Jump to content

Workshop En High-End Forum Dag 2014: De Draaitafel En Haar Aandrijving Door Sonore Ac

Arden
 Share

Recommended Posts

• Members

Vanochtend na overleg over de set-up even wat knopen doorgehakt, in principe gaat deze er die dag als volgt uitzien:

Draaitafel: Pluto Audio 12 A ''The Black'', tonearm Reed 2A 10,5 inch en een ZYX Airy Cosmos MC element.

Standaard Pluto motor en de upgrade motor plus sturing ontwikkeld door  Sonore AC, phonotrap van den Hul Grail.

Versterkers: Sonore AC Mira voorversterker en  Arcturus eindversterker

Luidsprekers: Blumenhofer FS2

Bekabeling: Volledig Sonore AC.

Uiteraard zal er veel worden uitgelegd over de werking van draaitafels, waarbij veel vergeten kennis aan de orde zal worden gebracht (voorzien van diverse metingen).

Natuurlijk zal ook de muziek niet worden vergeten, hier ''draait'' het in principe toch nog altijd om...

• Members

Zet m'n broer Chris ook maar bij de lijst. Hij blijft ook mee eten, maar dat zal ik nog aan Sodejuu doorgeven.

Zal ik doen zodra ik weer thuis ben! Dat lukt me nog niet echt op zo'n slimme foon. Die is of te slim voor mij, of ik ben te dom voor hem (of zoiets)...

Nog maar een schop omhoog. Graag had ik uiterlijk dinsdagmorgen willen weten ie er mee gaat eten na de happening, want ik ga dinsdagmiddag reserveren.

Tot nu toe hebben zich aangemeld:

Marco (Arden)

Glenn

Cock

Arnold

Mark

Onno (Audiofreak)

Hans van Liemd

Chris van Liemd

Peter (Pjotr)

Roger (Sodejuu)

de (bekende) tweeling uit Gemert (ik heb hun namen niet)

Stijn (s_k)

S.O.T.A. Jerry

Wichard

Gerald (Gruiter)

Sander (KT88)?

Als je je naam er niet bij ziet staan en je wil wel mee, laat het dan uiterlijk dinsdagmorgen weten

Vanuit de ACL is de aanwas dun. Ik heb buiten mezelf slechts 5 aanmeldingen voor de workshop/lezing.

Nou, toevallig zoenen Stef en ik elkaar idd als we elkaar tegenkomen! Belgische gewoonte? Het overkomt me idd alleen bij Belgische en Franse vrienden...

Zoenen Belgische gewoonte? Nu moest ik lang geleden regelmatig op de Antwerpse Kaaien zijn voor mijn werk. Altijd en overal werd je begroet met een ferme handdruk, van lasser tot manager. Maar zoenen? Nee, dat toch niet... gelukkig :D

Het is vooral een Franstalige gewoonte ... en vermits ik in en rond het Brusselse ben opgegroeid ...

@Pjotr (Peter)

Ik zie een Antwerpse arbeider nog niet snel kussen :)

@Marc

Kun je echt niet, had graag wat bijgepraat

3uur sporen enkel is niet niets natuurlijk

Voor wie wel wil komen maar nog met het vervoer zit of het gezeliger vind om samen te rijden, ik heb nog plek in de auto en vertrek van uit Ermelo. Als het een beetje op de route ligt en je wil mee rijden. Gezellig.

Ohja ik eet niet mee.