Ruud Posted 7 juli 2014 Report Share Posted 7 juli 2014 Dan weet jij helemaal hoe de opnamen van Hans T thuis zouden moeten klinken ?? Natuurlijk niet, ik geef alleen aan dat onversterkt, mits het kan, altijd beter dan versterkt is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 juli 2014 Report Share Posted 8 juli 2014 Wat mij altijd opvalt is dat klassieke opnamen altijd "beter" klinken dan in het echt. In live zit vaak iets "schrils". Mathilde Santing zong overigens indertijd de laatste nummers altijd zonder versterking - geweldig hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 8 juli 2014 Report Share Posted 8 juli 2014 Interessante constatering Carl, over dat schrille. Talloze violen samen, koren en basstemmen hebben dat voor mij ook, in combinatie met reflecties klinkt dat niet altijd even fraai. Dat moet je evenwel nastreven in een neutrale set. Helasepaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 8 juli 2014 Report Share Posted 8 juli 2014 Ik was bij iemand die een opname van een draaiorgel had gemaakt. Dat klonk afschuwelijk. Net zoals in het echt. Volgens mij is het dan goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 8 juli 2014 Report Share Posted 8 juli 2014 Ik was bij iemand die een opname van een draaiorgel had gemaakt. Dat klonk afschuwelijk. Net zoals in het echt. Volgens mij is het dan goed. :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts