chansig Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Sorry de 14e....de 15e moet ik sowieso werken....dus dan zou ik wel kunnen. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 13 juni 2014 Report Share Posted 13 juni 2014 Sorry, ik snap de humor van Hans niet altijd .... als Hans niet kan dan kan ik ook niet. Evt. had ik een gehakte Sony CDP-XA50ES met KT modificaties ter beschikking. Omdat Sodejuu er niet bij is durf ik dat wel aan. Maar zonder Hans gaat het dus niet lukken. Zo te zien komen de meeste deelnemers vanuit het Zuiden dus een taxi wordt lastig....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 13 juni 2014 Report Share Posted 13 juni 2014 Voor de duidelijkheid, het is zondag 14 september. Als ik de post goed lees kan Hans dan wel, Toch Chansig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 juni 2014 Report Share Posted 13 juni 2014 KT88, on 13 Jun 2014 - 02:20 AM, said: Sorry, ik snap de humor van Hans niet altijd .... als Hans niet kan dan kan ik ook niet. Evt. had ik een gehakte Sony CDP-XA50ES met KT modificaties ter beschikking. Omdat Sodejuu er niet bij is durf ik dat wel aan. Maar zonder Hans gaat het dus niet lukken. Zo te zien komen de meeste deelnemers vanuit het Zuiden dus een taxi wordt lastig....... Wat niet is kan nog komen (wat aanmelding betreft). Ben je bang dat ik de ZoNie ga slopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 13 juni 2014 Report Share Posted 13 juni 2014 IK kan dus die zondag niet...de 15e had ik wel gekund want dan moet ik werken. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 14 juni 2014 Report Share Posted 14 juni 2014 Sander kan met mij mee rijden...en terug uiteraard ook. Daarmee gezegd hebbende dat ik er ook bij zal zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 14 juni 2014 Report Share Posted 14 juni 2014 Tekst aangepast. Wie wil er nog apparatuur/bekabeling ter beschikking stellen? Zijn er nog andere voorstellen? Zijn er al luidsprekers bij,anders neem ik desgewenst mijn T+A helios maxi wel mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted 14 juni 2014 Report Share Posted 14 juni 2014 Ik probeer in de middag langs te komen, de hele dag gaat niet lukken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 14 juni 2014 Author Report Share Posted 14 juni 2014 Zijn er al luidsprekers bij,anders neem ik desgewenst mijn T+A helios maxi wel mee. Zie de openingspost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 14 juni 2014 Report Share Posted 14 juni 2014 Zie de openingspost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 14 juni 2014 Report Share Posted 14 juni 2014 Sander kan met mij mee rijden...en terug uiteraard ook. Daarmee gezegd hebbende dat ik er ook bij zal zijn goed bezig Ruud!!! :-):-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 15 juni 2014 Report Share Posted 15 juni 2014 Ik moet mijn bijdrage betreft de T+A speakers herroepen. Ik heb ze verkocht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 juni 2014 Members Report Share Posted 15 juni 2014 Ik neem alleen mijn prive paar luidsprekers mee, mijn versterker is me te zwaar, te groot en te kostbaar. Daarbuiten moet ik mijn luidsprekers gezien de uitvoering zo goed als mogelijk zien te beschermen tegen deuken, krassen of wat voor onheil van buitenaf dan ook... Nog even een vraag aangaande het formaat van de ruimte, zo te zien iets van 80-90 m2? Aan de maat, maar moet denk ik nog net kunnen met deze luidsprekers. Het rendement is 91 dB, dus iets meer als een watt of 8 zou prettig zijn... Ik las ook dat Ruud Sander mee wilde nemen, ik neem aan dat dat nu geregeld is? In dat geval zal ik vragen of Cock ook mee wil komen, misschien wel leuk daar wij zijn kabels ook gaan gebruiken. Aangaande de zo benodigde muziek op deze dagen, wie neemt er wat mee? Digitale zut heb ik niet, maar moet er een platenkoffer mee? En dan de aller belangrijkste: gaan we ter afsluiting nog ergens met zijn allen happen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 15 juni 2014 Author Report Share Posted 15 juni 2014 Arden: in openingspost staat dat er een platenspeler aanwezig zal zijn. Neem je platenkoffer gerust mee. Na afloop eten, zou ik aan ieders beleefdheid over laten. Iedereen: Tot nu toe is er slechts 1 paar luidsprekers aangeboden. Daar kunnen we het bij laten, maar er zijn twee luisterruimtes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 juni 2014 Members Report Share Posted 15 juni 2014 Arden: in openingspost staat dat er een platenspeler aanwezig zal zijn. Neem je platenkoffer gerust mee. Na afloop eten, zou ik aan ieders beleefdheid over laten. Iedereen: Tot nu toe is er slechts 1 paar luidsprekers aangeboden. Daar kunnen we het bij laten, maar er zijn twee luisterruimtes. Punt 1: geen probleem, k'heb wel wat liggen! Punt 2: wat zit er op culinair gebied in de buurt? Punt 3: waarom neem je je Millon's niet mee? Daar ben je altijd zo razend enthousiast over, een mooie gelegenheid om dat een keer wat groter tentoon te spreiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 15 juni 2014 Report Share Posted 15 juni 2014 Jongensdroom, kun je me je e-mail adres PM-n en kun je de locatie in de beginpost toevoegen met webadres? http://www.alexandergroep.nl/clubhuis-huren?/locatie We kijken nog of we misschien op locatie kunnen barbecueën, een leuk idee van Kappa7, maar dat hangt van het aantal bezoekers af en of we het dus budgettaire halen. Ik reken even wat uit. Anders wordt het ieder voor zich naar de meest dichtbije eetgelegenheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 15 juni 2014 Author Report Share Posted 15 juni 2014 Punt 1: geen probleem, k'heb wel wat liggen! Punt 2: wat zit er op culinair gebied in de buurt? Punt 3: waarom neem je je Millon's niet mee? Daar ben je altijd zo razend enthousiast over, een mooie gelegenheid om dat een keer wat groter tentoon te spreiden? ad 3: ik ben zeer zuinig op mijn luidsprekers. Het risico dat er iets mee gebeurt vind ik te groot. Ik zal eens vragen of de fabrikant een paartje ter beschikking stelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 juni 2014 Members Report Share Posted 15 juni 2014 ad 3: ik ben zeer zuinig op mijn luidsprekers. Het risico dat er iets mee gebeurt vind ik te groot. Ik zal eens vragen of de fabrikant een paartje ter beschikking stelt. Niet om de zeikerd uit te hangen hoor, maar als ik nou mijn handbeschilderde, unieke exemplaren mee neem naar zo'n dag, en de organisator wil om veiligheidsredenen ... (ik ga de rest niet eens invullen), hoe moet ik dat dan zien? Geen verzekering afgesloten voor het gebeuren? Dat doe ik namelijk altijd wel! Wat ga je dan aan Millon melden als ze onverhoopt beschadigd raken? Bedenk dat allemaal nog even goed voor het zo ver is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 15 juni 2014 Author Report Share Posted 15 juni 2014 Niet om de zeikerd uit te hangen hoor, maar als ik nou mijn handbeschilderde, unieke exemplaren mee neem naar zo'n dag, en de organisator wil om veiligheidsredenen ... (ik ga de rest niet eens invullen), hoe moet ik dat dan zien? Geen verzekering afgesloten voor het gebeuren? Dat doe ik namelijk altijd wel! Wat ga je dan aan Millon melden als ze onverhoopt beschadigd raken? Bedenk dat allemaal nog even goed voor het zo ver is... Ik wil ook niet vervelend doen, maar hetgeen je stelt beslis ik allemaal zelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 15 juni 2014 Author Report Share Posted 15 juni 2014 Jongensdroom, kun je me je e-mail adres PM-n en kun je de locatie in de beginpost toevoegen met webadres? http://www.alexandergroep.nl/clubhuis-huren?/locatie We kijken nog of we misschien op locatie kunnen barbecueën, een leuk idee van Kappa7, maar dat hangt van het aantal bezoekers af en of we het dus budgettaire halen. Ik reken even wat uit. Anders wordt het ieder voor zich naar de meest dichtbije eetgelegenheid. Mijn emailadres komt er aan. Locatie-adres wordt geregeld in openingspost. Ik ga Millon bellen voor luidsprekers. Een bbq vraagt de nodige organisatie. En wat als er een paar leden afhaken? Laten we ons in 1e instantie op de zaalhuur, de koffie en de broodjes richten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 15 juni 2014 Report Share Posted 15 juni 2014 De ruimte en de locatie lenen zich prima voor een high-end BBQ Het regelen daarvan kan ik doen. Er zit vast een slager in de buurt en die heeft meestal ook een knoei staan. Het is alleen de vraag of het financieel uit kan mogelijk zal er dan iets bij moeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 15 juni 2014 Report Share Posted 15 juni 2014 Ik heb je Kappa7 en Jongensdroom net gemaild met een budgetplan. Een BBQ kan er vooralsnog niet vanaf. Maar wie weet wonderen bestaan. ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 15 juni 2014 Report Share Posted 15 juni 2014 Hier bij de bbq company in Tilburg betaal ik e14 pp voor vlees en vis. Daar word het thuis voor aangeleverd inclu gas bbq en de volgende dag word de bbq inclu vuile vaat opgehaald. Makkelijker kan het niet. Dat zal in Ermelo of daar in de buurt ook wel te bestellen zijn. Alles bij elkaar kun je voor e30 pp klaar zijn,afgezien van de drank. Degene die zich aanmeld en zich pas afmeld als de bestelling gedaan is betaald zijn part toch. Op die basis omzeil je dat probleem. Nu ga ik er wel vanuit dat men zich niet zomaar afmeld maar er kan altijd iets tussenkomen. Mocht dat bij mij thuis gebeuren dan neem ik het verlies zelf maar dan hebben we wel meer vlees of vis Zomaar een idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 15 juni 2014 Author Report Share Posted 15 juni 2014 Hier bij de bbq company in Tilburg betaal ik e14 pp voor vlees en vis. Daar word het thuis voor aangeleverd inclu gas bbq en de volgende dag word de bbq inclu vuile vaat opgehaald. Makkelijker kan het niet. Dat zal in Ermelo of daar in de buurt ook wel te bestellen zijn. Alles bij elkaar kun je voor e30 pp klaar zijn,afgezien van de drank. Degene die zich aanmeld en zich pas afmeld als de bestelling gedaan is betaald zijn part toch. Op die basis omzeil je dat probleem. Nu ga ik er wel vanuit dat men zich niet zomaar afmeld maar er kan altijd iets tussenkomen. Mocht dat bij mij thuis gebeuren dan neem ik het verlies zelf maar dan hebben we wel meer vlees of vis Zomaar een idee Bedankt voor het meedenken Groovy. Wel of geen afsluitende bbq, het zou fijn zijn als de deelnemers vooruit zouden kunnen betalen. De zaalhuur en alles wat door de mond gaat moet worden ingekocht. Mensen kunnen ziek worden, of door andere omstandigheden niet kunnen komen. Ik zit nog te denken aan een speurtocht door het bos, waarbij je de akela uit de tent moet zien te lokken . Om een beetje in de stijl van de scouting te blijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 15 juni 2014 Report Share Posted 15 juni 2014 Ik zit nog te denken aan een speurtocht door het bos, waarbij je de akela uit de tent moet zien te lokken . Om een beetje in de stijl van de scouting te blijven. Als het maar niet donker is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts