thingman Posted 18 januari 2015 Report Share Posted 18 januari 2015 ik heb sinds gisteren ook een audiotegel in mijn bezit. Is inmiddels onder mijn audiorack "aan het werk". Hij komt uit de Achterhoek, dus dat moet wel goed zijn... (wordt vervolgt). Ja, tis van daar uit niet ver naar Vorden, nee...Geniet ervan! Ben benieuwd over een weekje. Jij bent niet dezelfde die toevallig vandaag op AF ook verslag doet van zijn nieuwe tegel, of toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 18 januari 2015 Report Share Posted 18 januari 2015 Dat is een verarming en een veeg teken, geen verdienste! Tja.. Het is maar wat je een veeg teken noemt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 januari 2015 Report Share Posted 22 januari 2015 Gewoon uit interesse, is de SW tegel nu weer op de markt? Of alleen via-via? Hoeveel "gebruikers" zijn er inmiddels (en natuurlijk hoeveel % is er blij mee)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 22 januari 2015 Report Share Posted 22 januari 2015 ja weer op de markt. en ook al 'bestel' je 'm, je krijgt de tegel toch 'op proef' mee. en aldus lijken mij alle eigenaren blij. aantal gebruikers ... geen idee. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 22 januari 2015 Report Share Posted 22 januari 2015 Er zijn hier twee kleine proto's voor de ht set en een nieuwe SW voor onder het rack van de stereo-apparatuur. Voor zover ik het op het (niet dit) forum zie zijn er toch wel een man of 50 die zich met tegels voor de gek laten houden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 januari 2015 Report Share Posted 22 januari 2015 (...) een man of 50 die zich met tegels voor de gek laten houden... Ach, zolang ze niet geváárlijk worden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 22 januari 2015 Report Share Posted 22 januari 2015 Ach, zolang ze niet geváárlijk worden... Nee hoor, geen zorgen. Mensen met tegels zijn erg ruimdenkend, verdraagzaam en flexibel, Spido... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 januari 2015 Report Share Posted 22 januari 2015 Ha, ha die Spido. Kan mij nog iets herinneren met zwarte zwanen en straattegels Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 januari 2015 Report Share Posted 22 januari 2015 Ja, je kunt die Suzie Wong tegels altijd nog gebruiken om zwanen te pesten! (Het hoeven echter niet zwarte zwanen te zijn, hoor.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 22 januari 2015 Report Share Posted 22 januari 2015 Het wordt in ieder geval geen Zwanenzang met een tegel onder je set. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 januari 2015 Report Share Posted 22 januari 2015 Hoeveel kost dat nu? En je kan ze echt teruggeven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 18 februari 2015 Report Share Posted 18 februari 2015 intussen is er hier een 2e tegel verschenen - natuurlijk weer op proef. die ligt onder de eindversterker, die links naast de set staat (zie de site van ReneN voor foto's). en deze 2e tegel onder de krachtcentrale AW250 is 'meer meer is meer beter'. spontaan van frustratie ging mijn soldeerbout dood. die is niet nodig meer (ik heb een nieuwe gekocht hoor, die soldeerbout is niet de baas hier ). ik ben klaar, dit is gewoon goed. 'gewoon'. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 18 februari 2015 Report Share Posted 18 februari 2015 (edited) Ik hoor alleen maar goede verhalen hierover..... Audiovorden komt binnenkort een keertje luisteren en zal er dan ééntje meenemen om te proberen. Ik ben héél benieuwd! En ik zal even reclame maken voor je Rob, én voor mezelf natuurlijk : http://home.kpn.nl/r.nieuwenhuis/index.htm Voor de foto's van de set van Rob kijk bij "Op bezoek bij...", ik ben twee keer bij Rob geweest. Edited 18 februari 2015 by Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 18 februari 2015 Report Share Posted 18 februari 2015 Rene, ik weet dat jij een geheugen hebt voor waarneming, als je nog eens deze kant op bent: wees welkom. er valt niks meer uit nu (eerste verslag). geniet van het bezoek van Audiovorden. jij bent nog steeds in dezelfde omgeving ? ik moet daar komende tijd meermalen zijn. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 18 februari 2015 Report Share Posted 18 februari 2015 (edited) Ja Rob, ik kom zéker weer eens langs, is alweer te lang geleden. Je staat al op mijn lijstje met af te leggen bezoeken . Helaas is tijd de beperkende factor, maar het gaat er zeker van komen. En je set staat nog in het geheugen gegrift. Hoop ik . Yep, nog steeds. Als je deze set met Ziingali's nog wilt horen moet je niet te lang wachten, want ik ben bezig met een Open Baffle project. Of de Zingali's het daartegen gaan afleggen weet ik nu natuurlijk nog niet, maar er is een kans aanwezig.... Op zich zijn beide systemen "snel", dus ik ben wel benieuwd naar de verschillen..... Edited 18 februari 2015 by Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 18 februari 2015 Report Share Posted 18 februari 2015 Heb ik dat beloofd René?. Ik durf de tegels eigenlijk niet onder mijn audiorack vandaag te halen. Maar goed, als ik het heb beloofd, dan kom ik binnenkort langs met een tegel onder mijn arm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 18 februari 2015 Report Share Posted 18 februari 2015 wees gerust audiovorden ... leg ze terug en met enige weken heb je je resultaat terug. anders pak ik mijn tegels mee richting oosten. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 18 februari 2015 Report Share Posted 18 februari 2015 was maar een grapje. Ik kan gerust 1 tegel een tijdje missen. René moet zich alleen wel beseffen dat die daarna ook aan de SW wil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 18 februari 2015 Report Share Posted 18 februari 2015 ja eens, ik kan ze ook best missen. want ik weet wat er terugkomt. ik kan iig over mezelf zeggen: ik wil ze niet meer kwijt. en René is ook bepaald niet slechthorend weet ik )))) groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted 10 maart 2015 Report Share Posted 10 maart 2015 Ik heb inmiddels sinds lagere tijd twee SW tegels in gebruik. Alle twee onder het audiorack, gewoon op de vloer. Het eerste schap van het audiorack zit op ca. 10 cm hoogte van de vloer. Bij het plaatsen van de eerste tegel onder het rack nam ik de dag daarna een verandering waar in het geluid. Het is hier en op het groene forum al in detail beschreven waar de verbetering in zit. Ik zit nu al tikkend te luisteren naar een Radio 4 live-uitzending en die komt hier binnen alsof je er live bij bent. En dat met mijn kleine Kefjes. Die zijn trouwens voor mijn gevoel sinds de introductie van de tegels 2 keer zo groot geworden en geven fors meer laag. Rara... Sinds kort heb ik de 2e tegel onder het stekkerblok geplaatst. Ik zal hier verder niet over uitweiden. Donderdagavond ga ik met deze tegel naar René op luisterbezoek. Kan ik gelijk eens nagaan of het weghalen van de tegel effect heeft op het geluid of dat ik me maar wat inbeeld. Ik durf nu al te voorspellen dat René hier vrijdag of zaterdag verslag gaat doen van zijn bevindingen met de audiotegel en net zo verbaast is als mij over wat zo'n tegel met je set doet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 maart 2015 Report Share Posted 10 maart 2015 (...) Kan ik gelijk eens nagaan of het weghalen van de tegel effect heeft op het geluid of dat ik me maar wat inbeeld. (...) Beste Audiovorden, Waarom laat je niet iemand anders zo nu en dan stiekem de tegel(s) weghalen en weer terugplaatsen? Als het verschil echt zo groot is, zou je meteen moeten merken of ze er zijn of niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 10 maart 2015 Report Share Posted 10 maart 2015 Beste Audiovorden, Waarom laat je niet iemand anders zo nu en dan stiekem de tegel(s) weghalen en weer terugplaatsen? Als het verschil echt zo groot is, zou je meteen moeten merken of ze er zijn of niet... Interessante opmerking. Gewoon in een doos stoppen (dus niet zichtbaar...), en op de momenten van jouw afwezigheid je ega die laten weghalen of plaatsen. Dan zou je een neutrale beoordeling hebben.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 maart 2015 Report Share Posted 10 maart 2015 Ik durf nu al te voorspellen dat René hier vrijdag of zaterdag verslag gaat doen van zijn bevindingen met de audiotegel en net zo verbaast is als mij over wat zo'n tegel met je set doet. Een self-fulfilling prophecy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 10 maart 2015 Report Share Posted 10 maart 2015 Sinds er hier twee liggen is de ontdekkingsreis over. Ongeveer alles klinkt meer dan mooi. Nothing left to be desired (Johnny Guitar watson). Ik ben helemaal perfect gezelfhypnotiseerd. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 maart 2015 Report Share Posted 10 maart 2015 Komt er één of ander gas uit die tegels? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts