnoeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Dat is een A&T P11 voor versterker en een niet door mij zelfgebouwde eindversterker dat is een assisted triode versterker wat een combinatie is van een eindbuis en SS versterker chip. door deze chip kan de UGT achterwege blijven en kan ik ook speakers aansturen met een wat lager rendement. De phono versterker is een Phono Dude. Ik zal mijn set eens in het betreffende topic zetten voor de liefhebbers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 4 juni 2014 Report Share Posted 4 juni 2014 Met een platenspeler dan ook een interlink tussen phono en versterker. Juist bij deze zwakke signalen is winst te behalen; ook met netsnoeren. Klopt daar hoor je het beste de verschillen is mijn ervaring ook. verder in de keten worden de verschillen kleiner en zijn die minder van belang maar dat is dan wel mijn ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 5 juni 2014 Author Report Share Posted 5 juni 2014 Nog even info van de ruimte in Amersfoort. http://www.sneul.nl/index.php/huur-de-deel Is wel wat duurder en je hebt dan slechts een ruimte. Er mag geen kabaal gemaakt worden staat in de voorwaarden. Wat de prijs betreft, zal er onderhandeld moeten worden. Zelf koffie zetten scheelt een hoop geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 5 juni 2014 Members Report Share Posted 5 juni 2014 [...] Arden kun je vertellen wanneer in september de High End Dag er is? Dan kunnen we de meeting namelijk beter pinpointen ;-) We hebben de zaal als optie genomen op vrijdag 19 en zaterdag 20 september, dat geeft in ieder geval tijd om het nodige op te bouwen, maar we hebben nog wel de fiat van de Audioclub Limburg nodig of deze datum (Zaterdag 20 September 2014) akkoord is. Het is dus nog niets meer als een reservering, geen zekerheid... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Kabel van goedkoop tot duur Why not 1 merk nemen van instap tot toplijn interlink + een digitale en een analoge kabel Blijf je steeds de "signatuur" van het kabelmerk horen of juist niet? Is de set in staat all the way te gaan of zeggen we bvb vanaf de 4e kabel w het verschil, als er verschil is , heel miniem Poten we 2 setups neer om te zien/horen of de toplijn wel tot zn recht kan komen? Persoonlijk leer je daar veel meer uit vind ik dan lukraak 5 kabels te nemen Ik had eens het genoegen zo'n reeks kabels van 1 merk te beluisteren op mijn set, versterker luidsprekers cd Halverwege stopte het voor mij Toen werd er een andere bron geplaatst, alles werd naar boven gelift Als laatste werden de kabels vergeleken op een zeer zeer mooie installatie. Dan pas merk je goed tot wat een kabel(merk) in staat is Just an idea Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 8 juni 2014 Report Share Posted 8 juni 2014 @ JD: mijn nickname is ReneN en geen Renon, zoals in de openingspost bij de deelnemers staat . Ten tijde van het aanmaken van mijn nickname kon ik gewoon RenéN kiezen, maar met de één of andere update van de forumsoftware kon deze de "é" niet meer aan en is het vraagteken ervoor in de plaats gekomen...... Zoals dat denk ik bij alle niet "gewone" letters is gebeurd..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 8 juni 2014 Report Share Posted 8 juni 2014 Bij mij is het een vierkantje geworden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 8 juni 2014 Author Report Share Posted 8 juni 2014 @ JD: mijn nickname is ReneN en geen Renon, zoals in de openingspost bij de deelnemers staat . Ten tijde van het aanmaken van mijn nickname kon ik gewoon RenéN kiezen, maar met de één of andere update van de forumsoftware kon deze de "é" niet meer aan en is het vraagteken ervoor in de plaats gekomen...... Zoals dat denk ik bij alle niet "gewone" letters is gebeurd..... Sorry, ik zag een o in dat vierkant cirkeltje. Wordt aangepast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 9 juni 2014 Author Report Share Posted 9 juni 2014 Kabel van goedkoop tot duur Why not 1 merk nemen van instap tot toplijn interlink + een digitale en een analoge kabel Blijf je steeds de "signatuur" van het kabelmerk horen of juist niet? Is de set in staat all the way te gaan of zeggen we bvb vanaf de 4e kabel w het verschil, als er verschil is , heel miniem Poten we 2 setups neer om te zien/horen of de toplijn wel tot zn recht kan komen? Persoonlijk leer je daar veel meer uit vind ik dan lukraak 5 kabels te nemen Ik had eens het genoegen zo'n reeks kabels van 1 merk te beluisteren op mijn set, versterker luidsprekers cd Halverwege stopte het voor mij Toen werd er een andere bron geplaatst, alles werd naar boven gelift Als laatste werden de kabels vergeleken op een zeer zeer mooie installatie. Dan pas merk je goed tot wat een kabel(merk) in staat is Just an idea Een goed idee, maar hoe kom je aan die kabels? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts