Jump to content

Pink Floyd - Nieuw album na 20j

stefk
 Share

Recommended Posts

• Members

Tja, het is ook weer een levendig iets op Feestboek, met de azijnpissers uiteraard in de hoofdrol. Het zou zijn om te cashen... Nou geloof me, daar zijn ze al jaren niet meer mee bezig.

Ik ben blij met alles wat ze nog uitbrengen, koester het en zal er ongetwijfeld weer dik van genieten.

O, en Stef, om op jouw vraag uit een ander draadje hier ook te beantwoorden, als dit op vinyl uitkomt koop je er dus idd minimaal 2 van omdat de eerste persing weer zeer snel op zal zijn en dan is een gesealed extra exemplaar dus gegarandeerd geld waard. Buiten dat zoiets een waarde krijgt, stel je voor dat je later nog eens een goede vriend zoiets kado zou kunnen doen voor een speciale gelegenheid? Ken je die reclames van die Creditcard maatschappij? Nou, zo'n kado is nu echt Priceless!!!

Weet je Marco, per abuis leerde ik een garage band uit Zweden kennen, Lady banana, zeer LoFi maar ik ben er stekezot van, heb gelijk 3 keer 2 singles bij die gasten gekocht, geld overgemaakt vrijblijvend bedrag, washij zo tevreden mee dat hij een 7 single, van zijn vorige groep erbij heeft gedaan, en ik ik heb die 4 anderen uitgedeeld ... :)

YOLO + Life is too short :)

Staat dit er ook op?  http://www.youtube.com/watch?v=jKjtIdbxDfQ

Stom, is het laatste nr op the division bell

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Division_Bell

(toch ook nog maar eens bestellen, Gilmours gitaar spel blijft verslavend om naar te luisteren)

Misschien maken ze er een link (bruggetje) naar..

• 2 months later...

Voor de duidelijkheid

Via de officiele Pink Floyd Website kun je het album al digitaal aankopen, volg de link van Ducky die hij zo keurig plaatste

Op de site zelf staan 3 tracks die je kan beluisteren

@ivan

ken jij illegale downloads waar mensen voor betalen? :):P

Even een kopietje van wat ik op Facebook zette over wat ikzelf van de teaser van het nieuwe album vind:

"

Stukje van het nieuwe Pink Floyd album.
Om te janken als je 't mij vraagt, prima intro voor Blik op de Weg of voor een lokale Amerikaanse nieuwsshow, maar muzikaal zwaar verouderd en ook gewoon oninteressant. Iets wat Alan Parsons in de late '70's zou maken en dan geïnspireerder.
Ik ben geen giga Pink Floyd liefhebber, mara dit mag m.i. de naam Pink Floyd niet dragen."