Tubejack Posted 20 april 2015 Report Share Posted 20 april 2015 Ge-loof-waar-dig-heid. Lekker belangrijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 20 april 2015 Report Share Posted 20 april 2015 ik ga binnenkort mijn Bybee Quantum Signal Enhancer rondsturen. ook lachen (eerst een 2e kopen, wil m niet missen). groet Ook weer dat verrekte C13 atoom... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 april 2015 Report Share Posted 20 april 2015 (edited) Geloofwaardigheid? Heb ik dat te verspelen? Enniewee... Senks Als je voor geloofwaardigheid forumt, dan ben je echt verkeerd bezig. Gewoon melden wat je te melden hebt (en wilt). Natuurlijk zal niet iedereen het begrijpen (kan ook niet), maar dat doet er (imo) niet toe. Btw vind het wel leuk dat je je toch vragen blijft stellen.. Edited 20 april 2015 by Duck-Twacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 20 april 2015 Report Share Posted 20 april 2015 (...) Eigenlijk zou Klaas dit hier moeten horen. Zo goed klinken die stenen nu. Ik heb Klaas moeten beloven dat ik hem met rust zou laten in geval van forumgekte, verstandsverbijstering, massa-hysterie of zinsbegoocheling. Als er geestdrijverij en magie zou uitbreken op het gebied van klankkleurschaaltjes, fabelkabeltjes, nepstroomfilters en zulke zooi. "Er moest altijd minstens ééntje zijn verstand bij elkaar houden op zo'n forum," zei hij. Voorlopig doet Henrie dat voortreffelijk. Spido stelt zich bescheiden op als reserve. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Haha. Verstandig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bongo Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Ook maar zo'n tegel besteld. Ben benieuwd...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Ik mis mijn tegel al een beetje. Vooral nu de kermis weg is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Ik wil de tegel wel eens beluisteren bij iemand, met en zonder Mvg wol Heb je nu nog niet gesnapt dat het niet zo kan werken??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Jouw tegel is toch ongeveer onderweg nu wol? Oftewel dan hoor je het zelf ja wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 na een week stook ik de versterker net weer op. was beetje druk. en ja ... meteen is het er weer. gewoon goed, helemaal mooi, van de eerste toon af. heerlijk tegelgeluid groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 je hoort 'm meteen en het ontwikkelt zich nog dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 dus als ik het goed begrijp,de werking van de tegel heeft dagen nodig. mvg wol Ja, hoewel je het wel meteen hoort bij ingebruikname, verdiept de werking zich zeker nog heel wat verder. Het is van de set afhankelijk, maar bij mij ging het een week of twee steeds verder. Maar je kunt dan niet zomaar even horen hoe het 'zonder' klinkt, omdat werking nog wel even doorgaat als de set eenmaal op orde is en de tegel wordt weggehaald. Ik meende dat je je intussen had ingelezen. Dit gegeven is fundamenteel, en uitgebreid beschreven door vroege gebruikers op AF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Mijn tegel heb ik 2 dagen geleden stiekum verwijderd, mijn vrouw weet naar niets van. Gisteravond zong ze net zo hard mee met de muziek als normaal Hoelang moet ik nog wachten voordat het effect helemaal weg is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Nu mijn tegel even weg is heb ik wel de indruk dat wat het laatst merkbaar was (na 3 weken met tegel) ook het eerst weer weg is. daarmee bedoel ik vooral diepte en laagjes. Het klonk al vrij snel (1 dag) weer platter en ik begin nu (tegel is nu 4 dagen bij Goodtube) weer wat last te krijgen met het laag, teveel soms en af en toe een staande golf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 (edited) Mijn tegel heb ik 2 dagen geleden stiekum verwijderd, mijn vrouw weet naar niets van. Gisteravond zong ze net zo hard mee met de muziek als normaal Hoelang moet ik nog wachten voordat het effect helemaal weg is? Hoe lang zingt je vrouw gewoonlijk? Edited 21 april 2015 by TL 200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 (edited) Goed dat je dat test, Tubejack. Zoeken naar een bevestiging dat je jezelf niet voor de gek houdt. TL200 kan dat nu ook ervaren, met zonder tegeltje en als zijn tegel hier weer weg is kan ik dat ook. Daarna zijn de waarnemingen wel als conclusies te beschouwen. Koolstof - in een bepaalde variant - heeft bijzondere eigenschappen. Men kan er bijvoorbeeld geheugen mee maken (zie spintronica en kernspinresonantie) en hoe verder je erin duikt hoe duidelijker het begint te worden. Edited 21 april 2015 by goodtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Hoe lang zingt je vrouw gewoonlijk? Dat is slechts één van de referentie punten TL 200. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 en hoe verder je erin duikt hoe duidelijker het begint te worden. Als je het helemaal begrijpt moet je me direct bellen hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Dat is slechts één van de referentie punten TL 200. Je hebt helemaal gelijk Jack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Als je het helemaal begrijpt moet je me direct bellen hoor. Je bedoelt als het quartje is gevallen? Genoeg aanknopingspunten wikipee maar mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 ik hoef het niet te snappen. ik geniet alweer uren van FM, Sublime FM. nooit gedacht zoveel muziek te hebben. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 (edited) Klopt. Edited 21 april 2015 by goodtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Ik heb de tegel weer terug onder in ons audio rek gelegd. Best wel bijzonder, vrijwel meteen weer een mooi homogeen geluid, wat feitelijk niet meer uit de luidsprekers komt. Mijn vrouw: "allemaal kleine riedeltjes die ik nog nooit gehoord heb" Mooi he Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 21 april 2015 Report Share Posted 21 april 2015 Ik heb bewust niets aan de opstelling van de Soundstones gewijzigd maar het indraaien zal wel niet meer nodig zijn. Binnenkort die buizenbak maar eens bij je laten afregelen, daar ben ik voorlopig wel klaar mee denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 22 april 2015 Report Share Posted 22 april 2015 Ik heb de tegel weer terug onder in ons audio rek gelegd. Best wel bijzonder, vrijwel meteen weer een mooi homogeen geluid, wat feitelijk niet meer uit de luidsprekers komt. Mijn vrouw: "allemaal kleine riedeltjes die ik nog nooit gehoord heb" Mooi he Wat een mazzel, zo alles boven elkaar..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts