Jump to content

Workshop En High-End Forum Dag 2014: De Draaitafel En Haar Aandrijving Door Sonore Ac

Arden
 Share

Recommended Posts

• Members

Je hebt meegemaakt wet er gebeurd al Cock begint met praten... Plannen van een programma wordt dan wat lastig. In ieder geval, naast uitleg demonstraties met de standaard en de Sonore Motor, en natuurlijk muziek!

Damn it, ik ga toch proberen te komen.

Als ik hulp kan regelen voor het meiske en er iemand langs Huizen 035 komt houd ik me aanbevolen.

Dat eerste weet ik vandeweek ws. wel, dat laatste hoop ik van 1 van jullie te vernemen.

Voor wat betreft het wel of niet mee-eten schik ik me in de wens van de eventuele chauffeur.

@Marc

Kun je echt niet, had graag wat bijgepraat

3uur sporen enkel is niet niets natuurlijk

Meerijden zou wat zijn, maar de enige van wie ik weet dat hij in de buurt woont en gaat, komt vanuit een heel ander deel van Nederland.

Dus vooralsnog houd ik het er maar op dat ik niet zal kunnen gaan. :(

• Members

Damn it, ik ga toch proberen te komen.

Als ik hulp kan regelen voor het meiske en er iemand langs Huizen 035 komt houd ik me aanbevolen.

Dat eerste weet ik vandeweek ws. wel, dat laatste hoop ik van 1 van jullie te vernemen.

Voor wat betreft het wel of niet mee-eten schik ik me in de wens van de eventuele chauffeur.

Dat zou heel mooi zijn Sander, heel mooi!

Wij zitten er echter al op vrijdag, dus dat wordt een beetje moeilijk, maar nogmaals de oproep:

WIE ZOU SANDER VANUIT HUIZEN KUNNEN MEENEMEN EN TERUGBRENGEN?

Zou zeer worden gewaardeerd!

Ik sta nog steeds garant voor een eventuele rit naar het hospitaal voor Sander binnen de benodigde tijdsduur...

• Members

Nog een kleine update, dit is nu ook te vinden in de openingspost:

!! ONDER DE AANWEZIGEN ZAL ER OOK EEN PLUTO AUDIO KOPEREN DRAAITAFELMAT WORDEN VERLOOT !!

Geen super dikke prijs, maar wel een mooie. En, wie het kleine niet eert....

Dat zou heel mooi zijn Sander, heel mooi!

Wij zitten er echter al op vrijdag, dus dat wordt een beetje moeilijk, maar nogmaals de oproep:

WIE ZOU SANDER VANUIT HUIZEN KUNNEN MEENEMEN EN TERUGBRENGEN?

Zou zeer worden gewaardeerd!

Ik sta nog steeds garant voor een eventuele rit naar het hospitaal voor Sander binnen de benodigde tijdsduur...

Geen probleem ik haal Sander op en breng hem weer naar huis.

En als Sander mee wil eten dan doe ik dat ook.

Nog een kleine update, dit is nu ook te vinden in de openingspost:

!! ONDER DE AANWEZIGEN ZAL ER OOK EEN PLUTO AUDIO KOPEREN DRAAITAFELMAT WORDEN VERLOOT !!

Geen super dikke prijs, maar wel een mooie. En, wie het kleine niet eert....

leuke actie :)

Fijn dat je dat wil doen voor Sander, George. Onno zou eventueel ook nog een optie kunnen zijn om Sander op te halen, maar dat moet hij zelf melden. Dat kan ik niet voor hem beslissen. Maar het is al opgelost zo te zien.

Ik heb vanmiddag gebeld om te reserveren bij Eeetcafé De Mert (waar we vorige keer ook zijn geweest). Ik kreeg helaas minder nieuws en ik zat al met de gedachte dat het wel eens mis kon gaan. Er is nl dit weekend kermis in Swalmen. Die staat daar pal voor de deur en dan is het eetcafégedeelte dicht en alleen de bar open. Ik heb daarom een andere lokatie benaderd. Dat is wel gelukt, al kunne we niet a la carte bestellen, maar kiezen uit 2 menu's (met kleine variaties tot de mogelijkheid behorend). De menukaart vind je hier: http://de-boei.net/wp-content/uploads/2014/06/Zomermenu-2014.pdf

Ik moet alleen zaterdag nog doorgeven met hoeveel we precies komen. Ik heb nu voor 15 personen geboekt, met wat uitloop erbij gecalculeerd (daar zijn ze van op de hoogte).

Dan even een melding die minder leuk is. Ik wilde vanavond even naar de zaal gaan om de lunch te bespreken, maar de zaak was dicht vanwege familieomstandigheden. Ik heb even gebeld en toen bleek de uitbater in het ziekenhuis te zijn, omdat het slecht ging met zijn schoonmoeder. Als het helemaal tegen zit, bestaat er een kans dat we onze meeting af moeten blazen, want dan hebben zij de zaal nodig voor de kofietafel. Daar ga ik vooralsnog niet van uit, maar de kans bestaat dus.

Ik had vanmiddag Arden al gesproken door de telefoon over Sander en toegezegd dat ik hem wil meenemen. En daarna ging het licht ff uit hier met hoestbuien, hoofdpijn, gewrichtspijn enz. Vandaar nu pas reactie. Maar als Kappa 7 het ook wil doen is mij dat ook best. Ik hoor het wel.

Dat is vervelend voor de uitbater en zijn vrouw. Laten we hopen op een goede afloop voor de schoonmoeder.

Ik had vanmiddag Arden al gesproken door de telefoon over Sander en toegezegd dat ik hem wil meenemen. En daarna ging het licht ff uit hier met hoestbuien, hoofdpijn, gewrichtspijn enz. Vandaar nu pas reactie. Maar als Kappa 7 het ook wil doen is mij dat ook best. Ik hoor het wel.

Dat is vervelend voor de uitbater en zijn vrouw. Laten we hopen op een goede afloop voor de schoonmoeder.

Ik had al eerder aangegeven dat ik Sander op wouw halen als hij wilde komen. Voor mij is dat een half uurtje om rijden maar geen enkel probleem.

Aangezien Sander bij jou op de route woont is het misschien netzo handig als jij hem op haalt.

• Members

[...]

Dan even een melding die minder leuk is. Ik wilde vanavond even naar de zaal gaan om de lunch te bespreken, maar de zaak was dicht vanwege familieomstandigheden. Ik heb even gebeld en toen bleek de uitbater in het ziekenhuis te zijn, omdat het slecht ging met zijn schoonmoeder. Als het helemaal tegen zit, bestaat er een kans dat we onze meeting af moeten blazen, want dan hebben zij de zaal nodig voor de kofietafel. Daar ga ik vooralsnog niet van uit, maar de kans bestaat dus.

Oei, dat is geen beste...

For just in case, is er nog een noodscenario mogelijk door uit te wijken naar bijvoorbeeld de locatie van de audioclub van Hans? Zou wel spijtig zijn als we onverhoopt alles moeten afblazen! 

Hi Onno,

Het zou logistiek handiger zijn als ik met jou mee kan rijden, het ligt op jouw route en bovendien weet jij waar mijn huis woont.

Maar als het niet gaat dan neem ik graag het aanbod van George aan.

Hulp voor meiske is geregeld dus wat mij betreft ben ik erbij.

Hopelijk gaat het door ivm. de persoonlijke omstandigheden van de uitbater.

Net naar de uitbater gebeld. Ondanks dat het met schoonmoeder een aflopende zaak is, gaat het toch door. Alle catering (belegde broodjes en vlaai) is geregeld. Drank anders dan koffie en thee is echter voor eigen rekening. Ik wil dan toch nog graag even benadrukken dat een vrijwillige bijdrage van harte welkom is, Daarvan gaat het grootste deel naar Stichting Ambulancewens zoas eerder aangekondigd, maar ik zou toch graag een gedeelte van de catering vergoed willen hebben, want dat komt uit mijn eigen beurs.

BTW voor degenen die erna mee gaan eten. Is de menukaart goed genoeg?

• Members

[...]

Voor ons prima! Zou het zo als menu uit een a la card hebben kunnen kiezen, dus prima (en heeeeel schappelijk geprijsd)...

Net naar de uitbater gebeld. Ondanks dat het met schoonmoeder een aflopende zaak is, gaat het toch door. Alle catering (belegde broodjes en vlaai) is geregeld. Drank anders dan koffie en thee is echter voor eigen rekening. Ik wil dan toch nog graag even benadrukken dat een vrijwillige bijdrage van harte welkom is, Daarvan gaat het grootste deel naar Stichting Ambulancewens zoas eerder aangekondigd, maar ik zou toch graag een gedeelte van de catering vergoed willen hebben, want dat komt uit mijn eigen beurs.

Hoi Roger,

Wellicht handiger om dan "gewoon" een bedrag vast te stellen als bijdrage? Was ook zo bij het vorige weekend zo geregeld, dan weet ook iedereen dat dat van hem/haar verwacht wordt   ;)