Jump to content

Kabeldag High-End Forum

Recommended Posts

Er zal ongezien gewisseld worden. Ik draag een referentienummer aan. De kabel eigenaar mag een eigen stuk inbrengen.

Bij woonproeverijen wordt tussen de wijnen een stukje brood of kaas genuttigd om het smaaksysteem te resetten. Hoe resetten we ons gehoor?

Bij woonproeverijen wordt tussen de wijnen een stukje brood of kaas genuttigd om het smaaksysteem te resetten. Hoe resetten we ons gehoor?

JD neemt zijn vuvuzela mee voor tussen de nummers. :D

Overigens heeft mijn phonostage wel een balanced in- en output. Volgens mij de Array ook......

Met zijn voorversterker zal dat dan wel lukken.

Om het element gebalanceerd aan te sluiten gaat dat bij jou met XLR?

Dan zal ik nog een paar kabels maken om van het element direct naar de phono te gaan.

Er is dan geen mogelijkheid meer om de kabels te vergelijken tussen element en phono pre.

Vergelijken tussen phono pre en VV kan dan wel maar kan jou pre ook van gebalanceerd in naar on gebalanceerd uit?

Dat moet-ie wel kunnen maar ik moet de boel nog wel even nakijken of dat ook allemaal correct bedraad is.

Omdat het een prototype betrof is niet alles aanwezig, ik moet dat even met hulp van iemand met goeie ogen nazien.

Komt nog bij dat ze 'm in Engeland half gesloopt hebben en dat moet ik nog fatsoenen.

Ook is mijn eigen draaitafel nog steeds buiten gebruik wegens een armbreuk dus ook dat moet nog "even" worden gedaan.

Laten we het er maar even op houden dat het NIET kan, lijkt me vooralsnog veiliger.

Gebalanceeerd uit kan sowieso wel, dat is al getest.

Andr%C3%A9+van+Duin.JPG

Kabeltjes? Gaan ze zitten luisteren naar... kabeltjes??

Huh, huh... ha, ha!!

D'r zijn altijd mensen die nòg dommer zijn dan ik!

Hi... hi!!

...en dover ook (gnif,gnif),

Andr%C3%A9+van+Duin.JPG

Kabeltjes? Gaan ze zitten luisteren naar... kabeltjes??

Huh, huh... ha, ha!!

D'r zijn altijd mensen die nòg dommer zijn dan ik!

Hi... hi!!

:D :biggrin:

JD neemt zijn vuvuzela mee voor tussen de nummers. :D

Overigens heeft mijn phonostage wel een balanced in- en output. Volgens mij de Array ook......

Nee, de Array voorversterkers en phonotrap zijn enkel ongebalanceerd verkrijgbaar. Omdat de mening is, wil je gebalaceerd goed doen, dan het je dubbele elektronica nodig. Schakelingetjes en trafootjes zien ze niet zitten. De eindversterkers zijn wel met een gebalanceerde ingang mogelijk.

• 2 weeks later...