Jump to content

De Suzy Wong en H-Tegel

Recommended Posts

@Henrie: van een ontevreden tegelbezitter heb ik nog niet gehoord: is ook lastig met een "niet tevreden, geld terug garantie".

@TL 200: gaaf man, die tegel is je dus inderdaad gegund - veel genot gewenst!

@Hans van Liempd: valt verder wel mee met die vaagheid, toch? ;-)

@Henrie: van een ontevreden tegelbezitter heb ik nog niet gehoord: is ook lastig met een "niet tevreden, geld terug garantie".

Ik had het dan ook over mensen die er een geprobeerd en/of gehad hebben, niet over mensen die er nog een bezitten. Ik ga ervan uit dat die mensen inderdaad tevreden zijn...

Edited by Henrie

Henrie,

Voor zover ik het weet, heeft er nog nooit iemand een negatief effect van de tegels ondervonden. Er waren wel mensen die geen effect ervoeren. Ik heb het proces van het begin af aan gevolgd en was één van de testers. Die testtegels heb ik nog steeds en ben er nog steeds blij mee. Het schijnt dat de huidige uitvoering nog beter werkt dan de testexemplaren. Ik heb ze nog nooit één op één vergeleken.

Groet,

Leobus

Ik heb gelezen dat er ook tegels aan hifizaken uitgeleend gaan worden.

Dan komen ze ook onder ogen en oren van mensen die niets met forums van doen hebben,en dus ook niet beinvloed zijn of raken wat er allemaal over geschreven word.

Welke audiobladen ken je dan die wel kritisch en objectief verslag doen?

Oh, ik wilde slechts de kans dat er een objectief audioblad bestaat niet helemaal uitsluiten. Want als je dat doet, wordt je hier immers al snel voor starre hork uitgemaakt. Maar kennelijk geldt dat niet als het op audiobladen aankomt..?

Ach nee Henrie ik zou eerder zeggen: "lekker eigenwijs"  :D Maar mag ik jou eens een tip geven?  Haal die hardloopschoenen uit de mottenballen (voor zover ze daarin leggen natuurlijk)

Ik meen dat het zelfs wetenschappelijk is bewezen dat je van hardlopen heel creatief en open minded wordt.  Als je dan in zo' n groepje loopt waar ik als hulpje van de trainer donderdags het

tempo mag bepalen wordt je ook nog omringd door vrouwelijk schoon.   3 vliegen in één klap.  Het is dat ik zo' n lieve vrouw heb.... ;) 

Maar on-topic : De Leak Stereo 70 is weg :( van der Veen mag zijn kunsten vertonen samen met de tegel.  

Oh, ik wilde slechts de kans dat er een objectief audioblad bestaat niet helemaal uitsluiten. Want als je dat doet, wordt je hier immers al snel voor starre hork uitgemaakt. Maar kennelijk geldt dat niet als het op audiobladen aankomt..?

Audiobladen zijn net als positieve verhalen over Suzy Wong tegels. Voor mij tenminste wel.

Eerst horen en dan pas geloven. Ik moet toegeven dat ik bij audiobladen wel vaak teleurgesteld ben geworden.

Bij de tegels en aanverwante gehaktzaken, ben ik nog nooit teleurgesteld.

Dat jij beiden over één kam wilt scheren is jouw goed recht, maar je mist daardoor een kans. Vind ik tenminste.

Groet,

Leobus

Ach nee Henrie ik zou eerder zeggen: "lekker eigenwijs"  :D Maar mag ik jou eens een tip geven?  Haal die hardloopschoenen uit de mottenballen (voor zover ze daarin leggen natuurlijk)

Ik meen dat het zelfs wetenschappelijk is bewezen dat je van hardlopen heel creatief en open minded wordt.  Als je dan in zo' n groepje loopt waar ik als hulpje van de trainer donderdags het

tempo mag bepalen wordt je ook nog omringd door vrouwelijk schoon.   3 vliegen in één klap.  Het is dat ik zo' n lieve vrouw heb.... ;)

In de jaren dat ik nog aan hardlopen deed, dacht ik precies hetzelfde over dit soort 'tweaks', dat weet jij ook wel. Dus hou je adviezen maar voor je. Overigens is mijn ervaring dat het vrouwelijk schoon doorgaans een heel stuk harder loopt dan ik ooit heb gekund. Maar goed, wat jij vrouwelijk schoon vindt, vind ik waarschijnlijk oude vrouwen, gezien ons leeftijdsverschil...

Je moet niet denken maar zeker weten (daar is ook een Engelse versie van) : gewoon proberen. Zoals andere enthousiaste gebruikers ook deden. Het is zó simpel.

Kom je vertellen dat je het niks vond: dan heb je gelijk, maar je probeerde het wel.

groet

Kom je vertellen dat je het niks vond: dan heb je gelijk, maar je probeerde het wel.

Ach welnee. Dan krijg ik alsnog om m'n oren dat ik er niet voor open stond en daarom niks hoorde. En dan zijn we weer terug bij af...

In de jaren dat ik nog aan hardlopen deed, dacht ik precies hetzelfde over dit soort 'tweaks', dat weet jij ook wel. Dus hou je adviezen maar voor je. Overigens is mijn ervaring dat het vrouwelijk schoon doorgaans een heel stuk harder loopt dan ik ooit heb gekund. Maar goed, wat jij vrouwelijk schoon vindt, vind ik waarschijnlijk oude vrouwen, gezien ons leeftijdsverschil...

Ja wat dat betreft ben je niets veranderd.  :mellow: Uit eigen ervaring, de meest gemaakte fout is té snel té fanatiek en daarmee blessures oplopen.

In de groep waar ik donderdags meeloop,  loopt van alles, vanaf een jaar 25, snelheid tot +/- 9....10km/uur.  Din en Za pak ik een snelle groep.

Verder is er niets mis met mijn ogen  :o  :)

On-topic met Leak klonk het erg goed.   Met de buisjes,  spectaculair  :)

Edited by Tubejack

ok dus de 'high-end' ging ook goed.

groet

Ja, het werkt meteen!  Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik (denk) àlle spaarzame informatie, aanwijzingen en vage verhalen die maar van, van der Heide bekent zijn heb opgeslurpt en met die beperkte kennis mijn apparatuur ingericht.  Die 65 pagina's van het AF forum is daarbij niets in vergelijking.   ;)  

Henri,

Uit eigen ervaring, de meest gemaakte fout is té snel té fanatiek oordelen en daarmee jezelf tekort doen. ;)

Love you, TL 200

Henri,

Ik ben ook wat te nuchter hiervoor. Maar dat ben ik ook voor paranormale begaafdheden, magnetiseurs en dat soort. Echter dat bestaat en of het nou waar is of niet; als mensen aangeven ergens baat bij te hebben, dan is dat zo. Punt.

Onder alle techneuten hier, en dan niet de minste, bevinden zich dus tegelaars.

Ok. Ik heb het nu ervaren. En ga het binnenkort ook ervaren in mijn eigen set. Hoe het dan uitpakt bepaalt uiteindelijk mijn oordeel over de SW tegel. Tot nu toe werkt het in elk geval niet verslechterend. Nadeel : ff weghalen van de tegel heeft pas enkele uren later een effect, dus zo zwart wit is het effect niet vast te stellen.

En ik ga het technisch niet ontrafelen. Dat gaat mij boven de pet. En kost meer tijd dan uitproberen.

Edited by goodtube

Henri,

Ik ben ook wat te nuchter hiervoor. Maar dat ben ik ook voor paranormale begaafdheden, magnetiseurs en dat soort. Maar dat bestaat en of het nou waar is of niet; als mensen aangeven ergens baat bij te hebben, dan is dat zo. Punt.

Onder alle techneuten hier, en dan niet de minste, bevinden zich dus tegelaars.

Ok. Ik heb het ervaren. En ga het binnenkort ook ervaren in mijn eigen set. Hoe het dan uitpakt bepaalt uiteindelijk mijn oordeel over de SW tegel. Tot nu toe werkt het in elk geval niet verslechterend.

En ik ga het technisch niet ontrafelen. Dat gaat mij boven de pet. En kost meer tijd dan uitproberen.

Ik ben wel benieuwd naar je ervaring.

Morgen ga ik naar de maker van de SW tegels, twee tegeltjes uit de begin periode laten controleren.

Als iemand nuchter is ben ook ik dat wel, veel tweaks, buizen en andere zaken geprobeerd en daar leuke resultaten mee bereikt, maar wat die SW tegels hier doen is echt geen kleinigheid.

De beste " tweak" ever en technisch is mij er al veel door de maker over uitgelegt, compleet begrijpen doe ik het nog steeds niet, maar dat er wel degelijk wat positiefs gebeurd staat voor mij vast.

Discussies ga ik verder uit de weg, niet om respectloos te willen overkomen, maar omdat woorden in deze toch niet kunnen overtuigen.

Neem de tijd om het te ervaren, let meer op het geheel en wat het met je doet, dan op de details...tenminste voor mij werkte dat .

Het klinkt plots echter, natuurlijker...tenminste dat was mijn eerste indruk.

Wil je toch technisch luisteren pak de cd Amused to dead van Roger Waters en let eens op de effecten, het nummer met onweer ..man het rolde achter mij langs, zo had ik het nog nooit eerder gehoord.

Maar goed, veel plezier met SW tegel test.

Edited by Buell