Plaatjesdraaier Posted 6 juni 2014 Author Report Share Posted 6 juni 2014 Ik schuif niks af want ik erken geen opperwezen. Daarbij: ook al voordat er mensen rondliepen was het een zootje maar dat botst dan weer met het scheppingsverhaal, dus laat maar. Nogmaals: we dwalen af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Ik geloof in mij zelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubF Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Ook dit topic over de Suzy Wongs wordt weer niets. Ik raad de skeptici sterk aan om er eens eentje te proberen. Daarna is het wat gemakkelijker praten. Een paar maanden geleden had ik een discussie op het PS Audio forum over de vraag waarom nieuwe firmwareversies van de PWD dac steeds verschillend klonken. Terwijl er soms alleen wat bugs waren opgelost in delen die niets met de muziekweergave hadden te maken. Na een dagje vruchteloze discussie mailde iemand me: 'welcome in the world of High End'. Misschien moeten we er mee leren leven dat veel rond high end gewoon voodoo is. Kabels kunnen eigenlijk helemaal niet verschillend klinken (maar dat doen ze wel). Dacs zouden eigenlijk volkomen uitwisselbaar moeten zijn (en dat zijn ze niet). Dus als er eens iets op de markt komt dat schaamteloos voodoo kan worden genoemd is het raar om daar dan ineens zo over te vallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Kunnen we dit verhaal ook een positieve wending geven ??? i.p.v. al het geleuter.Wat wil de maker van dit product? Omzet, Gelukkige mensen? Beide? Noem het. Stel het gewoon beschikbaar, aan degene die het wil proberen, dat lijkt me niet meer dan normaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Kunnen we dit verhaal ook een positieve wending geven ??? i.p.v. al het geleuter. Wat wil de maker van dit product? Omzet, Gelukkige mensen? Beide? Noem het. Stel het gewoon beschikbaar, aan degene die het wil proberen, dat lijkt me niet meer dan normaal. Ik wacht geduldig af of de producent er een beschikbaar stelt voor de leden van ons forum. Laten we er verder niet eindeloos over discussiëren, dat heeft toch geen zin. Vooral niet over iets wat je nog nooit gehoord hebt. Nu is het weer even rustig, maar voor je het weet loopt de zaak weer uit de hand en dat is het niet waard. Zonde van al die negatieve energie die dat kost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Ik zou een iets actievere houding aannemen en de winkelier die ze verkoopt een mailtje sturen. Krijg je vanzelf duidelijkheid of hetgeen wat je wilt gaat gebeuren. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 6 juni 2014 Members Report Share Posted 6 juni 2014 Zo moeilijk is dat niet hoor, mij is er al 1 aangeboden! En dan zal ik je eens wat vertellen, ik ga het nog proberen ook... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Ik zou een iets actievere houding aannemen en de winkelier die ze verkoopt een mailtje sturen. Krijg je vanzelf duidelijkheid of hetgeen wat je wilt gaat gebeuren. Gr Hans Het is aan de winkelier om zijn best te doen. Hij wil verkopen. Laat hij de klanten maar over de streep trekken. Ongetwijfeld is hij al lang op de hoogte van wat hier gezegd wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubF Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Kijk, dat is de manier. Een forummer met de naam K.........t (geen idee of hij hier ook rond hangt) is best een niets-geloverd maar die was na een dag helemaal om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Zo moeilijk is dat niet hoor, mij is er al 1 aangeboden! En dan zal ik je eens wat vertellen, ik ga het nog proberen ook... Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Die laat je toch wel weten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Zeker even laten weten wat je er van vindt Arden. Ik snap heel goed dat zo'n tegel buiten wetenschappelijk bewijs valt. Het is hartstikke opportuun om te leven volgens de wetten van zien is geloven, of als variant daarop meten is geloven. Een nodige dosis nuchterheid is ook best op zijn plaats bij audio. Maar er zijn ook mensen die de deur op een kier houden. Hetzij door iets dat zij ervaren hebben, hetzij door iets wat zij weten, hetzij door iets anders. Wederzijdse beledigingen lijken me nu niet echt de deur te openen naar begrip voor elkaars standpunt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Ook dit topic over de Suzy Wongs wordt weer niets. Ik raad de skeptici sterk aan om er eens eentje te proberen. Daarna is het wat gemakkelijker praten. Een paar maanden geleden had ik een discussie op het PS Audio forum over de vraag waarom nieuwe firmwareversies van de PWD dac steeds verschillend klonken. Terwijl er soms alleen wat bugs waren opgelost in delen die niets met de muziekweergave hadden te maken. Na een dagje vruchteloze discussie mailde iemand me: 'welcome in the world of High End'. Misschien moeten we er mee leren leven dat veel rond high end gewoon voodoo is. Kabels kunnen eigenlijk helemaal niet verschillend klinken (maar dat doen ze wel). Dacs zouden eigenlijk volkomen uitwisselbaar moeten zijn (en dat zijn ze niet). Dus als er eens iets op de markt komt dat schaamteloos voodoo kan worden genoemd is het raar om daar dan ineens zo over te vallen. Je hebt er verstand van na 3 posts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubF Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Yep. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Zo moeilijk is dat niet hoor, mij is er al 1 aangeboden! En dan zal ik je eens wat vertellen, ik ga het nog proberen ook... Dat eerste begrijp ik dan wel weer en het 2e...mooi..ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Het is aan de winkelier om zijn best te doen. Hij wil verkopen. Laat hij de klanten maar over de streep trekken. Ongetwijfeld is hij al lang op de hoogte van wat hier gezegd wordt. Zou kunnen...ik heb Tannoy al een weekje niet op het forum gezien. Het eerste deel ik niet met je. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Je hebt er verstand van na 3 posts. Huub is al een jaar of wat ervaringsdeskundige als het gaat om gehakt. Verstand heeft hij toevallig ook nog. Ik weet het...een bijzondere combi: Gehakt en het hebben van verstand. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 6 juni 2014 Members Report Share Posted 6 juni 2014 [...] Zou kunnen...ik heb Tannoy al een weekje niet op het forum gezien. Het eerste deel ik niet met je. Gr Hans Tannoy? Sinds wanneer verdeeld Sonority die tegels? Da's een importeur, geen winkel. Ik heb trouwens contact met Berret gehad. En ja, ik hou iedereen wel op de hoogte van het verloop. Voorlopig is de nieuwe lichting pas ergens volgende week klaar, dus daar moet ik eerst op wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Huub is al een jaar of wat ervaringsdeskundige als het gaat om gehakt. Verstand heeft hij toevallig ook nog. Ik weet het...een bijzondere combi: Gehakt en het hebben van verstand. Gr Hans Sinds een paar weken is het duidelijk geworden dat er veel meer gehaktfans zijn dan ik wist. Een gehakt-invasie op Highend Forum. Als dat maar goed gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubF Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Ik wist niet eens dat dit forum bestond... Zo te zien de voortzetting van Hear. Wel leuk hier. Met gehakt heb je de highest end ever. Na al mijn hifi te hebben verkocht ben ik nu tevreden met een TV-tuner met Radio 4, een Naim V1 dac, actieve Adams en 3 tegels. En nog 2000 euro over ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Tannoy? Sinds wanneer verdeeld Sonority die tegels? Da's een importeur, geen winkel. Ik heb trouwens contact met Berret gehad. En ja, ik hou iedereen wel op de hoogte van het verloop. Voorlopig is de nieuwe lichting pas ergens volgende week klaar, dus daar moet ik eerst op wachten. Volgens mij vanaf het moment dat ze verkocht worden. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Ik wist niet eens dat dit forum bestond... Zo te zien de voortzetting van Hear. Wel leuk hier. Met gehakt heb je de highest end ever. Na al mijn hifi te hebben verkocht ben ik nu tevreden met een TV-tuner met Radio 4, een Naim V1 dac, actieve Adams en 3 tegels. En nog 2000 euro over ook! ? Bedoel je dat door een tegel een eenvoudige set klinkt als een behoorlijk dure? Hoe klinkt dan een set van 20.000 euro met tegels? Hetzelfde? Dan gaat 80% van de hifi-industrie er aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Zo moeilijk is dat niet hoor, mij is er al 1 aangeboden! En dan zal ik je eens wat vertellen, ik ga het nog proberen ook... Als je er dan ook nog voor uit gaat durven komen dat de tegel iets goeds (of fouts) met de set doet is dat helemaal mooi! Ik ken persoonlijk mensen die dat in het openbaar nooit zouden toegeven uit angst voor reputatieschade of zoiets... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 6 juni 2014 Members Report Share Posted 6 juni 2014 Volgens mij vanaf het moment dat ze verkocht worden. Gr Hans Dan mag hij dat wel eens op zijn site zetten! Via welke dealers gaat hij ze verkopen dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Ik schuif niks af want ik erken geen opperwezen. Daarbij: ook al voordat er mensen rondliepen was het een zootje maar dat botst dan weer met het scheppingsverhaal, dus laat maar. Nogmaals: we dwalen af. Jij trekt wel steeds het gesprek naar jezelf toe.Ik zeg nergens dat JIJ iets afschuift. Ik beantwoordde je vragen en dat is mij voldoende. Bekeer-, overtuigings- en verklaringsdrang voel ik verder nergens opborrelen of zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 @Arden: Niet van die moeilijke vragen stellen ..zo ingevoerd ben ik nu ook weer niet. De site is wat dat betreft under construction. Of ze via Sonority verkocht worden weet ik ook niet. Ik weet alleen dat ik met Tannoy er contact over heb gehad. Dus ik denk dat je bij hem moet zijn voor meer duidelijkheid. Gr Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 6 juni 2014 Report Share Posted 6 juni 2014 Het is aan de winkelier om zijn best te doen. Hij wil verkopen. Laat hij de klanten maar over de streep trekken. Ongetwijfeld is hij al lang op de hoogte van wat hier gezegd wordt. Heb je er ook weleens bij stilgestaan dat er ook mensen kunnen bestaan met geheel andere motieven? Van een soort en kaliber waar je, zeg maar, geen weet van hebt? Ik zou die mogelijkheid vooral ook open houden in deze context... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts