WanFie Posted 16 september 2014 Report Share Posted 16 september 2014 Is er een programma. Of moeten we er gewoon vanaf elf tot vier zijn, om niks te missen ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 16 september 2014 Author Members Report Share Posted 16 september 2014 Je hebt meegemaakt wet er gebeurd al Cock begint met praten... Plannen van een programma wordt dan wat lastig. In ieder geval, naast uitleg demonstraties met de standaard en de Sonore Motor, en natuurlijk muziek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 16 september 2014 Report Share Posted 16 september 2014 Damn it, ik ga toch proberen te komen. Als ik hulp kan regelen voor het meiske en er iemand langs Huizen 035 komt houd ik me aanbevolen. Dat eerste weet ik vandeweek ws. wel, dat laatste hoop ik van 1 van jullie te vernemen. Voor wat betreft het wel of niet mee-eten schik ik me in de wens van de eventuele chauffeur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 16 september 2014 Report Share Posted 16 september 2014 @Marc Kun je echt niet, had graag wat bijgepraat 3uur sporen enkel is niet niets natuurlijk Meerijden zou wat zijn, maar de enige van wie ik weet dat hij in de buurt woont en gaat, komt vanuit een heel ander deel van Nederland. Dus vooralsnog houd ik het er maar op dat ik niet zal kunnen gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 16 september 2014 Author Members Report Share Posted 16 september 2014 Damn it, ik ga toch proberen te komen. Als ik hulp kan regelen voor het meiske en er iemand langs Huizen 035 komt houd ik me aanbevolen. Dat eerste weet ik vandeweek ws. wel, dat laatste hoop ik van 1 van jullie te vernemen. Voor wat betreft het wel of niet mee-eten schik ik me in de wens van de eventuele chauffeur. Dat zou heel mooi zijn Sander, heel mooi! Wij zitten er echter al op vrijdag, dus dat wordt een beetje moeilijk, maar nogmaals de oproep: WIE ZOU SANDER VANUIT HUIZEN KUNNEN MEENEMEN EN TERUGBRENGEN? Zou zeer worden gewaardeerd! Ik sta nog steeds garant voor een eventuele rit naar het hospitaal voor Sander binnen de benodigde tijdsduur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 16 september 2014 Author Members Report Share Posted 16 september 2014 Nog een kleine update, dit is nu ook te vinden in de openingspost: !! ONDER DE AANWEZIGEN ZAL ER OOK EEN PLUTO AUDIO KOPEREN DRAAITAFELMAT WORDEN VERLOOT !! Geen super dikke prijs, maar wel een mooie. En, wie het kleine niet eert.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 16 september 2014 Report Share Posted 16 september 2014 Wij (Jerry, Chris en ik) zullen er om ongeveer 12:00 uur zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 16 september 2014 Report Share Posted 16 september 2014 Geen super dikke prijs, maar wel een mooie. En, wie het kleine niet eert.... Hallooo, is toch heel leuk! (Kan) een hele mooie verbetering geven . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 september 2014 Report Share Posted 16 september 2014 Dat zou heel mooi zijn Sander, heel mooi! Wij zitten er echter al op vrijdag, dus dat wordt een beetje moeilijk, maar nogmaals de oproep: WIE ZOU SANDER VANUIT HUIZEN KUNNEN MEENEMEN EN TERUGBRENGEN? Zou zeer worden gewaardeerd! Ik sta nog steeds garant voor een eventuele rit naar het hospitaal voor Sander binnen de benodigde tijdsduur... Geen probleem ik haal Sander op en breng hem weer naar huis.En als Sander mee wil eten dan doe ik dat ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 september 2014 Report Share Posted 16 september 2014 Nog een kleine update, dit is nu ook te vinden in de openingspost: !! ONDER DE AANWEZIGEN ZAL ER OOK EEN PLUTO AUDIO KOPEREN DRAAITAFELMAT WORDEN VERLOOT !! Geen super dikke prijs, maar wel een mooie. En, wie het kleine niet eert.... leuke actie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 september 2014 Report Share Posted 16 september 2014 Fijn dat je dat wil doen voor Sander, George. Onno zou eventueel ook nog een optie kunnen zijn om Sander op te halen, maar dat moet hij zelf melden. Dat kan ik niet voor hem beslissen. Maar het is al opgelost zo te zien. Ik heb vanmiddag gebeld om te reserveren bij Eeetcafé De Mert (waar we vorige keer ook zijn geweest). Ik kreeg helaas minder nieuws en ik zat al met de gedachte dat het wel eens mis kon gaan. Er is nl dit weekend kermis in Swalmen. Die staat daar pal voor de deur en dan is het eetcafégedeelte dicht en alleen de bar open. Ik heb daarom een andere lokatie benaderd. Dat is wel gelukt, al kunne we niet a la carte bestellen, maar kiezen uit 2 menu's (met kleine variaties tot de mogelijkheid behorend). De menukaart vind je hier: http://de-boei.net/wp-content/uploads/2014/06/Zomermenu-2014.pdf Ik moet alleen zaterdag nog doorgeven met hoeveel we precies komen. Ik heb nu voor 15 personen geboekt, met wat uitloop erbij gecalculeerd (daar zijn ze van op de hoogte). Dan even een melding die minder leuk is. Ik wilde vanavond even naar de zaal gaan om de lunch te bespreken, maar de zaak was dicht vanwege familieomstandigheden. Ik heb even gebeld en toen bleek de uitbater in het ziekenhuis te zijn, omdat het slecht ging met zijn schoonmoeder. Als het helemaal tegen zit, bestaat er een kans dat we onze meeting af moeten blazen, want dan hebben zij de zaal nodig voor de kofietafel. Daar ga ik vooralsnog niet van uit, maar de kans bestaat dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 16 september 2014 Report Share Posted 16 september 2014 Ik had vanmiddag Arden al gesproken door de telefoon over Sander en toegezegd dat ik hem wil meenemen. En daarna ging het licht ff uit hier met hoestbuien, hoofdpijn, gewrichtspijn enz. Vandaar nu pas reactie. Maar als Kappa 7 het ook wil doen is mij dat ook best. Ik hoor het wel.Dat is vervelend voor de uitbater en zijn vrouw. Laten we hopen op een goede afloop voor de schoonmoeder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 september 2014 Report Share Posted 16 september 2014 Ik had vanmiddag Arden al gesproken door de telefoon over Sander en toegezegd dat ik hem wil meenemen. En daarna ging het licht ff uit hier met hoestbuien, hoofdpijn, gewrichtspijn enz. Vandaar nu pas reactie. Maar als Kappa 7 het ook wil doen is mij dat ook best. Ik hoor het wel. Dat is vervelend voor de uitbater en zijn vrouw. Laten we hopen op een goede afloop voor de schoonmoeder. Ik had al eerder aangegeven dat ik Sander op wouw halen als hij wilde komen. Voor mij is dat een half uurtje om rijden maar geen enkel probleem.Aangezien Sander bij jou op de route woont is het misschien netzo handig als jij hem op haalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 17 september 2014 Author Members Report Share Posted 17 september 2014 [...] Dan even een melding die minder leuk is. Ik wilde vanavond even naar de zaal gaan om de lunch te bespreken, maar de zaak was dicht vanwege familieomstandigheden. Ik heb even gebeld en toen bleek de uitbater in het ziekenhuis te zijn, omdat het slecht ging met zijn schoonmoeder. Als het helemaal tegen zit, bestaat er een kans dat we onze meeting af moeten blazen, want dan hebben zij de zaal nodig voor de kofietafel. Daar ga ik vooralsnog niet van uit, maar de kans bestaat dus. Oei, dat is geen beste... For just in case, is er nog een noodscenario mogelijk door uit te wijken naar bijvoorbeeld de locatie van de audioclub van Hans? Zou wel spijtig zijn als we onverhoopt alles moeten afblazen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 september 2014 Report Share Posted 17 september 2014 Ik had vanmiddag Arden al gesproken door de telefoon over Sander en toegezegd dat ik hem wil meenemen. En daarna ging het licht ff uit hier met hoestbuien, hoofdpijn, gewrichtspijn enz. Vandaar nu pas reactie. Maar als Kappa 7 het ook wil doen is mij dat ook best. Ik hoor het wel. Dat is vervelend voor de uitbater en zijn vrouw. Laten we hopen op een goede afloop voor de schoonmoeder. Hi Onno, Het zou logistiek handiger zijn als ik met jou mee kan rijden, het ligt op jouw route en bovendien weet jij waar mijn huis woont. Maar als het niet gaat dan neem ik graag het aanbod van George aan. Hulp voor meiske is geregeld dus wat mij betreft ben ik erbij. Hopelijk gaat het door ivm. de persoonlijke omstandigheden van de uitbater. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 september 2014 Report Share Posted 17 september 2014 Net naar de uitbater gebeld. Ondanks dat het met schoonmoeder een aflopende zaak is, gaat het toch door. Alle catering (belegde broodjes en vlaai) is geregeld. Drank anders dan koffie en thee is echter voor eigen rekening. Ik wil dan toch nog graag even benadrukken dat een vrijwillige bijdrage van harte welkom is, Daarvan gaat het grootste deel naar Stichting Ambulancewens zoas eerder aangekondigd, maar ik zou toch graag een gedeelte van de catering vergoed willen hebben, want dat komt uit mijn eigen beurs. BTW voor degenen die erna mee gaan eten. Is de menukaart goed genoeg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 17 september 2014 Author Members Report Share Posted 17 september 2014 [...] BTW voor degenen die erna mee gaan eten. Is de menukaart goed genoeg? Voor ons prima! Zou het zo als menu uit een a la card hebben kunnen kiezen, dus prima (en heeeeel schappelijk geprijsd)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 17 september 2014 Report Share Posted 17 september 2014 Menukaart is prima. Zorg je voor een pot, waar we de bijdrage voor de catering in kunnen doen.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 17 september 2014 Report Share Posted 17 september 2014 BTW voor degenen die erna mee gaan eten. Is de menukaart goed genoeg? 'Tis geen High-end maar verder prima P.s. Leuk Sander dat je toch van de partij kunt zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 17 september 2014 Report Share Posted 17 september 2014 Sander, ik pik je wel op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 september 2014 Report Share Posted 17 september 2014 Fijn, ik PM je nog wel even over het hoe en wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 18 september 2014 Report Share Posted 18 september 2014 Voor ik het vergeet: iedereen een prettige dag gewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 18 september 2014 Report Share Posted 18 september 2014 Net naar de uitbater gebeld. Ondanks dat het met schoonmoeder een aflopende zaak is, gaat het toch door. Alle catering (belegde broodjes en vlaai) is geregeld. Drank anders dan koffie en thee is echter voor eigen rekening. Ik wil dan toch nog graag even benadrukken dat een vrijwillige bijdrage van harte welkom is, Daarvan gaat het grootste deel naar Stichting Ambulancewens zoas eerder aangekondigd, maar ik zou toch graag een gedeelte van de catering vergoed willen hebben, want dat komt uit mijn eigen beurs. BTW voor degenen die erna mee gaan eten. Is de menukaart goed genoeg? Hoi Roger, Wellicht handiger om dan "gewoon" een bedrag vast te stellen als bijdrage? Was ook zo bij het vorige weekend zo geregeld, dan weet ook iedereen dat dat van hem/haar verwacht wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 18 september 2014 Report Share Posted 18 september 2014 Sluit mij aan bij René ... ! Een vaste bijdrage die de kosten dekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 september 2014 Report Share Posted 18 september 2014 Nou, wat te denken van €5 p.p. Daarvoor krijg je dan een workshop/lezing/demo, koffie en/of thee, 2 broodjes en een stuk vlaai en een donatie voor Stichting Ambulancewens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts