Jongensdroom Posted 29 juni 2014 Author Report Share Posted 29 juni 2014 Gydotronshow: niks aan 10% mag sneuvelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 29 juni 2014 Report Share Posted 29 juni 2014 Gydotronshow: niks aan 10% mag sneuvelen. Dat mag jij vinden. Dat is nou precies wat ik onlangs al aangaf, er is gewoon te veel in die periode aan de hand! Overkill? Yep duidelijke overkill. Dat zal nog wel vaker gaan gebeuren, zo'n overkill Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 29 juni 2014 Report Share Posted 29 juni 2014 Het is maar hoe je het bekijkt die overkill Gydotron is een dealershow IN België waarbij de nieuwe aanwinsten centraal staan, lijkt mij eerder kleinschalig toch en van opzet iets anders dan "een hifibeurs" Is dit nu zo'n concurrentie voor Nederland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 29 juni 2014 Author Report Share Posted 29 juni 2014 Voor mij is de kabeldag leerzamer en spannender. Welke dealer gaat een zelfbouwkabel laten horen? Stel je voor, dat deze er een van een paar duizend euro verslaat. Ja, wat dan? Dealershows daar en tegen, zijn er in overvloed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 29 juni 2014 Report Share Posted 29 juni 2014 Helaas moet ik weer afzeggen voor deze dag. Ik ben namelijk aanwezig met Puresound op de Gydotronshow. Ik was in de veronderstelliung dat de Gydotronshow een week eerder was., Abuis dus. http://www.gydotron.com/photo/show2014sept.jpg In elk geval wens ik jullie allemaal een hele leuke dag. Jammer dat het op dezelfde dag is,lijkt mij een leuke show. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 29 juni 2014 Members Report Share Posted 29 juni 2014 Het is maar hoe je het bekijkt die overkill Gydotron is een dealershow IN België waarbij de nieuwe aanwinsten centraal staan, lijkt mij eerder kleinschalig toch en van opzet iets anders dan "een hifibeurs" Is dit nu zo'n concurrentie voor Nederland? Juist niet, het is een aanwinst! Zeker omdat het volledig in mijn straatje is... Vanwege toezeggingen aan de kabeldag zou dus voor mij alleen de zaterdag overblijven om hem te bezoeken. Heb je de rest van mijn schema in sep/okt al gezien? Ik hou geen dag voor het gezin of wat dan ook meer over... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 29 juni 2014 Report Share Posted 29 juni 2014 Hifi killed my marriage! Hifi maakt meer kapot dan je lief is... Hifi was alles voor me, en zo heb ik alles verloren: mijn vrouw, mijn kinderen, mijn werk, alles. Ja, het is die audiofiele high he, altijd maar dat hoogtepunt zoeken in een opname... ja, en dan gaat het verkeerd. Mijn vrouw zei op een gegeven moment - Diana Krall er uit of ik er uit. Nou de keuze was snel gemaakt: Temptation opgezet. En toch, je weet niet wat je doet, je blijft slepen met apparatuur, tot je het niet meer aan kunt en dan zit je aan de grond. Een lichamelijk wrak. Tja, de GGD helpt alleen nog maar game verslaafden, dus ik ben als eerste naar een zelfhulpgroep gegaan bij een scouting groep in Ermelo. Die hielpen me er weer boven op. Ik durf nu ook om hulp te vragen. De eerst stap is te erkennen dat je een probleem hebt, in het laag bijvoorbeeld. De eerste keer naar de AA, Anonieme Audiofielen dat was best eng, maar heel bijzonder. Er was een man en die zat constant op een tegeltje. Altijd maar dat tegeltje onder zijn stoel. Een ander bleef maar praten over zijn kostbare verlies, zijn Millons. Ik heb het niet altijd begrepen, maar het hielp me wel de eerste stappen te zetten. Je hoort ook niemand meer, alleen nog maar laag, midden, hoog, afbeelding, scherpte, diepte. Ja. Maar het gaat nu beter me me. Ik heb een nieuwe hobby: gamen. Sinds kort ook een nieuwe vriendin. Maar bij audiozaken blijf ik uit de buurt, en ook bij mijn oude vrienden. Nee. Het is goed zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 juni 2014 Report Share Posted 29 juni 2014 Prachtig, Ivan, wanneer komt de roman uit? Ik ben die figuur op de tegel, vast wel, maar je bent de kabelman met zijn getwiste kabeltjes vergeten, en de zot met de zeven draaitafels. En natuurlijk de draaiorgelman die per ongeluk binnenstapt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 29 juni 2014 Report Share Posted 29 juni 2014 Nee, voor de tegelman had ik niemand speciaal in gedachten. Maar leuk dat je even reageert. Ja we zouden de 1 op 1 sessies met kabeltwistman, de 7 platenspelerman, de 3 toonarmenman, de blokmeetman, de ouwe-zooiman, de dromertman, de ikhoorniksman en de draaiorgelman in verhalen kunnen onderbrengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 29 juni 2014 Report Share Posted 29 juni 2014 Heb idd je programma gezien Marco, it's too much, ook voor een importeur ... Als consument kun je gemakkelijk schrappen in het aanbod van shows of enkel de thema's kiezen die je op dat ogenblik aanspreken en dan kom je vanzelf blij kleinere dealershows uit. Voor een importeur ligt dit natuurlijk anders Waar ligt dat dan aan, die overkill? Te weinig spreiding? De trend / trein niet willen missen? etc ... Voor jou als importeur moet het ook niet gemakkelijk zijn om telkens "origineel" uit de hoek te komen ... (i guess) kWil maar zeggen dat het publiek op den duur het onmogelijke gaat verlangen van de importeurs, een zeer mooie Reedarm w dan een faits divers want ze hebben deze daar en ginder ook gezien en/of gehoord... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 29 juni 2014 Members Report Share Posted 29 juni 2014 Heb idd je programma gezien Marco, it's too much, ook voor een importeur ... Als consument kun je gemakkelijk schrappen in het aanbod van shows of enkel de thema's kiezen die je op dat ogenblik aanspreken en dan kom je vanzelf blij kleinere dealershows uit. Voor een importeur ligt dit natuurlijk anders Waar ligt dat dan aan, die overkill? Te weinig spreiding? De trend / trein niet willen missen? etc ... [...] Heel simpel Stef, er is geen wil tot samenwerken meer en simpelweg te veel haat en nijd. Ieder voor zich en God zegene de greep. Ik heb dan ook rigoreus een streep door een deel van die shows gehaald, en doe alleen nog die shows die ik leuk vind, en waar ik welkom ben. Voor velen ben ik een doorn in het oog geworden met mijn analoge pakket. Vreemde zaak, juist ik heb daar (naast een zekere H.N uit Sneek) altijd op gefocust en heb op die samenwerkingen gehamerd. Dat analoog ondere andere door die inzet weer een hot item blijkt geeft dat iedereen daar weer een graantje van mee wil pikken, oftewel zit ik er te veel in de weg. Dat ik dat anders zie moge duidelijk zijn? Gydotron is dan bijvoorbeeld weer geen dealer van mij, dus dat ik daar niet voor wordt uitgenodigd snap ik an sich heel goed. Al vind ik persoonlijk dat mijn merken daar absoluut op zouden thuishoren. Dit houdt dus in dat een introductie als de Muse 3C tafel van Reed (welke op een analoogshow thuis hoort) dus in Heereveen of de Brusselse New Music Show zal plaatsvinden. Allebei pas in oktober en dus niet als hij op de markt verschijnt, in september. Zelf weer iets hiervoor gaan organiseren als een ''Analogue Extrema mk tig''maakt het nog drukker en onoverzichtelijker, dus het valt of staat uiteindelijk met de keuzes die je hierdoor moet gaan maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 29 juni 2014 Report Share Posted 29 juni 2014 Nou je mag 'm ook meenemen naar de kabel meeting: de Reed draaitafel. Op de High End dag verwacht ik het zeker ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 29 juni 2014 Report Share Posted 29 juni 2014 Nou je mag 'm ook meenemen naar de kabel meeting: de Reed draaitafel. Op de High End dag verwacht ik het zeker ;-) x2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 29 juni 2014 Author Report Share Posted 29 juni 2014 Heel simpel Stef, er is geen wil tot samenwerken meer en simpelweg te veel haat en nijd. Ieder voor zich en God zegene de greep. Ik heb dan ook rigoreus een streep door een deel van die shows gehaald, en doe alleen nog die shows die ik leuk vind, en waar ik welkom ben. Voor velen ben ik een doorn in het oog geworden met mijn analoge pakket. Vreemde zaak, juist ik heb daar (naast een zekere H.N uit Sneek) altijd op gefocust en heb op die samenwerkingen gehamerd. Dat analoog ondere andere door die inzet weer een hot item blijkt geeft dat iedereen daar weer een graantje van mee wil pikken, oftewel zit ik er te veel in de weg. Dat ik dat anders zie moge duidelijk zijn? Gydotron is dan bijvoorbeeld weer geen dealer van mij, dus dat ik daar niet voor wordt uitgenodigd snap ik an sich heel goed. Al vind ik persoonlijk dat mijn merken daar absoluut op zouden thuishoren. Dit houdt dus in dat een introductie als de Muse 3C tafel van Reed (welke op een analoogshow thuis hoort) dus in Heereveen of de Brusselse New Music Show zal plaatsvinden. Allebei pas in oktober en dus niet als hij op de markt verschijnt, in september. Zelf weer iets hiervoor gaan organiseren als een ''Analogue Extrema mk tig''maakt het nog drukker en onoverzichtelijker, dus het valt of staat uiteindelijk met de keuzes die je hierdoor moet gaan maken. Gewoon je eigen visie blijven houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plaatjesdraaier Posted 4 juli 2014 Report Share Posted 4 juli 2014 Kabeldag High-End Forum; Op zondag 14 september 2014 organiseren Ivan, JD en Kappa7 een gezellige Forumdag met als onderwerp een kabelvergelijk. Locatie: Scouting Ermelo. http://www.alexandergroep.nl/clubhuis-huren?/locatie Bijdrage: € 15,00 p.p. voor zaalhuur, koffie, thee, frisdrank en broodjes. Opgegeven deelnemers; Arden, Carl, Groovy, Hans van Liempd, Ivan, JD, Kappa7, KT88 , Leobus?, Ove, Pjotr27(middag), ReneN, Ruud, S.O.T.A. Jerry Ik denk dat het nog een hele opgave wordt om iets zinnigs over die kabels te zeggen, maar wel een gezellig dagje uit. Ik sluit me graag aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 4 juli 2014 Author Report Share Posted 4 juli 2014 Plaatjesdraaier, on 04 Jul 2014 - 09:26 AM, said:Ik denk dat het nog een hele opgave wordt om iets zinnigs over die kabels te zeggen, maar wel een gezellig dagje uit. Ik sluit me graag aan. Bij deze ben je aangesloten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Dali Posted 4 juli 2014 Report Share Posted 4 juli 2014 Via deze weg wil ik me graag aanmelden voor de kabeldag op 14 september. m vr grt Marcel Dali Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 4 juli 2014 Author Report Share Posted 4 juli 2014 Via deze weg wil ik me graag aanmelden voor de kabeldag op 14 september. m vr grt Marcel Dali Welkom op het forum Marcel en welkom op de kabeldag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 5 juli 2014 Report Share Posted 5 juli 2014 Is er al Opvang en Therapie geregeld voor de deelnemers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 5 juli 2014 Author Report Share Posted 5 juli 2014 Is er al Opvang en Therapie geregeld voor de deelnemers? Dokter PhWil is de gehele day stand by. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 5 juli 2014 Report Share Posted 5 juli 2014 Dokter PhWil is de gehele day stand by. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 5 juli 2014 Report Share Posted 5 juli 2014 Is er al Opvang en Therapie geregeld voor de deelnemers? Wanneer heeft iemand Therapie nodig. Als hij geen verschil hoort of als hij wel verschil hoort Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 5 juli 2014 Report Share Posted 5 juli 2014 Na afloop moet iedereen in therapie. Volkomen dolgedraaid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 juli 2014 Report Share Posted 10 juli 2014 Ik ben nog steeds enthousiast. Verder niet zo veel over de aanpak gelezen, maar ik hoop dat dat we niet weten wanneer wordt gewisseld en met wat en dat we (delen van) een vast referentienummer horen met akoestisch materiaal erop. PS LS vind ik ook een goede keuze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 10 juli 2014 Author Report Share Posted 10 juli 2014 Ik ben nog steeds enthousiast. Verder niet zo veel over de aanpak gelezen, maar ik hoop dat dat we niet weten wanneer wordt gewisseld en met wat en dat we (delen van) een vast referentienummer horen met akoestisch materiaal erop. PS LS vind ik ook een goede keuze. Er zal ongezien gewisseld worden. Ik draag een referentienummer aan. De kabel eigenaar mag een eigen stuk inbrengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts