Jump to content

Luisterbezoek Mumsoft En Robx Bij Tl 200

TL 200
 Share

Recommended Posts

De prijs van 750 euro zal wel een grap zijn naar ik aanneem.

Daar zou ik dan mooi ingelopen zijn :)

Aan de andere kant zijn dit soort prijzen niet ongewoon bij dit soort accessoires (even los van de vraag of deze nu echt werkt of niet).

Ik kan me best voorstellen dat het wat mag kosten als er een paar uur arbeid inzit (zeg a 50 euro per uur).

Nu ja, men is er erg blij mij lees ik, dus van mij mag men.

Damn, ik kan nog steeds niet multi-kwoten

Tijdens de japanse week ook een mooie bamboe plank bij de Lidl a 3,99.

http://www.lidl.nl/cps/rde/SID-2EF593A0-CA2F5D08/www_lidl_nl/hs.xsl/Offerdate.htm?id=205

Maar ik neem aan dat het bamboe slechts een (milieu bewuste) verpakking is van het wonder middel.

Overigens ging het hier natuurlijk over de luister ervaringen bij TL200. Ik begreep dat het laag verbeterd werd (bult weg, zeg maar), dat blijft een bijzonder prestatie.

Ik zou hier dus ook een keer een tegel moeten neer leggen in mijn nagenoeg vierkante 45 M2 kamer met twee 12" woofers in de hoeken. Als de primaire staande golf hier getemd kan worden (zonder dsp of bas traps) dan ben ik bekeerd   :)

Daar zou ik dan mooi ingelopen zijn :)

Aan de andere kant zijn dit soort prijzen niet ongewoon bij dit soort accessoires (even los van de vraag of deze nu echt werkt of niet). (...)

Beste Duck-Twacy,

Iemand koopt zo'n tegel, omdat hij WIL dat die heilzaam werkt.

En vervolgens MOET die tegel ook wel heilzaam werken, want anders ben je gewoon een stomkop geweest die zich heeft laten bedonderen. En dat WIL je dus ook niet.

Bovendien geeft een dure tegel status. Het is interessant, imposant - wat niet iedereen hééft zoiets, nietwaar - en is dus drager van het gevoel van eigenwaarde.

("Kom je aan m'n tegel, dan kom je mij! Mot je wat?")

Spido, dat is de simpele verklaring, maar (de meesten) zijn daar nu wel voorbij. Wel vind ik dat je zoiets niet in een groep moet beoordelen, mensen beinvloeden elkaar daarvoor te veel.

TL200 kocht niks. maar hoorde het wel degelijk.

groet

Mumsoft mag hem direkt weer onder mijn set leggen.

@Spido: geld speelt hier geen rol, omdat het er niet is. Hang naar status heb ik ook niet. Nederigheid, mijn waarde.

Maar ik neem aan dat het bamboe slechts een (milieu bewuste) verpakking is van het wonder middel.

Overigens ging het hier natuurlijk over de luister ervaringen bij TL200. Ik begreep dat het laag verbeterd werd (bult weg, zeg maar), dat blijft een bijzonder prestatie.

Ik zou hier dus ook een keer een tegel moeten neer leggen in mijn nagenoeg vierkante 45 M2 kamer met twee 12" woofers in de hoeken. Als de primaire staande golf hier getemd kan worden (zonder dsp of bas traps) dan ben ik bekeerd   :)

Zal ik dan maar eens langskomen met mijn duurbetaalde tegel?

Dat is misschien een idee, maar moet ik eerst mn xover (zoiets http://www.marchandelec.com/xm44.html )  repareren . Denk dat er iets los zit, maar ben t type inbus sleuteltje kwijt geraakt in de verhuizing, dus krijg de kast niet open (een of ander rare afwijkende torix, waarvoor zelf mn torix setje geen passende  sleutel voor heeft).

Dus de laag speakers staan al lange tijd op non actief :)

Een van de reden waarom ik in dat ander draadje aangaf als ik opnieuw kon kiezen te willen versimpelenl; met zoveel apparaten is er altijd wel ergens wat lo(o)s ;)

Los daarvan is niet alleen de staande golven een euvel hier, maar ook te veel reflecties en nagalm. Een paar m2 absorpie zou wel helpen. Is ook nog ooit een inverstering die ik wil maken.

Ok, we spreken t.z.t. wat af dan.

Die tegels zijn heus geen oplossing voor alle euvels van je set, bij mij is het laag juist toegenomen in de loop van de jaren, bij TL 200 moest er wat vanaf en dat gebeurde gelukkig ook. Maar er gebeurde meer, wat minder direct opviel.

Dus hoe het bij jou uitpakt, keine Ahnung. Maar dát ze krachtig zijn is nu wel gebleken.

Daar lijkt het inderdaad op: Suzie Wong is een restaurant in Amsterdam en vernoemd naar het hoertje in de film "The World of Suzie Wong"

Beetje goedkoop om die naam te pikken en nog verkeerd te spellen ook :D

Suzy Wrong was beter geweest. Als naam dan.

Nee, ik glimlach niet. Voor de zoveelste keer deze week heb ik mijn pc vernaggeld met sshfs en konquerer als root. En die verdomde tegel deed er wéér niks tegen.

Solly, haltstikke off topic. I'am wlong.

sinds vrijdag denk ik dat de tegel zich aanpast aan - of zich richt op - de situatie. doet wat nodig is. Marc glimlacht wellicht bij deze opmerking.

Niet alleen Marc denk ik...Zij het wellicht om andere redenen...  :rolleyes:

Nee, ik glimlach niet. Voor de zoveelste keer deze week heb ik mijn pc vernaggeld met sshfs en konquerer als root. En die verdomde tegel deed er wéér niks tegen.

Solly, haltstikke off topic. I'am wlong.

Je hebt in ieder geval iets/iemand om de schuld te geven. Is ook wat waard...

Grappig dat menigeen er niet wakker van ligt om duizenden euro's te besteden aan kabels en andere tweaks maar dat "de tegel" nu ineens (te) duur zou zijn.

En dat voornamelijk door mensen die hem nog nooit geprobeerd hebben. Maar ja, what else is new.......

Overigens is het bamboe en het hout slechts voopr de afwerking, in de tegel bevindt zich een onbuigbaar stuk leisteen en nog wat andere ingredienten.

De makers hebben gewoon een foutje gemaakt door er geen (loos) snoertje aan te maken en 2 knopjes "shock" en "awe".

Dat zou de verkoopkansen beslist bevorderd hebben..........

Verder is de tegel momenteel uitverkocht en zal er misschien wel iets aan de uitvoering en prijs gaan veranderen.

Het fijne hoe en wat weet ik echter niet, zo dicht zit ik niet meer bij het vuur.

Er komt vast een moment dat iemand de tegel koopt, open zaagt en namaakt. 

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...