Jump to content

Kabeldag High-End Forum

Recommended Posts

Ik hoop dat het mij gaat lukken.... Ik heb in ieder geval betaald en mocht ik toch niet kunnen dan drinken jullie maar mijn aandeel op...

Ik weet pas zondagmorgen definitief hoe de vlag erbij staat.... helaas maar dat is even niet anders....

Denk er aan heh, we komen  je halen  :D.

• Members

Ik hoop dat het mij gaat lukken.... Ik heb in ieder geval betaald en mocht ik toch niet kunnen dan drinken jullie maar mijn aandeel op...

Ik weet pas zondagmorgen definitief hoe de vlag erbij staat.... helaas maar dat is even niet anders....

Dan zal der Fritz wel ik jouw plaats voorbijkomen schat ik zo, ik had begrepen dat ik iets van 250 of 500 cd's voor een zekere luidsprekerfabrikant in ontvangst ging nemen op deze dag... 

Dan zal der Fritz wel ik jouw plaats voorbijkomen schat ik zo, ik had begrepen dat ik iets van 250 of 500 cd's voor een zekere luidsprekerfabrikant in ontvangst ging nemen op deze dag... 

Gezellig, ik verwacht RAVON ook nog.

Ik zat net even in het overzicht te kijken maar daar mis ik nog een zelfbouw interlink van Kappa7. Die moet natuurlijk ook mee in de test. Plaat om mee te testen is tin pan alley van Stevie ray Vaughan.

Toch staat die er bij  :D.

Nog ffe een paar dingen voor wat betreft de locatie.

Er zijn stoelen en banken aanwezig maar dat is geen luxe fauteuil maar een simpele stapel stoel.

Wil je dus beter zitten dan zou je zelf iets mee moeten nemen.

stoel-back-to-school-hpl---zwart---zuive

Verder ben ik er vanaf 9:00uur en begin dan met het het openen van de ruimte en klaar zetten van de apparatuur (lees DT) 

In de loop van de ochtend zie ik dan de rest van de spullen wel binnen komen en kunnen we de set waar op vergeleken gaat worden afbouwen. ( Marco hoeft wat mij betreft dan niet zo vroeg te zijn.

Ik ben minstens een uur bezig met het neer zetten van de DT en het rack waar deze op komt.

In tegenstelling van wat ik eerder heb aangegeven neem niet de Thorens mee maar de Acoustic Signature.

om 11:00 uur starten we dan met het programa dat JD zo keurig heeft bijgouden in het begin van dit draadje.

Voor het eten heb ik voor 9 man gereserveerd maar heb nu sterk de indruk dat het wel eens wat minder konden zijn.

Morgen tijdens de dag de inventarisatie nog maar eens maken en het juiste aantal door geven.

Verder heb ik helemaal zin in en zie ik jullie morgen.

Groetjes George

Zojuist terug van de Jumbo;

Koffie, thee en appelflappen voor bij de ontvangst.

Broodjes en beleg voor tussen de middag. Zelf smeren a.u.b.

Limonades en koekjes voor in de eerste middagpauze.

Heerlijke pinda's e.d. voor de tweede pauze.

Hans van L en ik rijden om 9.00 uur weg en zijn rond 10.00 uur in Ermelo.

Ik vind het erg leuk om iedereen (weer) te zien :).

• Members

[...]

( Marco hoeft wat mij betreft dan niet zo vroeg te zijn.

Ik ben minstens een uur bezig met het neer zetten van de DT en het rack waar deze op komt.

In tegenstelling van wat ik eerder heb aangegeven neem niet de Thorens mee maar de Acoustic Signature.

[...]

Prima, ik ga om half 8 de auto laden, pik Cock rond 8.15 op in Rotterdam, en schat dan rond 10 uur wel aanwezig te zijn.

Prima trouwens dat je de AS meeneemt, ik heb net een nieuwe batch Pluto matten binnengekregen, kunnen we daar ook nog even mee experimenteren.

En, daar Mumsoft zo te zien toch komt en het afspreken met mij echt een drama blijkt, neem ik toch ook even die Beatles mono box mee.

Prima, ik ga om half 8 de auto laden, pik Cock rond 8.15 op in Rotterdam, en schat dan rond 10 uur wel aanwezig te zijn.

Prima trouwens dat je de AS meeneemt, ik heb net een nieuwe batch Pluto matten binnengekregen, kunnen we daar ook nog even mee experimenteren.

leuk ik ben benieuwd.

Prima trouwens dat je de AS meeneemt, ik heb net een nieuwe batch Pluto matten binnengekregen, kunnen we daar ook nog even mee experimenteren.p

Hallo,

Hoewel ik geen vinylgebruiker ben, heb ik geprobeerd zelf een draaitafelmat te ontwikkelen.

Of dat ding werkt, weet ik niet, want ik kan hem niet thuis uitproberen.

Mag ik hem morgen meenemen en mag hij dan even getest worden?

Groet,

Leobus

Hallo,

Hoewel ik geen vinylgebruiker ben, heb ik geprobeerd zelf een draaitafelmat te ontwikkelen.

Of dat ding werkt, weet ik niet, want ik kan hem niet thuis uitproberen.

Mag ik hem morgen meenemen en mag hij dan even getest worden?

Groet,

Leobus

Van mij wel.

Herhaalde oproep;

WELKE FRAGMENTEN HEBBEN DE KABEL-MEEBRENGERS GEKOZEN?

Omdat de rest ook audiofiele klassiekers gebruikt, heb ik er ook een. Fever, maar nu in 24 bits, 96kHz en in de uitvoering van Valerie Joyce.

Ik heb ook twee LP's klaargelegd waarop muziek die ik ook op CD en/of op de server heb. Daarnaast nog een paar andere Lp's met gewoon leuke muziek (vind ik dan hé).