Jump to content

De Suzy Wong en H-Tegel

Recommended Posts

intussen mag opgemerkt worden dat iedereen hier die de laatste tijd een tegel probeerde, die ook positief beoordeelde (en het was een 'free ride' : niet goed geen kosten). 100% score.

noem even een versterker of CD speler die deze score haalt ?

groet

Ik ken in ieder geval 2 personen die de tegel geprobeerd hebben en m niet hebben gehouden en er zijn er vast nog meer die ik niet ken, geen 100% score dus.

ik heb 120 torretjes gehoord hier thuis. ik ga niet de akelige vooringenomen negatieve kwetsende kwalijke bewoordingen van Hans v L gebruiken, maar het is niet mijn ding (itt tot een antieke Electrocompaniet AW250). En geen 100% score bij personen die proberen he ....

groet

Eerst goed tellen. Alleen al in de eindtrappen zitten er 128. Edited by Hans van Liempd

ok ... 128 ... nog erger. is er iemand hier die met die dingen speelt (anders dan H vL)? eenmaal andermaal? tenminste zoveel mensen als een tegel gebruiken ?

groet

Edited by robx

ow .... sterke toevoeging plaatjesdraaier. -1 in de relevante ervaringen.

groet

ps ... ben wel benieuwd naar wie probeerden en niet blij werden.

Edited by robx

Ik heb de tegel zelf niet getest overigens en heb daar ook geen behoefte aan. Ik vind ook niet dat ik de tegel moet testen om er vragen over te stellen en er een mening over te hebben.

Oh, nu heb je het verbruid hier hoor... De eerste Pavlov-reactie (van robx) is al weer binnen. Dat er nog velen mogen/zullen volgen...

ach ach ... van een afstand zitten mieren wint het weer van zelf waarnemen. sterk hoor mister-zelf-niks-willen-want-oordeel-al-klaar. over Pavlov gesproken.

ps : vertel jij me dan me nog even hoeveel 128-transistor gebruikers er zijn hier?

Edited by robx

Aan de ongelovigen ,jullie hebben van die mooie dure versterkers is dat niet eigenlijk voodoo ,want als ik een 6 kanaal- Onkyo van 275 euro,s 110 watt vergelijkt met jullie dure versterker en ik zet er een sinus van 1 khz op beide versterker zie ik op mijn scoop geen verschil ,leg mij maar eens uit dat de ongelovigen wel het verschil horen en dat geld ook voor de dac,s want die bestaan uit een en nulletjes en niks anders,en dat praten we nog niet over intelinks gekocht of zelgemaakt de 1khz sinus  toon  blijft het zelfde op de scoop .

Ik weet wel zeker dat mijn stereo-versterker anders meet dan een '6-kanaals Onkyo van 275 euro'. Zelfs wel met een simpele sinus. Kwestie van de belasting zwaar genoeg maken...

Mijn versterker heb ik overigens om andere redenen gekocht dan meettechnische. Die redenen heb ik hier wel eens vermeld, dus dat ga ik hier niet herhalen...

ow jeee .. weer een echte nuttige reactie van Henrie. Ik begrijp dat je de missie a priori opgeeft. niks bij te dragen, alleen negatief zitten doen. ook een leven hoor.

geen enkele bijdrage dus zelfs als je uitgenodigd wordt. en ik gaf je nog wel ff de tijd ook he? triest hoor. ga ff een nieuw topic beginnen dan ? 'niks te melden'.

groet

Edited by robx

Och... een beetje reuring houdt de boel levendig. Ik waak er voor dat de vuurwapens worden getrokken. Dus heren, niet schieten, dat is niet comme il faut!

Mekaar de oren wassen, prima.

Moderator2

ow jeee .. weer een echte nuttige reactie van Henrie. Ik begrijp dat je de missie a priori opgeeft. niks bij te dragen, alleen negatief zitten doen. ook een leven hoor.

geen enkele bijdrage dus zelfs als je uitgenodigd wordt. en ik gaf je nog wel ff de tijd ook he? triest hoor. ga ff een nieuw topic beginnen dan ? 'niks te melden'.

groet

Er was niets negatief aan mijn advies. Oren uit laten spuiten scheelt meer dan welke aanpassing in je audioset dan ook. Vooruit, met uitzondering van andere speakers misschien. Dat jij er weer iets negatiefs in leest, zegt waarschijnlijk meer over jou...

Ik begrijp al die heisa niet.  Iedereen ook Spido, Hans van L en en vast Plaatjesdraaier ook! heeft wel iets elektrisch gezien "vaags"  in zijn set.  (behalve Henrie natuurlijk <_< )        

En wat is 'iets elektrisch gezien vaags' precies? De meeste sets zullen bestaan uit een versterker, een stel speakers, een cd-speler en/of streamer en/of platenspeler en/of andere bron en het geheel is met wat kabels aan elkaar geknoopt. Ik gok zomaar dat de set van Hans en spido er ook zo uitzien. En die van jou?

En wat is 'iets elektrisch gezien vaags' precies? De meeste sets zullen bestaan uit een versterker, een stel speakers, een cd-speler en/of streamer en/of platenspeler en/of andere bron en het geheel is met wat kabels aan elkaar geknoopt. Ik gok zomaar dat de set van Hans en spido er ook zo uitzien. En die van jou?

Nou Henrie een interlink duurder dan 20€ is elektrisch gezien onzin.  Spido heeft onderdelen in zijn set die op klank en resolutie zijn uitgezocht, daar had ook b.v. een condensator van 1€ in gekund. Het verschil kan ik niet meten. En zo hebben we allemaal (op jou na natuurlijk) iets in onze set dat een beetje vaag is.  Verder hoeft van mij niemand wat te proberen en kan daar prima een mening over hebben. Dat heb je sowieso onbewust.  Alleen de manier hoe daar mee omgegaan wordt zeg vaak iets over die persoon.  Dan het paralel schakelen van silicium, ik heb ruim een jaar met Array gespeeld en nooit het idee gehad dat er iets vergroot werd. M.i. pure onzin het paralel schakelen van onderdelen zorgt juist voor een kleinere foutmarge, lagere ruis en hogere resolutie.  

En maakte jij een paar post terug niet druk over dat je een hork genoemd werd....

Edited by Tubejack

ok ... 128 ... nog erger. is er iemand hier die met die dingen speelt (anders dan H vL)? eenmaal andermaal? tenminste zoveel mensen als een tegel gebruiken ?

groet

Ik kan je vertellen dat er heel veel Array gebouwd zijn. In verhouding zie je er dan weinig te koop staan. Hansko heeft b.v. een Array phonotrap. Op onze audioclub zijn er al vier leden met Array's. Bovendien is tegenwoordig iedereen razend enthousiast wanneer ze het hier horen. Kennelijk heb jij een heel afwijkende smaak. 

iets minder denigrerend zou dus wel mogen.