goodtube Posted 5 april 2015 Report Share Posted 5 april 2015 Een pot nat toch. EH, Mullard. Het grote nadeel van Supertriode -de variant met terugkoppeling op stuurrooster - is die 100k. MILLER IS IN THE HOUSE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 5 april 2015 Report Share Posted 5 april 2015 (edited) Een pot nat toch. EH, Mullard. Het grote nadeel van Supertriode -de variant met terugkoppeling op stuurrooster - is die 100k. MILLER IS IN THE HOUSE. Misschien een leuke discussie in een ander topic. Ik heb het even verhuis Edited 5 april 2015 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 5 april 2015 Share Posted 5 april 2015 · Hidden by Beheerder1, 7 april 2015 - No reason given Hidden by Beheerder1, 7 april 2015 - No reason given Stop. Allemaal gefundeerd maar off topic. Moderator2 is in the house. Link to comment
Hans van Liempd Posted 6 april 2015 Report Share Posted 6 april 2015 Niet alle sets zijn even snel geordend, maar uiteindelijk geeft bijna elke set zich wel gewonnen. Tenzij de eigenaar dat niet wil natuurlijk... Tja.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 6 april 2015 Report Share Posted 6 april 2015 voor ieder wat wils. de mix aan reacties toont dat niet iedereen hetzelfde waarneemt of als vooruitgang ziet. nou dat weten we dan ook weer. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 6 april 2015 Report Share Posted 6 april 2015 Spido heeft in zijn luisterruimte ongeveer 100m2 aan tegels liggen. Dat zullen dan wel allemaal Suzy Wong tegels zijn, want het klinkt hier perfect! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 6 april 2015 Report Share Posted 6 april 2015 perfect kent duidelijk gradaties. ik dacht (en niet alleen ik) ook het is top. tot de tegel kwam. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 6 april 2015 Report Share Posted 6 april 2015 (edited) Tja.... Jeetje.... Edited 6 april 2015 by thingman Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 6 april 2015 Report Share Posted 6 april 2015 wordt niks wie wil kent nou de weg. zelf luisteren, vindt je het niks ... wel zelf geprobeerd he. dat is al mooi. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 april 2015 Share Posted 6 april 2015 · Hidden 6 april 2015 - ongefundeerd. meneer weet het wel... Hidden 6 april 2015 - ongefundeerd. meneer weet het wel... Tja.... Het geeft aan hoe onzinnig zo'n tegel is. Maar dat mag je pas zeggen als je zelf zo'n tegel hebt gebruikt, dus ik zeg verder niks... Ik heb hier trouwens ook nog wel een stapeltje tegels liggen. Ik zal er even met m'n toverstift 'Suzy Wong' op zetten. Eens kijken of de auto van de buren daar ook stiller van wordt. Niet dat ik last heb van de auto van de buren, maar je weet het nooit als je het niet probeert... Link to comment
Tubejack Posted 6 april 2015 Report Share Posted 6 april 2015 (edited) wordt niks wie wil kent nou de weg. zelf luisteren, vindt je het niks ... wel zelf geprobeerd he. dat is al mooi. groet Laat mensen nou gewoon Robx. Ik ga ook niet alles uitproberen. Alleen dingen waar ik of wat me heb, of die mijn op e.e.a. manier intrigeren. Edited 6 april 2015 by Tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 6 april 2015 Report Share Posted 6 april 2015 Ik ben er redelijk van overtuigd dat het bij Spido niet een waarneembaar verschil geeft in de grote luisterruimte maar wel in zijn atelier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 10 april 2015 Report Share Posted 10 april 2015 Wij gebruiken nu een week of 3 de tegel. Ik zeg bewust "wij" want mijn vrouw is ook een groot muziekliefhebber. Technisch gezien, zover mijn eigen kaders reiken, snap ik het het niet. Ik kan hooguit gissen. Het klinkt echt prachtig zelfs betaalde 256Kbit mp3 streams rollen spatzuiver de woonkamer in. Maar ja, volgens jullie kan het niet he..... Audio bekostigde ik voorheen zoveel mogelijk met geld, dat ik voorheen verdiende met mijn hobby/werk. Toen ik de tegel op een presenteerblaadje voor een laag bedrag kon kopen stond zelfs dat bedrag niet meer op mijn rekening. Dus ik bel mijn vrouw op haar werk op: "schat ik heb even 230€ nodig voor iets héél vaags" echt gebeurt! Een van onze beste aankopen. Net als de 1e computer die ik van ons laatste spaargeld ooit kocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 10 april 2015 Report Share Posted 10 april 2015 Top! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 10 april 2015 Report Share Posted 10 april 2015 mooi Jack! groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 10 april 2015 Report Share Posted 10 april 2015 Ha, ha, die "tegel" hoort in het vintage topic Wel leuk, zaten goedkope 2e hands ram chips in, maar het werkte wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 12 april 2015 Report Share Posted 12 april 2015 Hier ligt de tegel nu ook 3 weken Jack. Het wordt nog steeds mooier, de ruimtelijkheid neemt toe. 't is een blijvertje. Nou ja, blijvertje, twee keer mag hij even het huis uit. Eén keer naar Goodtube en één keer naar Musifoon, de eigenaar gaat hem thuis proberen. Ben heel benieuwd naar zijn oordeel. Goodtube, ik kom hem deze week brengen. Hang je cd-speler maar vast aan het net. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 12 april 2015 Report Share Posted 12 april 2015 Hier ligt de tegel nu ook 3 weken Jack. Het wordt nog steeds mooier, de ruimtelijkheid neemt toe. 't is een blijvertje. Nou ja, blijvertje, twee keer mag hij even het huis uit. Eén keer naar Goodtube en één keer naar Musifoon, de eigenaar gaat hem thuis proberen. Ben heel benieuwd naar zijn oordeel. Goodtube, ik kom hem deze week brengen. Hang je cd-speler maar vast aan het net. Haha dat zal ik doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 april 2015 Report Share Posted 17 april 2015 Tegel in the house. Tijdelijk. Dank TL200! Voor degene die de fragmenten van vdH wil luisteren hier staan ze. http://www.dhtrob.com/overige/geluid_dat_niet_mag.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 april 2015 Report Share Posted 17 april 2015 Wel leuk dat tl 200 dat doet,gewoon super, ben benieuwd goodtube, TL zal wel een beetje veel balen zonder plank dit weekend. Mvg wol Dat zullen we wel horen als hij de werking begint te missen. Is wat dat betreft ook weer test. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 17 april 2015 Report Share Posted 17 april 2015 Dat zullen we wel horen als hij de werking begint te missen. Is wat dat betreft ook weer test. Ja dat wordt even afwachten, heb nog niets geluisterd.Even eten en dan.........??? Ik houd jullie am laufenden. P.S. Patrick, de groeten van mijn vrouw. (was ik vergeten over te brengen, moest ik nog wel even doen van haar). Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 17 april 2015 Report Share Posted 17 april 2015 Wel leuk dat tl 200 dat doet,gewoon super, ben benieuwd goodtube, TL zal wel een beetje veel balen zonder plank dit weekend. Mvg wol Wel leuk dat tl 200 dat doet,gewoon super, Natuurlijk Wol, ik heb de tegel gekregen van een heel lief mens (ik weet nog steeds wie) en vind dat je geluk moet delen dus..... Ik ben ook benieuwd. De eerste keer dat hier een tegel lag was de werking de volgende dag nog merkbaar. We zullen zien horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 april 2015 Report Share Posted 17 april 2015 Je weet nog steeds NIET wie Weet je nog TL toe ik de KT90 eruit haalde om de 6550 erin te zetten....ik kreeg een tik van de tegel, die onder de versterker staat. Al duizend keer gedaan, altijd op sokken, en nog nooit een tik gehad. Lading tussen de tegel en de kast van de versterker. Bijzonder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 17 april 2015 Report Share Posted 17 april 2015 Ja, ik dacht eerst dat je die tik van de versterker kreeg, idd. vreemd. Die KT 90's zou ik er overigens niet meer op zetten. Wel op marktplaats niet op de UL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 april 2015 Report Share Posted 17 april 2015 Ja, ik dacht eerst dat je die tik van de versterker kreeg, idd. vreemd. Die KT 90's zou ik er overigens niet meer op zetten. Wel op marktplaats niet op de UL. Kreeg tik bij aanraken van de kast vd versterker en volgens mij had ik fysiek contact met de tegel. De tegel ligt nu IN de kast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts