Members Arden Posted 9 juni 2014 Members Report Share Posted 9 juni 2014 Nog even voor de goede orde, de datum voor de officiele High-End dag is nu definitief ZATERDAG 20 SEPTEMBER 2014. Vandaag heb ik nog wat overleg met de voorzitter van Audioclub Limburg welke deze dag ook van de partij zal zijn over de invulling van deze dag, na deze besprekingen zal er ook de officiele draad voor worden aangemaakt. Om verwarring te voorkomen zal ik dan ook de titel van deze draad van JD laten aanpassen door de Webmaster, heeft JD hier zelf nog een idee (lees: olijke kwinkslag) voor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 9 juni 2014 Author Report Share Posted 9 juni 2014 Nog even voor de goede orde, de datum voor de officiele High-End dag is nu definitief ZATERDAG 20 SEPTEMBER 2014. Vandaag heb ik nog wat overleg met de voorzitter van Audioclub Limburg welke deze dag ook van de partij zal zijn over de invulling van deze dag, na deze besprekingen zal er ook de officiele draad voor worden aangemaakt. Om verwarring te voorkomen zal ik dan ook de titel van deze draad van JD laten aanpassen door de Webmaster, heeft JD hier zelf nog een idee (lees: olijke kwinkslag) voor? Kabeldag HighendForum graag (zonder graag). Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 9 juni 2014 Report Share Posted 9 juni 2014 ........(zonder graag)....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Word het nu in Ermelo of Amersfoort gehouden. Op zaterdag of zondag en op welke tijd. Zal wel aan mij liggen maar ik heb het nog niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 George kun je mij even PM-n? We willen gaan voor Ermelo. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 11 juni 2014 Author Report Share Posted 11 juni 2014 Word het nu in Ermelo of Amersfoort gehouden. Op zaterdag of zondag en op welke tijd. Zal wel aan mij liggen maar ik heb het nog niet En de hoeveelste en van welke maand? Nog heel even geduld Peter, het ei is bijna gelegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 George kun je mij even PM-n? We willen gaan voor Ermelo. :-)Goed gaan we regelen.Volgens mij heb je een pm in je box staan maar zal er nog een sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Bijzonder over het hoofd gezien. Dank, George! Ik bel, niet nu natuurlijk ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Nee doe morgen maar. Mag overdag en in de avond. Ik hoor het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 12 juni 2014 Members Report Share Posted 12 juni 2014 Daar ik heb begrepen dat ik aanwezig zal moeten zijn als ''sjouwer'' van mijn prive luidsprekers, moet er nog een Sonore AC kabelpakketje meekomen? Het enige verzoek aangaande de organisatie, hou het op het 2e weekend van september! Ik weet dat er voor het eerste weekend van september een soort van Black Magic Vinyl dag wordt georganiseerd, daar zit ik ook een soort aan verweven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 juni 2014 Author Report Share Posted 12 juni 2014 Arden, on 12 Jun 2014 - 08:50 AM, said: Daar ik heb begrepen dat ik aanwezig zal moeten zijn als ''sjouwer'' van mijn prive luidsprekers, moet er nog een Sonore AC kabelpakketje meekomen? Het enige verzoek aangaande de organisatie, hou het op het 2e weekend van september! Ik weet dat er voor het eerste weekend van september een soort van Black Magic Vinyl dag wordt georganiseerd, daar zit ik ook een soort aan verweven... Als jij voor een fraai paar Big Fun 17 kunt zorgen, heel graag. De kabels mogen we ook bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 juni 2014 Author Report Share Posted 12 juni 2014 De openingspost is weer bijgewerkt. Binnenkort volgt de definitieve uitnodiging. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Grappig ..... hoewel ik weinig heb met kabeltjes ben ik toch wel benieuwd naar jouw zelfbouwers. Maar nog meer naar de mens erachter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 juni 2014 Author Report Share Posted 12 juni 2014 KT88, on 12 Jun 2014 - 11:34 AM, said:Maar nog meer naar de mens erachter. Dat kan alleen maar tegenvallen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 En de hoeveelste en van welke maand? Nog heel even geduld Peter, het ei is bijna gelegd. Ik wacht rustig tot het ei valt Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Ik wacht rustig tot het ei valt Naast welke boom zit je Groovy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Naast welke boom zit je Groovy? Een paasboom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Kappa7 is zo vriendelijk om zijn connecties aan te spreken en een heel groot deel van zijn hifi set :-) we gaan proberen zondag 14 september vast te zetten in Ermelo. Dus duimen voor Georg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Ok,ik duim mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Ik heb de beheerder gesproken en 14-9 vast gelegd. Er zal nog wel een mail volgen met de bevestiging maar dat moet goed komen. De ruimte is dus geregeld. Nu de invulling nog. Er zijn twee ruimtes waar een set geplaatst kan worden. Mijn set min de speakers kan mee maar misschien is er nog iemand die zijn spullen graag wil laten horen. Verder zijn er tafels en stoelen en een koffie set apparaat. Wil je meer dan zal dat mee genomen moeten worden. Al begreep ik dat JD van de versnaperingen was. Een BBQ kan daar ook het is maar wat je wil. En mocht je wat anders willen doen Stokbrood bakken en liedjes zingen bij het kampvuur kan ook. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 juni 2014 Author Report Share Posted 12 juni 2014 Tekst aangepast. Wie wil er nog apparatuur/bekabeling ter beschikking stellen? Zijn er nog andere voorstellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Tekst aangepast. Wie wil er nog apparatuur/bekabeling ter beschikking stellen? Zijn er nog andere voorstellen? Eeuuhhmmm JD, het is SOTA Jerry, of eigenlijk S.O.T.A. Jerry en geen SOA Jerry.... ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Ik zie dat het de 15e is geworden.....dan moet ik helaas verstek laten gaan wegens andere verplichtingen. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Uuh 14e Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Ik zie dat het de 15e is geworden.....dan moet ik helaas verstek laten gaan wegens andere verplichtingen. Gr Hans Jammer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts