goodtube Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Klankschaltje, s is kompleet onzin, en vd draad kun je niet voor elk installatie gebruiken. Dus bla bla. Mvg wol Was cynisch bedoeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Hier ook binnen! Geweldig kom net thuis dan hoop je toch ergens op... Alleen al de verpakking... Erg zorgvuldig allemaal.... Zo had ik niets, zo had ik een tegel #voodoo lounge Mooi man.Gefeliciteerd. Ben ook blij dat mijn tegel terug is hoor. Mijn vrouw zei al dat muziek luisteren eigenlijk niks aan is zonder tegel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Goodtube: als je terug bent van vakantie kom ik even kijken en luisteren. Ben benieuwd. Het klopt wat Rob zei over het oplossen. Je hoort de set niet alleen muziek. Zo groots en breed en diep dat het lijkt alsof de kamer véééél groter is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Wol heeft de tegel gekregen, Julie hebben nog te weinig gezegd, bij mij gaat die niet meer weg, en dit is maar het begin volgens jullie. Mvg wol Als wij euforisch zijn maakt het de voodoo alleen maar groter. Zelf proberen dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bongo Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Klankschaaltjes onzin? Mijn oren vertellen heel iets anders. Maar als je naar de kosten kijkt, dan biedt zo'n tegel wel meer waar voor z'n geld..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 24 april 2015 Share Posted 24 april 2015 · Hidden 24 april 2015 - overbodig Hidden 24 april 2015 - overbodig De moderator gaat idd dit draadje schonen. RenéN mag mij een naam en plaats influisteren via pm. Moderator2 Link to comment
Duck-Twacy Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Wol heeft de tegel gekregen, Julie hebben nog te weinig gezegd, bij mij gaat die niet meer weg, en dit is maar het begin volgens jullie. Mvg wol Nou gefeliciteerd Wol, mooi dat je er blij mee bent. Ben benieuwd wat je ervaart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Ducky, de kracht van de instrumenten, de zuiverheid, het applaus, Mvg wol Live Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 (edited) Goodtube , tegel is geen voodoo,ik had hem al half maart besteld. Mvg wol Dat weet ik. Heb je gister de pakketpost gemist....? Edited 24 april 2015 by goodtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 ik stapte na een eindeloze reis naar Berret met tegel en al in de auto, deed de autoradio aan enn zei tegen mijn vriendin 'ik hoor m nu al' Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Wol, jij ook gefeliciteerd met je tegel. Da's pas een ding hè? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 TL, je zult wel nu trots zijn met het laag met de tegel, wat komt dar een zuiver diep laag uit. Mvg wol Het is idd nog beter geworden Wol. Dat ligt aan wat je erin stopt. Niet aan de speakers. Signalen zijn nu veel schoner, de rommel is eruit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Ik begrijp ook niet meer zo goed wat ik eerder nou zo mooi vond aan de weergave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 (edited) Ik begrijp ook niet meer zo goed wat ik eerder nou zo mooi vond aan de weergave.Precies dat: het was allemaal wel mooi en zo, maar daar ontbrak zo eea aan overtuigingskracht, zeg maar. Je hoort dat het een setje is en niet het echte geluid van instrumenten. Dat valt ineens een aanzienlijk eind weg met een tegel, ongeacht de prijs van de set. En daarom kan een getegeld setje van de kringloper een ongetegelde high-end set compleet naar huis spelen. De suggestie dat geluidsweergave 'echt' is gaat ver voorbij aan electronische hifinormen, die uitsluitend het electronische deel van muziek behelzen... Edited 24 april 2015 by thingman Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Van hifi naar echtheid. Vind ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Een nadeel van tegel is , hij laat horen als een speaker het laag niet op orde is . Mvg wol Wat kunnen jullie heerlijk overdrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Een vriend van mij heeft Jordan x 92 breedbandertjes zo iets met de tegel wat een laag en rust en loep zuiver, toen ik wegging hebben we nog na geluisterd zonder tegel leek wel een koffer radio. Mvg wol Wollie wat een onzin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 april 2015 Report Share Posted 24 april 2015 Hoe weet u dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 25 april 2015 Report Share Posted 25 april 2015 ja het is net wat TL200 zegt: haal die tegel weg en je zit raar te kijken, de lol is er wel een heel stuk vanaf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 25 april 2015 Report Share Posted 25 april 2015 Hoe rakkers van het eerste uur terug komen op dit form Heeft met Ome Willem te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bongo Posted 25 april 2015 Report Share Posted 25 april 2015 De tegel: broodje aap of broodje poep? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 25 april 2015 Report Share Posted 25 april 2015 Kan Bongo al wat bevindingen vermelden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bongo Posted 25 april 2015 Report Share Posted 25 april 2015 Dat de tegel het geluid verandert staat voor mij als een paal boven water. Of dit in alle opzichten een verbetering betreft moet ik nog even afwachten. Wordt vervolgd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 25 april 2015 Report Share Posted 25 april 2015 Dat de tegel het geluid verandert staat voor mij als een paal boven water. Of dit in alle opzichten een verbetering betreft moet ik nog even afwachten. Wordt vervolgd. Ja. Eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 25 april 2015 Report Share Posted 25 april 2015 (edited) Dat de tegel het geluid verandert staat voor mij als een paal boven water. Of dit in alle opzichten een verbetering betreft moet ik nog even afwachten. Wordt vervolgd. Ja, hou rekening met een jaar of twee voor de impact in zijn geheel duidelijk is. Edited 25 april 2015 by thingman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts