goodtube Posted 28 april 2015 Report Share Posted 28 april 2015 Reeuwijk dan, neem ik aan? Of was het bij Rittal zelf? Rittal heeft prima van dat soort korte seminars...Reeuwijk! Ja, klopt Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 28 april 2015 Report Share Posted 28 april 2015 (edited) De tegel doet niets met HF. Aanvankelijk zocht ik het ook die kant op. Nee, ordening is van een heel uuuh andere orde.Ghe ghe ghe... Het is heel behoorlijk in orde ! Edited 28 april 2015 by thingman Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 28 april 2015 Report Share Posted 28 april 2015 (...) Rittal heeft prima van dat soort korte seminars... Prima qua marketing strategie, neem ik aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 april 2015 Report Share Posted 28 april 2015 Prima qua marketing strategie, neem ik aan? Ze demonstreren met eigen materiaal uiteraard. En ze zullen ongetwijfeld als secundair doel hebben om hun spullen te verkopen. Maar Rittal (Cito Benelux) doet meer dan alleen dozen schuiven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bongo Posted 29 april 2015 Report Share Posted 29 april 2015 Wie heeft er op dit moment meer dan één H-tegel (huidige versie) tegelijk in gebruik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 29 april 2015 Report Share Posted 29 april 2015 Wie heeft er op dit moment meer dan één H-tegel (huidige versie) tegelijk in gebruik?Als ik het hebberige in mij de ruimte geef wil ik er wel 10...voor het niet meer kan Er komt wellicht ook een bredere versie dat was voor mij wel een optie geweest maar goed de huidige heeft als voordeel in elke kast/rack danwel eronder te passen. Mijn UL40-S2 en de b-Dac staan er beide op. DAC op z'n zijkant. Past precies. De tegel kost me slaapuren.....! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 29 april 2015 Report Share Posted 29 april 2015 (edited) Wol gaat los hoe meer ik hoor van de set met tegels (en 2 Bybee's en nr 3 is onderweg uit de VS want de voorraad bij de NL leverancier was snel weg) hoe blijer ik word. nu weer een avond Sublime FM. alles klinkt mooi. groet ow boy nu Curtis Mayfield met Superfly. wat een energie nu Edited 29 april 2015 by robx Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 30 april 2015 Report Share Posted 30 april 2015 Wie heeft er op dit moment meer dan één H-tegel (huidige versie) tegelijk in gebruik? Ik heb er 2. Eén onder de voorversterker en één onder de eindversterker. Helaas.... heb ik mijn audiorek uit elkaar gehaald (alles zat boven elkaar) en opnieuw opgebouwd (naast elkaar) dus heb ik nu sowieso 2 tegels nodig. Eigenlijk zou ik er nog één onder de platenspeler (en nog 2 onder de speakers....) willen leggen maar financieel even een pas op de plaats maken.... Let effe niet op de omgekeerde speaker . Als je goed kijkt zie je de tegels liggen, met die lichte zijkanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 30 april 2015 Report Share Posted 30 april 2015 Wat zou er gebeuren als je de tegel regelmatig van plek liet veranderen. Een paar dagen links, een paar dagen onder de platenspeler etc. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 30 april 2015 Report Share Posted 30 april 2015 Wat zou er gebeuren als je de tegel regelmatig van plek liet veranderen. Een paar dagen links, een paar dagen onder de platenspeler etc. ?Dat is niet optimaal zou ik niet doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 30 april 2015 Report Share Posted 30 april 2015 Rene, mooi zo met dat rack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 30 april 2015 Report Share Posted 30 april 2015 Dat maak niks uit, ik heb hem al 3 keer vervoerd en de volgende donderdag ook weer, en het vervoer naar je huisadres, bij mij is die niet slechter op geworden. Mvg wol Dat is een antwoord op een andere vraag. Maar hoe langer je de tegel en app laat liggen hoe beter alles doorordend. Zie het als een spijker hoe langer je die bij een magneet legt hoe magnetischer ie wordt tot het niet verder kan. Is ook "ordenen". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 30 april 2015 Report Share Posted 30 april 2015 (edited) robx, on 29 Apr 2015 - 9:29 PM, said:robx, on 29 Apr 2015 - 9:29 PM, said: Wol gaat los hoe meer ik hoor van de set met tegels (en 2 Bybee's en nr 3 is onderweg uit de VS want de voorraad bij de NL leverancier was snel weg) hoe blijer ik word. nu weer een avond Sublime FM. alles klinkt mooi. groet ow boy nu Curtis Mayfield met Superfly. wat een energie nu Heb nog twee Bybee's liggen. Edited 30 april 2015 by Ruud Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 30 april 2015 Report Share Posted 30 april 2015 Wat zou er gebeuren als je de tegel regelmatig van plek liet veranderen. Een paar dagen links, een paar dagen onder de platenspeler etc. ? Dan gaat dat best goed, maar bereik je niet wat er met twee of drie weken rust kan worden gerealiseerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 3 mei 2015 Report Share Posted 3 mei 2015 (edited) Ik heb mijn set opnieuw ingedeeld. Eerst stonden de CD en dvd speler met de TV receiver op het onderste schap. De Cyrus met PSX op het tweede schap en de draaitafel bovenop. Op deze foto staat de tegel niet op maar die lag op de vloer onder de set. Nu staat de Cyrus onderop, op de tegel, cd en dvd speler op het tweede schap en de draaitafel en tv receiver bovenop. Ik wilde de receiver tussen de versterker en tegel weghebben. Is met wat schuifwerk gelukt. De arm en het element blijven zo ook boven de tegel. TV receiver staat bijna niet boven de tegel en dat vind ik ook niet zo belangrijk. Edited 3 mei 2015 by TL 200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 5 mei 2015 Report Share Posted 5 mei 2015 TL , hoor je nu een verbetering! Mvg wol Ik hoor geen verschil Wol maar ik heb begrepen dat de tegel het meeste invloed heeft op de versterker. Daarom wilde ik de versterker op de tegel en die TV-receiver vind ik niet zo belangrijk, die wilde ik er tussenuit. De tegel is nu twee weken terug van Goodtube en de werking neemt nog steeds toe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 6 mei 2015 Report Share Posted 6 mei 2015 rene je hebt de tegels dwars liggen. Heb je de stippen wel dezelfde kant op (het waarom is me niet duidelijk)? Berret heeft een afgeplat voetje als markering aangebracht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 mei 2015 Report Share Posted 6 mei 2015 TL 200, on 05 May 2015 - 8:19 PM, said:dat de tegel het meeste invloed heeft op de versterker. Onder de versterker Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 7 mei 2015 Report Share Posted 7 mei 2015 Tuut tuut tuut de groetjes van! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 7 mei 2015 Report Share Posted 7 mei 2015 Onder de versterker Zo, jij bent nog scherp zeg om kwart voor elf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 7 mei 2015 Report Share Posted 7 mei 2015 rene je hebt de tegels dwars liggen. Heb je de stippen wel dezelfde kant op (het waarom is me niet duidelijk)? Berret heeft een afgeplat voetje als markering aangebracht. Ja, ik heb ze in de "lengterichting" liggen. Met de afgeplatte voetjes aan dezelfde kant. Ook nog aan Berret gevraagd, maakt niet uit hóe ze liggen, als de markeringen maar aan dezelfde kant liggen..... Voor mij komt dit beter uit, vanwege de afmetingen van de afzonderlijke apparaten, die, op de UL40 na, allemaal dieper zijn dan breed. En bij de UL40 past de tegel óók goed in de lengterichting..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bongo Posted 13 mei 2015 Report Share Posted 13 mei 2015 De tegel is absoluut een blijvertje! Als laatste wapenfeit kan ik vermelden, dat nu ook mijn flatscreen tv (ca. 150 cm boven de vloer en schuin boven mijn audiorack) eraan moest geloven: meer contrast en kleurverzadiging.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 13 mei 2015 Report Share Posted 13 mei 2015 inderdaad, niet alleen recht erboven .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plaatjesdraaier Posted 13 mei 2015 Author Report Share Posted 13 mei 2015 De onmetelijke kracht van positief denken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 13 mei 2015 Report Share Posted 13 mei 2015 dan is het nog veel knapper allemaal ... placebo's zijn het echte wonder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts