Jump to content

Kabeldag High-End Forum

Recommended Posts

• Members

Maar is er nog behoefte aan de KT/Sony CD speler of ben ik dan hopeloos ouderwets bezig?

En ik heb ook nog een prototype KT phonostage met (ook) symmetrische ingangen (en uitgangen) ter beschikking waarvan men in Engeland redelijk opgewonden werd .....

Onlangs teruggevonden in een doos, wist het bestan ervan niet eens meer.....

Is dat die in die Concord of eindtrap behuizing? Daar hebben we ons toen rot naar gezocht terwijl je in het ziekenhuis lag... Klonk fantastisch op de show (voor wie het nog weet)!

Is dat die in die Concord of eindtrap behuizing? Daar hebben we ons toen rot naar gezocht terwijl je in het ziekenhuis lag... Klonk fantastisch op de show (voor wie het nog weet)!

Ja in die zwarte behuizing.

En het klopt dat je die niet had kunnen vinden, die is later, bij een latere opname, door Michael naar mij opgestuurd en tusen de zooi terechtgekomen buiten mijn weten.

En ja, die kan alle elementen aan (zeer ruim instelbare parameters).

Ik zal hem meenemen, samen met de CD streler.

Ik vroeg me zo maar af... Is er een testprogramma?, Dagprogramma?, Met andere woorden... wat gaan we precies doen ?

Meestal is de hoeveelheid apparatuur geen probleem, maar voor je het weet sjouwt iedereen met spullen die dan niet aan de beurt komen. Das dan ook weer jammer.

Ik begreep dat we een kabeldag gingen doen... Waarom dan zoveel apparatuur.? Volgens mij heb je maar één goede bron nodig, één set versterking en één set luidsprekers. Wat er veranderd, zijn de kabels.

En eventueel een setje voor het naastgelegen "praathuis", maar dan meer voor de achtergrondmuziek. Maar volgens mij is dat zelfs overbodig.

Het is voor mij geen enkele moeite om een CD spelertje en een phono pre-ampje mee te slepen hoor Hans. Ik pleur het zootje neer en men ziet maar.

Maar als je bang bent dat de aandacht misschien wordt afgeleid van die magnifieke Array (hoe onwaarschijnlijk dat ook moge lijken) dan laat ik ze wel thuis. No problem.

:)

Het is voor mij geen enkele moeite om een CD spelertje en een phono pre-ampje mee te slepen hoor Hans. Ik pleur het zootje neer en men ziet maar.

Maar als je bang bent dat de aandacht misschien wordt afgeleid van die magnifieke Array (hoe onwaarschijnlijk dat ook moge lijken) dan laat ik ze wel thuis. No problem.

Nee hoor, ik laat m'n spullen eigenlijk liever thuis. En zeker wanneer jij er zo over denkt.

Och Hans, trek het je niet te sterk aan wat een "charlatan" allemaal zegt. ;)

Ik weet dat ik aan enkele forumleden een glimlach heb weten te ontlokken en dat is mij voldoende.

JD is niet de enige forumjoker ......

Overigens vind ik die Array inderdaad een magnifieke phonostage.

Kabeldag? Het wordt toch gewoon weer een gezellige bende zonder kop of staart zeker? Er gaat toch hopelijk niemand met zoiets akeligs als een conclusie naar huis.  :confused:  Alleen het restaurant ontkomt niet aan een echte bespreking. ^_^

Ik vroeg me zo maar af... Is er een testprogramma?, Dagprogramma?, Met andere woorden... wat gaan we precies doen ?

Meestal is de hoeveelheid apparatuur geen probleem, maar voor je het weet sjouwt iedereen met spullen die dan niet aan de beurt komen. Das dan ook weer jammer.

Ik begreep dat we een kabeldag gingen doen... Waarom dan zoveel apparatuur.? Volgens mij heb je maar één goede bron nodig, één set versterking en één set luidsprekers. Wat er veranderd, zijn de kabels.

En eventueel een setje voor het naastgelegen "praathuis", maar dan meer voor de achtergrondmuziek. Maar volgens mij is dat zelfs overbodig.

Op dit moment is de organisatie druk in de weer met het uitrekenen van hoeveel boter er op een broodje gaat.

Ruim van te voren wordt het definitieve plan voor de testdag gepubliceerd. Nu is een tweede set luidsprekers nog niet zeker.

De organisatie maakt een keuze uit de aangeboden apparatuur. Dit wordt ook vooraf bekend gemaakt.

Op dit moment is de organisatie druk in de weer met het uitrekenen van hoeveel boter er op een broodje gaat.

Dat is te allen tijde nog makkelijker dan uitrekenen hoeveel boter er op een hoofd gaat ....... :D

(sorry, kon 't niet laten)

Och Hans, trek het je niet te sterk aan wat een "charlatan" allemaal zegt. ;)

Ik weet dat ik aan enkele forumleden een glimlach heb weten te ontlokken en dat is mij voldoende.

JD is niet de enige forumjoker ......

Overigens vind ik die Array inderdaad een magnifieke phonostage.

:D Als nou iedereen grappen gaat maken. Iemand op de kast jagen, dat is wel het laatste wat ik zou doen. Een compleet forum wil ik nog wel eens doen :D

Kabeldag? Het wordt toch gewoon weer een gezellige bende zonder kop of staart zeker? Er gaat toch hopelijk niemand met zoiets akeligs als een conclusie naar huis.  :confused:  Alleen het restaurant ontkomt niet aan een echte bespreking. ^_^

Kijk Mumsoft en KT88 hebben het goed door :-)

Maar we proberen het toch in een soort agenda in te delen.  LOL

Een bende die ik mede organiseer? Ga terug naar start, u ontvangt geen 200 gulden. 

Het wordt wel lastiger nu Chansig zich heeft teruggetrokken, nu ben ik nog maar de enige basstrap namelijk.

Ik zal nog wat extra gaan eten voor die tijd om de massa nog wat te vergroten.

Als we Ruud dan ook nog charteren voor de andere hoek dan is het helemaal in orde.

Het wordt wel lastiger nu Chansig zich heeft teruggetrokken, nu ben ik nog maar de enige basstrap namelijk.

Ik zal nog wat extra gaan eten voor die tijd om de massa nog wat te vergroten.

Als we Ruud dan ook nog charteren voor de andere hoek dan is het helemaal in orde.

Leuke vent ben jij...report gedaan. Ben er wel klaar mee.

:wacko:  :unsure:  :D

Gr Hans