Jump to content

Kabeldag High-End Forum

Recommended Posts

Ik kan eventueel mijn Array's en aanverwanten meebrengen. Met de Wilsons ga ik niet sjouwen.

Dat is heel fijn Hans. Dan kunnen we buizen en transistors inzetten en eventueel toch 2 sets samenstellen.

Aan allen: er is een tijd bekend, zie openingspost.

• Members

Openingspost gelezen, houdt de aangegeven tijd in dat ik ook om 9 uur aanwezig moet zijn? Dan wordt dat een hotelletje boeken! Vanuit hier op zondag Cock ophalen en 9 uur daar zijn betekend half 6 er uit en half 7 de deur uit (wat nog krap wordt)! Lust u nog peultjes?

Nogmaals aangaande het knagen, de eenvoudigste weg is volgens mij gewoon op voorhand iets in de buurt zoeken wat op zondag open is (!!!) en voor een x aantal reserveren. Meer is nooit een probleem dus dat kan gerust op een veilige manier ingedekt worden.

Zojuist contact gehad met Millon over het ter beschikking stellen van de Phantom en eventueel de Matador.

Een van beide heren komt volgende week terug van vakantie. Daarna volgt een antwoord.

Openingspost gelezen, houdt de aangegeven tijd in dat ik ook om 9 uur aanwezig moet zijn? Dan wordt dat een hotelletje boeken! Vanuit hier op zondag Cock ophalen en 9 uur daar zijn betekend half 6 er uit en half 7 de deur uit (wat nog krap wordt)! Lust u nog peultjes?

Nogmaals aangaande het knagen, de eenvoudigste weg is volgens mij gewoon op voorhand iets in de buurt zoeken wat op zondag open is (!!!) en voor een x aantal reserveren. Meer is nooit een probleem dus dat kan gerust op een veilige manier ingedekt worden.

Hoi Marco,

Wat mij betreft kan je best een goed uur later komen.

Ik ben het eerste paar uur bezig met het klaar zetten van de DT, de tafels en de stoelen.

Dus als je om een uur of 10, 11, binnen komt vallen dan gaat dat goed komen.

Is dat te redden?

Prima, als Sander dat ook wil.

Ik vind alles best.

Fijn dat ik mee kan rijden Ruud!

Moet de Sony nog mee? (Sodejuu heeft zich nog niet ingeschreven.....)

Ik kom ook. 

Aan bekabeling neem ik de zilveren zelfbouw interconnect van Leobus mee.

Die zou ik ook wel willen horen. (Smile) En alle andere ook natuurlijk en een gezellige dag hebben.

Ik heb echter één probleem. Het zou namelijk wel eens kunnen zijn dat ik die dag een waterpolowedstrijd moet coachen. Ik heb het rooster nog niet, dus weet niks zeker.

Als ik kom, neem ik een andere (air) interlink mee. Ik laat het nog weten.

Groet,

Leobus

Maar is er nog behoefte aan de KT/Sony CD speler of ben ik dan hopeloos ouderwets bezig?

En ik heb ook nog een prototype KT phonostage met (ook) symmetrische ingangen (en uitgangen) ter beschikking waarvan men in Engeland redelijk opgewonden werd .....

Onlangs teruggevonden in een doos, wist het bestan ervan niet eens meer.....

Maar is er nog behoefte aan de KT/Sony CD speler of ben ik dan hopeloos ouderwets bezig?

En ik heb ook nog een prototype KT phonostage met (ook) symmetrische ingangen (en uitgangen) ter beschikking waarvan men in Engeland redelijk opgewonden werd .....

Onlangs teruggevonden in een doos, wist het bestan ervan niet eens meer.....

Die phonostage  lijkt mij ook gaaf om te horen :)

Voorproefje bij de bbq bij mij :wub: