mumsoft Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Hiero! Twee voor € 5999,-. Gratis verzending. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubF Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Maar het is best tragisch in mijn optiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Tragisch? Het is geen Grieks drama. Niet leuk, okay. Hopelijk komt er een oplossing, en jij en ik hebben er genoeg, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Bovenstaande grappenmakerij maakt de beeldvorming er niet beter op. Maar misschien ben ik wel een azijnpisser gewordwen ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Ow, ik zie dat ik een nulletje te weinig heb. Solly KT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Tjeempie, wat is er gebeurd? Meneer B. Gehakt stopt ermee. Wat betekent dit voor het product en de technologie op lange termijn? En is hij niet een van de ontwikkelaars? Dan was het nu tijd om te oogsten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Tjeempie, wat is er gebeurd? Meneer B. Gehakt stopt ermee. Wat betekent dit voor het product en de technologie op lange termijn? En is hij niet een van de ontwikkelaars? Dan was het nu tijd om te oogsten. Niet iedereen die zaait, zal zelf oogsten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubF Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Bovenstaande grappenmakerij maakt de beeldvorming er niet beter op. Maar misschien ben ik wel een azijnpisser geworden ..... Sorry hoor maar ik heb jaren gewacht op een commercieel product omdat ik overtuigd was van de werking. Stomtoevallig was ik zowat de eerste die er 3 aanschafte, was onmiddellijk euforisch en schreef daar overal over. Dus een kleine kwinkslag meen ik me te kunnen veroorloven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Tjeempie, wat is er gebeurd? Meneer B. Gehakt stopt ermee. Wat betekent dit voor het product en de technologie op lange termijn? En is hij niet een van de ontwikkelaars? Dan was het nu tijd om te oogsten. Opensource ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Sorry hoor maar ik heb jaren gewacht op een commercieel product omdat ik overtuigd was van de werking. Stomtoevallig was ik zowat de eerste die er 3 aanschafte, was onmiddellijk euforisch en schreef daar overal over. Dus een kleine kwinkslag meen ik me te kunnen veroorloven. ;-) Dan zal ik dus wel een azijnpisser zijn geworden ...... Als medewerker aan de eerste expperimenten en vriend/sympathisant van beide heren en hun werk heb ik er gewoon een beetje moeite mee. Sorry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tdo Posted 11 juni 2014 Report Share Posted 11 juni 2014 Als vriend/sympathisant van beide heren en hun werk heb ik er gewoon een beetje moeite mee. Ik ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 (edited) Niet iedereen die zaait, zal zelf oogsten... Klopt, daar zorgt deze instantie wel voor Hoezo oogsten? Als je dit als opgeeft als bijverdienste. Uitgaande van een verkoopprijs van 750€. Kom ik op een netto winst van nog geen 200€ als je in de hoogste belasting schijf 4 zit. Het is slimmer om dan een apart bedrijfje te starten. Krijg je de 1e 3 jaar nog starterskorting ook, en betaal je bijna geen belasting. Leuker kan ik het niet maken Makkelijker wel Edited 12 juni 2014 by Vintage Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubF Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Kan ik me voorstellen, maar de ingebouwde suggestie dat ik dan minder sympathisant zou zijn vind ik niet prettig. Het voelt een beetje als een excommunicatie. Je moet mij zien als een consument die iets substantieels heeft aangeschaft, de prijs daarvan heeft gezien als een eerlijke overdracht en nu tot zijn verbijstering ziet dat er iets behoorlijk fout gaat in de fabriek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Ik ook. TDO, de TDO? (de strenge moderator) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 12 juni 2014 Members Report Share Posted 12 juni 2014 Ik zou het voorlopig allemaal even laten rusten. Door alle, jarenlange commotie er om heen is er een verwachtingspatroon gecreeerd welke een hobbysfeer onmogelijk maakt en alleen waargemaakt kan worden door commercieel te gaan. Dat daar de nodige haken en ogen aan vast zitten is niet meer als een vastgesteld feit. Dit kan aan- en ontmoedigen, dus geef de heren gewoon wat tijd om knopen door te hakken. Een uitleg of plan de campagne komt dan vanzelf. Speculeren heeft in een dergelijk stadium eenvoudigweg geen zin. Begrijpelijk is het wel, het werd (zeker op het AF forum) al bijna gezien als een gemeengoed. Daar wordt nu naar ik vermoed de tol voor betaald... Daarbij wil ik dan wel aantekenen dat een (tijdelijke?) terugkeer van veel oud-HEAR/Audiofreaks/Hififorum leden een leuke bijkomstigheid is, ook al is de boodschap waardoor dan misschien een mindere. In ieder geval, weest wederom welkom hier! Voor wie wil weten wat er hier in de loop der tijd heeft plaatsgevonden, en waarom een naamsverandering: http://www.high-endforum.nl/topic/14062-overname-en-naamsverandering-hear-forum/#entry408208 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 TDO, de TDO? (de strenge moderator) Ik vind van niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Moest hier aan denken. Maar neem het niet te zwaar, het klopt vast niet. Een prachtig gedicht van de Prins der dichters... DE PLOEGER (ADRIAAN ROLAND HOLST) Ik vraag geen oogst; ik heb geen schuren - Ik sta in uwen dienst, zonder bezit - Maar ik ben rijk in dit: Dat ik de ploeg van uw woord mag besturen, En dat gij mij hebt toegewezen Dit afgelegen land en deze Hooge landouwen, waar - als in het uur Der schafte bij de paarden van mijn wil Ik leun vermoeid en stil - De zee mij zichtbaar is zoover ik tuur. Ik vraag maar een ding: kracht Te dulden dit besef, dat ik geboren ben In 't najaar van een wereld En daarin sterven moet - Gij weet hoe, als de ritselende klacht Van die voorbije schoonheid mij omdwerelt, Weemoed mij talmen doet Tot ik welhaast voor u verloren ben - Ik zal de halmen niet meer zien Noch binden ooit de volle schoven, Maar doe mij in den oogst geloven Waarvoor ik dien - Opdat, nog in de laatste voor, Ik weten mag dat mij uw doel verkoor Te zijn een ernstige ploeger op de landen Van een te worden schoonheid; eenzaam tegen Der eigen liefde dalend avondrood, - Die ziet beneden aan de sprong der wegen De hoeve van zijn deemoed, en het branden Der zachte lamp van een gelaten dood - Adriaan Roland Holst (1888-1976) schreef dit gedicht in 1917 en het werd opgenomen in de bundel ‘Voorbij de Wegen’ Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubF Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 ... Daarbij wil ik dan wel aantekenen dat een (tijdelijke?) terugkeer van veel oud-HEAR/Audiofreaks/Hififorum leden een leuke bijkomstigheid is, ook al is de boodschap waardoor dan misschien een mindere. In ieder geval, weest wederom welkom hier! Voor wie wil weten wat er hier in de loop der tijd heeft plaatsgevonden, en waarom een naamsverandering: http://www.high-endforum.nl/topic/14062-overname-en-naamsverandering-hear-forum/#entry408208 Thanks, wist ik niet. Heb wel een paar keer vertwijfeld HEAR gezocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Kan ik me voorstellen, maar de ingebouwde suggestie dat ik dan minder sympathisant zou zijn vind ik niet prettig. Het voelt een beetje als een excommunicatie. Zie nu hoe betrekkelijk en beperkt taal is ...... Zo was het absoluut niet bedoeld Huub. Helaas ken ik jou niet zo goed als de anderen van de oude club (Chansic, Baardmans, Tjeb; Vraag maar eens aan 1 van hen hoe ik een beetje in elkaar steek ) maar wees ervan verzekerd dat er beslist geen suggestie van welke aard dan ook aan verbonden was. Datzelfde geldt voor jouw/jullie grapjes, dat weet ik ook wel. Maar had er gewoon effe moeite mee. Verder sluit ik me aan bij de wijze woorden van Marco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubF Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 Zie nu hoe betrekkelijk en beperkt taal is ...... Zo was het absoluut niet bedoeld Huub. Helaas ken ik jou niet zo goed als de anderen van de oude club (Chansic, Baardmans, Tjeb; Vraag maar eens aan 1 van hen hoe ik een beetje in elkaar steek ) maar wees ervan verzekerd dat er beslist geen suggestie van welke aard dan ook aan verbonden was. Datzelfde geldt voor jouw/jullie grapjes, dat weet ik ook wel. Maar had er gewoon effe moeite mee. Verder sluit ik me aan bij de wijze woorden van Marco. Excuses, ik zit er misschien net iets anders in omdat ik wat later ben aangehaakt. Daarom begrijp ik ook soms niet helemaal waar mogelijke gevoeligheden liggen. Ben Rotterdammer, ook dat nog. Misschien zijn we allemaal wel een beetje ontdaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 12 juni 2014 Report Share Posted 12 juni 2014 @Mumsoft, dank je, de strekking van het gedicht is mij duidelijk, waren alle mensen maar zo onbaatzuchtig hè? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 november 2014 Report Share Posted 15 november 2014 Nog nieuws op tegelgebied? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 november 2014 Report Share Posted 15 november 2014 Ja, er komen nieuwe aan. Voor de uitverkoop ben je te laat. http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=36661.msg1643527#msg1643527 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubF Posted 13 januari 2015 Report Share Posted 13 januari 2015 Nog een nabrander want er is al een tijdje niets gepost in dit topic terwijl het onderwerp onverminderd hot is. Ondanks de toestanden van een tijdje geleden is het wel een avontuur om de tegels in huis te hebben. En... ze beginnen zich zowaar nu ook een beetje terug te verdienen. Twee weken geleden heb ik andere speakers gekocht, de K&H O300D. Na veel experimenteren met stapels apparatuur ben ik geëindigd met de meest minimale set die ik ooit heb gehad of gezien: een uiterst klein passief voorversterkertje met TV-tuner en Mac Mini aangesloten met een interlinkje. Normaal toch niet de manier om high end te bedrijven. Ik heb ook nog een prima Naim V1 dac staan. Die is echter niet meer nodig; de koptelefoonaansluiting van de Mac Mini is net zo goed. Het geluid is absoluut fantastisch en verrreweg het beste wat ik in 15 jaar in huis heb gehad. Het tastbare en aanwezige, kenmerkend effect van de tegels, is volop aanwezig. De normaal wat degelijke K&H's hebben hun eigen tegel en worden topspeakers die alles laten horen. Kennelijk is de tegel onder de hifi-set voldoende voor de rest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 16 januari 2015 Report Share Posted 16 januari 2015 geen reactie op RuudF. ik heb sinds heden ook een audiotegel. en RuudF heeft gelijk. vergeet nieuwe luidsprekers, versterkers, bronnen. schuif eerst eens een audiotegel onder je set. laat je niet verblinden door je niet op luisteren gebaseerde vooroordelen, probeer eens iets. je mag proberen, wat let je. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts