terugnaaraf Posted 23 oktober 2016 Report Share Posted 23 oktober 2016 Al verkoop je maar 2 plankjes in de week, heb je een goed inkomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 23 oktober 2016 Report Share Posted 23 oktober 2016 Tweedehands voor e175 op Groen Link to comment Share on other sites More sharing options...
terugnaaraf Posted 23 oktober 2016 Report Share Posted 23 oktober 2016 (edited) Ja zag ik staan, is voor mij te duur, mijn hele set kost 175,- Edited 23 oktober 2016 by terugnaaraf Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 oktober 2016 Report Share Posted 23 oktober 2016 Al verkoop je maar 2 plankjes in de week, heb je een goed inkomen Een fabrikant, importeur en detaillist die er aan willen verdienen naast de belasting. Dan moet je er toch echt meer van verkopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 23 oktober 2016 Report Share Posted 23 oktober 2016 Koeien uit de oude tijd lopen achter op de realiteit. Die prijs van 800 euro klopt al lang niet meer. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 november 2016 Report Share Posted 3 november 2016 Wat is de koers nu Leo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 4 november 2016 Report Share Posted 4 november 2016 (edited) Bovendien is het SuzyWongverhaal allang achterhaald. De tegel (noch de lamp) worden commercieel aangeboden. Geïnteresseerden weten er toch wel een te bemachtigen. Edited 4 november 2016 by thingman Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 4 november 2016 Report Share Posted 4 november 2016 Wat is de koers nu Leo? Aanmelden op het groene forum. (Volgens mij was je dat al) Dan kontakt zoeken met Berret en vragen. De man is altijd bereid om te helpen. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
VANZOMERENG Posted 5 november 2016 Report Share Posted 5 november 2016 Bovendien is het SuzyWongverhaal allang achterhaald. De tegel (noch de lamp) worden commercieel aangeboden. Geïnteresseerden weten er toch wel een te bemachtigen. M.i.z. is er gewoon nog deze site http://www.suzy-wong.com/ maar ik heb niet de indruk, dat er veel "beweging" is op deze site. Ook de Suzy-Wong facebook-site, getuigt niet van veel animo, reacties e.d. Is wat voor jaren terug als de ultieme revolutie op audiogebied werd beschouwd, nu verworden, tot een ordinaire audio-tweak, zoals 1 van de honderden, die op er de markt zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 5 november 2016 Report Share Posted 5 november 2016 Daarna kwam de audiolamp. Maar daar houd zich een klein select groepje zich mee bezig,meestal ook aanhangers van de audiotegel. Je moet er voor in zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 november 2016 Report Share Posted 5 november 2016 Lamp of niet, het blijft schemergebied. Daar officieel/openlijk handel mee gaan drijven is je op glad ijs begeven. Dat weten de profeten ervan ook wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 5 november 2016 Report Share Posted 5 november 2016 (edited) M.i.z. is er gewoon nog deze site http://www.suzy-wong.com/ maar ik heb niet de indruk, dat er veel "beweging" is op deze site. Ook de Suzy-Wong facebook-site, getuigt niet van veel animo, reacties e.d. Is wat voor jaren terug als de ultieme revolutie op audiogebied werd beschouwd, nu verworden, tot een ordinaire audio-tweak, zoals 1 van de honderden, die op er de markt zijn? Die dus niet, dat zei ik al... Dat is iemand die dingen probeert na te maken. De werkende tegel wordt niet via internet te koop aangeboden, net zo min als de lamp. Edited 5 november 2016 by thingman Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 5 november 2016 Report Share Posted 5 november 2016 Die dus niet, dat zei ik al... Dat is iemand die dingen probeert na te maken. De werkende tegel wordt niet via internet te koop aangeboden, net zo min als de lamp. Wat op deze site aangeboden wordt is geen namaak. Het zijn geen tegels, maar kurkjes. Dit is een ontwikkeling van één van de beide heren die samen de tegels ontwikkeld hebben. Zij werken inmiddels niet meer samen. De andere heer is verder gegaan met tegels. In de tijd van samenwerking werden die nog Suzy Wong tegels genoemd. Nu heten die "H tegels". De lamp is een ontwikkeling van laatst genoemde. (Waarschijnlijk in samenwerking met iemand van het groene forum) En over de werking mag iedereen denken wat hij wil. Ik heb goede ervaring met zowel de tegels (die allereerste kleintjes) als de kurkjes. De lamp en de grote tegels heb ik zelf niet, maar ik heb elders wel de werking van de grote tegels ervaren. Verder geniet ik ook nog van een nieuwe ontwikkeling uit het Suzy Wong kamp. Maar die wordt (nog?) niet op de site vermeld. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts