Jump to content

Kabeldag High-End Forum

Recommended Posts

Ik heb helemaal geen probleem met sjouwen. Maar nutteloos sjouwen is onzin.

Ik zal beide voorversterkers én de afstandsbediening meenemen. Op mijn voorversterker zit trouwens alleen cinch. Op de phonotrap overigens ook.

De geleerden zijn er uit. Gelukkig maar  :D.

Ik heb helemaal geen probleem met sjouwen. Maar nutteloos sjouwen is onzin.

Ik zal beide voorversterkers én de afstandsbediening meenemen. Op mijn voorversterker zit trouwens alleen cinch. Op de phonotrap overigens ook.

Komt helemaal goed dan.

Aangezien de kabels die we willen testen dit ook allemaal zijn hoven we ons niet druk te maken over gebalanceerde aansluitingen of verloopjes.

• Members

Herhaalde oproep;

WELKE FRAGMENTEN HEBBEN DE KABEL-MEEBRENGERS GEKOZEN?

Ik neem voor de zekerheid wel het nodige vinyl mee, als fragment kies ik dan voorlopig wel Harlem Nocturne van Illinois Jaquet.

Sonic Inventions van Ed Graham neem ik ook mee, misschien verander ik de keuze nog wel daarin. Voor digitalie moet je niet echt bij mij zijn. Ik zal die gevoedde USB kabel van Astin Trew nog meenemen mocht dat passen met die computer...

Zal ik de Baka people meenemen? Betere opnames vind je bijna nergens. Goed voor de microdetails.

Zullen we maar zeggen.

Je mag uiteraard meebrengen wat jij wilt, maar er is daar maar 1 toilet :D.

Dat wordt lastig met al die klotsende geluiden van de Baka boys and girls.

Je mag uiteraard meebrengen wat jij wilt, maar er is daar maar 1 toilet :D.

Dat wordt lastig met al die klotsende geluiden van de Baka boys and girls.

Daar maakt juist elke kabel (en set) weer iets anders van. Dat varieert van knisperend papier tot ijzervijzel slijpen. En vergeet de miriaden stemmetjes niet die her en der opduiken, maar dat bij elke kabel (en set) ergens anders doen.

Ik neem voor de zekerheid wel het nodige vinyl mee, als fragment kies ik dan voorlopig wel Harlem Nocturne van Illinois Jaquet.

Sonic Inventions van Ed Graham neem ik ook mee, misschien verander ik de keuze nog wel daarin. Voor digitalie moet je niet echt bij mij zijn. Ik zal die gevoedde USB kabel van Astin Trew nog meenemen mocht dat passen met die computer...

Goed bezig Marco  ;). Zouden de heren van Sonore iets over kabels willen vertellen?

• Members

Goed bezig Marco  ;). Zouden de heren van Sonore iets over kabels willen vertellen?

Van de heren komt er maar 1mee, Arnold Blom zit nu ergens op de Noordzee om wat problemen op een booreiland op te lossen (onze audiofiele probleempjes zijn daarbij vergeleken peanuts). Daar je Cock echter met geen mogelijk stil zal krijgen, zal hij vast voldoende kunnen vertellen over de kabels. Aan spraakwater dus geen tekort...

Van de heren komt er maar 1mee, Arnold Blom zit nu ergens op de Noordzee om wat problemen op een booreiland op te lossen (onze audiofiele probleempjes zijn daarbij vergeleken peanuts). Daar je Cock echter met geen mogelijk stil zal krijgen, zal hij vast voldoende kunnen vertellen over de kabels. Aan spraakwater dus geen tekort...

Afgesproken. Cock kan meteen na het welkomstwoord wat informatie geven.

Ik neem mee: LP / John Handy / Hard work en CD / Paul Hanmer / Train to Taung: gewoon lekkere muziek.

Dank je Ove namens de organisatie en de eerste de beste die er helemaal niks aan vindt, krijgt een ban-for-life  :D.